اسکرین شات ادعایی ایسوس زن فون ۹ نمایشگر ثانویه و دوربین دوگانه جدید را نشان می دهد

ایسوس ممکن است خود را برای معرفی پرچمداران آینده خود در سال 2022 آماده کند، زیرا همین امروز، گوشی هوشمند مخصوص گیم ایسوس راگ فون ۶ (ASUS ROG Phone 6) این شرکت در رندرهای دو بعدی دیده شده است و اکنون، گوشی هوشمند زنفون ۹ ایسوس (Zenfone 9) نیز وارد اینترنت شده و در فضای مجازی در میان کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود. ظاهراً یک اسکرین شات از گوشی زنفون ۹ ایسوس ظاهر شده است و جزئیات کلیدی زیادی از مشخصات این اسمارت فون ایسوس را فاش می‌کند. همراه چیکاو باشید.

طبق اسکرین شاتی که در حال حاضر فاش شده است، گوشی هوشمند زنفون ۹ ایسوس آینده با استفاده از یک نمایشگر ثانویه در پنل پشتی این گوشی هوشمند عرضه خواهد شد. این بدان معناست که این گوشی علاوه بر صفحه نمایش اصلی در پنل پشتی نیز دارای یک صفحه نمایش ثانویه خواهد بود که این اسمارت فون را شبیه به گوشی هوشمند راگ فون ۵ ایسوس جلوه خواهد داد.

با ابن حال، این صفحه نمایشی که در پنل پشتی این گوشی تعبیه خواهد شد، آنقدرها هم که می‌توان تصور کرد، شیک  و جذاب نخواهد بود، بلکه درواقع، این صفحه نمایش یک نمایشگر کوچک است که احتمال داده می‌شود از آن برای نمایش زمان یا عملکردهای ساده و جزئی از این قبیل مورد استفاده قرار خواهد گرفت ولی کارایی و عملکرد بسیار تحسین برانگیز و کاملاً کاربردی را ارائه نخواهد کرد.

ماژول دوربین گوشی هوشمند زنفون ۹ ایسوس - چیکاو

به نظر می‌رسد این گوشی از طراحی تمیزتر و چشم‌نوازتری برخوردار شود. حداقل در تصویری که از این گوشی به اشتراک گذاشته شده است، بلندتر و باریک‌تر به نظر می‌رسد. ضمن آن که جزئیات صفحه ثانویه در حال حاضر ناشناخته است. این گوشی در پنل پشتی از ماژول دوربین دوگانه بهره خواهد برد و این باره تقریباً می‌توان گفت که درواقع، ایسوس قصد داشته تا گوشی هوشمندی مشابه آن چیزی که در مدل قبلی دیده بودیم، در بازار عرضه کند.

 یکی از ویژگی‌های مفید گوشی می‌تواند استفاده از ژست دوبار ضربه زدن بر روی پنل پشتی این اسمارت فون باشد. این گوشی هوشمند ایسوس ممکن است دارای همان ویژگی دوبار ضربه زدن مشابه آیفون‌های اپل را به عاریه گرفته باشد که به موجب آن، با دو بار ضربه زدن به پنل پشتی امکان دارد که کارهایی مانند گرفتن اسکرین شات یا باز کردن دوربین را انجام دهد.

با توجه به این موضوع که ایسوس هنوز این سری را به طور رسمی معرفی نکرده است، بنابراین باید این جزئیات ذکر شده را با کمی اغماض نگریست و منتظر ماند تا خبرهای موثق‌تری در این باره به اشتراک گذاشته شود یا شرکت ایسوس در مورد این جزئیات، هرچند که اندک یا با ایما و اشاره باشد، اطلاع رسانی کند.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی هوشمند زنفون ۹ ایسوس - چیکاو

از آنجایی که به نظر می‌رسد اطلاعات اولیه گوشی هوشمند زنفون ۹ ایسوس در اینترنت و فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، می‌توان حدس زد که به زمان معرفی این گوشی هوشمند تقریباً نزدیک شده‌ایم و انتظار می‌رود که شرکت ایسوس نیز به زودی جزيبات مهمی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند را اعلام کند اما تا آن زمان، چاره‌ای نداریم جز آن که باید به شایعات و گمانه زنی‌ها تکیه کنیم.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.