گوشی های گلکسی ای ۳۳ و ای ۱۳ دارای ۵جی سامسونگ در هند معرفی شدند

گوشی میان رده آینده سامسونگ گلکسی ای ۳۳ مجهز به ۵جی (Galaxy A33 5G) نام دارد که در گذشته چندین بار نیز مشخصات این تلفن همراه فاش شده است. رندرهای گوشی آینده سری A ماه گذشته در وب به بیرون درز کرد. اکنون، گزارشی توسط 91mobiles درباره این گوشی هوشمند سامسونگ منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۳۳ مجهز به ۵جی  در آینده‌ای شاید نه چندان دور و احتمالاً در ماه در فوریه ۲۰۲۲ (بهمن – اسفند ۱۴۰۰) در بازار هند عرضه می‌شود. طبق گزارش 91mobiles، گوشی هوشمند گلکسی ای ۳۳ دارای ۵جی سامسونگ با برچسب قیمتی در حدود ۲۵۰۰۰ روپیه (در حدود ۳۳۵ دلار آمریکا) عرضه خواهد شد. علاوه بر این گفته شده که سامسونگ همچنین قصد دارد تا نسخه 4G گوشی گلکسی A13 را نیز در این کشور عرضه کند. همراه چیکاو باشید.

در همین حال این خبر نیز منتشر شده است که علاوه بر گوشی  گلکسی ای ۳۳ مجهز به ۵جی، گوشی مقرون به صرفه و میان رده‌ی گلکسی ای ۱۳ دارای ۵جی نیز در فوریه ۲۰۲۲ در هند معرفی خواهد شد. علاوه بر این، این گزارش نیز همچنین این خبر را تأیید می‌کند که نشان می‌دهد غول فناوری کره‌ای برنامه‌ای برای عرضه نسخه ۴جی گلکسی ای ۱۳ در هند دارد. با این حال، جدول زمانی معرفی و عرضه این ۲ گوشی هوشمند کهکشانی‌های سامسونگ در بازار هند هنوز فاش نشده است.

  • طراحی و مشخصات سامسونگ گلکسی A33 5G

رندرهای گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۳۳ مجهز به ۵جی ماه گذشته لو رفت. رندرهای فاش شده یک صفحه نمایش تمام صفحه با بریدگی Infinity-U را برای قرار دادن دوربین سلفی نشان می‌دهد. انتظار می‌رود گلکسی ای ۳۳ مجهز به ۵جی دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی باشد. براساس حدس و گمان‌ها این صفحه نمایش می‌تواند یک صفحه نمایش سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس باشد. این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک دایمنسیتی بهره می‌برد.

طراحی و مشخصات سامسونگ گلکسی A33 5G - چیکاو

دیگر گوشی هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی ای ۱۳ دارای ۵جی در پنل پشتی از یک ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد. دوربین‌های این ماژول برای عکاسی بهتر در نور کم به همراه فلاش LED می‌تواند عکس هایی روشن‌تر و بهتر را ارائه دهد. این مجموعه لنز در واقع مشابه با لنزهای ماژول دوربین دستگاه دیگر این برند یعنی گوشی هوشمند گلکسی ای ۳۲ سامسونگ ( Galaxy A32) انتخاب شده است.

نکته جالب توجه در مورد این گوشی هوشمند این است که این تلفن همراه درواقع اولین دستگاه از گوشی‌های میان رده کهکشانی‌های سامسونگ خواهد بود که جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون را کنار می‌گذارد. گفته می‌شود که گوشی میان رده گلکسی آینده در چهار رنگ آبی، مشکی، سفید و نارنجی روشن به فروش می‌رسد.

گوشی هوشمند گلکسی ای ۱۳ دارای ۵جی سامسونگ اوایل این ماه معرفی شد. این گوشی دارای پردازنده هشت هسته‌ای دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک (MediaTek Dimensity 700 SoC) پلتفرم موبایل است که برای تأمین برق مورد نیاز از یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در بطن خود بهره می‌برد و ضمن آن که می‌تواند از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی کند.

سامسونگ گلکسی A33 5G آبی - چیکاو

این گوشی هوشمند سامسونگ دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع  LCD بوده و وضوح اچ دی پلاس را ارائه می‌دهد. نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز برای تصویر نیز دیگر قابلیت آن است. این دستگاه همچنین دارای ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی این گوشی است که برای دوربین اصلی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و همچنین، دو سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق تصویر ۲ مگاپیکسلی نیز دیگر حسگرهای این ماژول را تشکیل می‌دهند.

منبع mysmartprice
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.