معرفی بهترین کولر گازی ها گری موجود در بازار

خرید کولر گازی برای مکان های سرپوشیده را می توان یکی از اصلی ترین نیاز ها دانست زیرا با وجود گرما و نبود تهویه فعالیت در آن سخت می باشد و برای هر مکانی یک نوع کولر متفاوت نیلز است مثلا برای مکان کوچک کولر گازی 12000 گری بهترین انتخاب است . سیستم های تهویه امروزه برای هر مکانی لازم اند و در چند سال اخیر گرمای هوا به طور بی سابقه ای افزایش یافته است که مخصوصا در تابستان دما هوا بسیار بالا می رود که نیاز به وجود یک کولر گازی را چند برابر کرده است .

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کولر گازی ها با تهویه مناسب و کاهش دما خانه هوای سالم را برای شما مهیا می کنند که شما با گردش هوای خنک و سالم خستگی را از تن در می کنید و لذت استراحت شما را چند برابر می کند و جدا از این با گردش هوای سالم تر شما را از انواع بیماری های تنفسی و گرد غبار دور می کند که جمع این دلایل می تواند ضرورت وجود کولر را بیان کند . کولر گازی ها توسط شرکت و برند های  زیادی تولید می شوند از جمله آها برند اجنرال ، گری ، سامسونگ و ال جی می باشند که هرکدام از انها کولر های با کیفیت را به بازار عرضه می کنند . ما در این مطلب نکاتی را در مورد کولر گازی گری برای شما بیان می کنیم. 

معرفی شرکت گری 

شرکت گری یکی از سازنده های معروف سیستم تهویه است که انواع کولر های گازی را به بازار عرضه می نماید این شرکت در سال 1991 در شهر زوهای چین شروع به تولید سیستم های تهویه کرد که اکنون محصولاتش را به 200 کشور جهان صادر می کند . کارخانجات گری از ظرفیت تولید سالانه 60 میلیون دستگاه برخوردار است که این شرکت اکنون به صورت تخصصی به ساخت انواع کولرگازی مشغول است .برند گری دارای 5 مرکز تحقیقاتی بین المللی و 530 مرکز آزمایشگاهی در چندین کشور از جمله آمریکا و هند برخوردار است که واحد |امریکا توانسته انواع تکنولوژی ها امریکایی در این زمینه را به شرکت انتقال دهد و در موفقیت برند تاثیر به سزایی داشته است . در ادامه مطلب سه محصول معروف گری به شما معرفی می شود از جمله :

  • کولر گازی 12000 گری
  • کولر گازی 18000 گری 
  • کولر گازی 24000 گری 

بررسی مشخصات کولر گازی 12000 اینورتر گری 

کولر گازی 12000 گری یکی از کولر های گازی تولیدی گری است که به شیوه یک اسپلیت دو تکه ساخته شده و شامل دو تکه یعنی یک پنل و یک موتور است که پنل یک تکه داخلی است و داخل اتاق بر روی دیوار نصب می شود که وظیفه پخش هوای خنک را برعهده دارد و تکه دیگر موتور و فن است که باید بیرون از ساختمان نصب شود تا تهویه را کامل انجام دهد . کولر گازی اینورتر 12000 گری دارای توان سرمایشی خوبی است و از توان سرمایشی 12000BTU برخوردار است و از نظر گرمایشی نیز توان 11200BTU را داراست که هم گرما و هم سرما را به فضای اتاق به خوبی انتقال می دهد .

نوع گاز مبرد یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در سرمایش است که کولرگازی 12000 اینورتر گری دارای گاز مبرد R410a است و همین باعث شده که هوای خنک دلپذیری را در اتاق پخش کند و با وجود یک موتور T3 توانایی خوبی را به کولر برای تهویه می دهد .

نگاهی به کولر گازی 18000 اینورتر گری 

از دیگر اسپلیت های ساخته شده توسط شرکت گری کولر گازی 18000 گری است که یک اسپلیت دوتکه دیواری است و از دو قسمت پنل و موتور تشکیل شده است . موتور کولر گازی و فن آن در یک جعبه تمام فلزی قرار دارد و در بیرون خانه کارگذاری می شود و با همراهی پنل که داخل اتاق نصب می شود هوای خنک را در فضا پخش می کند . این کولر گازی از قدرت 12000BTU در زمینه سرمایشی و 11200BTU از نظر گرمایشی برخوردار است و می تواند فضای را تا مساحت 25 متر را خنک می کند .

کولر گازی 18000 اینورتر گری به دلیل استفاده از تکنولوژی های روز دنیا کم مصرف می باشد و میزان مصرف برق مناسبی دارد که با وجود موتور روتاری این میزان مصرف بسیار معقول است و با وجود توانایی بالا در سرمایش می توان انتظار مصرف برق را داشت در گاز مبرد کولر 18000 از گاز R410a استفاده شده که جدا از سبک بودن دوستدار محیط زیست می باشد و توانایی بهتری را نسبت به سایر گازهای به کولر گازی می دهد .

بررسی ویژگی های کولر گازی 24000 گری 

کولر گازی 24000 گری را باید از تولیدات عالی شرکت گری دانست که توانایی بالایی در تهویه دارد و به خوبی می تواند فضایی تا 40 متر را به خوبی خنک کند . این کولر نیز یک اسپلیت گازی دیواری است که از دو قسمت تشکیل شده است و پنل در فضای داخلی خانه و موتور که همراه فن در یک جعبه فلزی قرار دارد در بیرون خانه نصب می شود . 

کولر گازی 24000 اینورتر گری از تکنولوژی تشخیص انسان برخوردار است که به کولر توانایی تشخیص انسان در اتاق را می دهد و براساس آن کولر میزان توان را بالا می برد که سرمایش را سریعتر می کند و یا در صورت خالی بود اتاق کارکرد را در حالت اتوماتیک قرار می دهد که بیهوده میزان مصرف برق بالا نرود.

مرجع برای خرید و قیمت کولر گازی گری

همانطور که قبلا گفتیم برای خرید کولر گازی باید به نکات زیادی توجه کنید که قیمت کولر را باید یکی از مهمترین این موارد دانست زیرا برانتخاب کاربر تاثیر زیادی می گذارد معمولا کولر های گازی گری از قیمت مناسبی برخوردارند و به نسبت برند های دیگر پایینتر است ، از دیگر نکات توجه به مراژی است که می خواهید کولر را برای آن به کار بگیرید و باید در کنار آن به تکنولوژی ها توجه کنید . برای خرید کولرگازی سعی کنید آن را از فروشگاه های تخصصی تهویه خرید نمایید که در حال حاضر تعدادشان هم زیاد است یکی از اینها فروشگاه تک اسپلیت است که به صورت تخصصی در زمینه واردات و فروش کولر گازی فعال است و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت به نشانی https://taksplit.com کولر مورد نظر خود را انتخاب کنید و با پشتیبانان فروش تماس گرفته تا محصول را همراه با گارانتی و بهترین قیمت درب منزل تحویل بگیرید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محمدپور می گوید

    کولر گازی ها گری از نظر کیفیت سرما دهی بسیار عالین من قصد خرید کولر گازی 12000 گری یا همان مدل اما توان بالاترش یعنی کولر گازی 18000 گری را داشتم اما وقتی از چند جا قیمت گرفتم متوجه شدم قیمت ها توی تهران بسیار بالا رفته و از توان خرید ما خارج شده