گوشی مقاوم موتورولا Defy با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای برزیل تأیید شد

در ژوئن 2021، موتورولا گوشی هوشمند مقاوم Defy را با مشخصاتی مانند استفاده از شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس (Gorilla Glass Victus) که آخرین فناوری شرکت کورنینگ برای شیشه‌های محافظ صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، معرفی کرد. موتورولا این گوشی هوشمند مقاوم خود را با استفاده از ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی و علاوه بر آن، قرار دادن  یک باتری بزرگ با ظرفیت بالا در بازار اروپا عرضه کرد. همراه چیکاو باشید.

 اما با وجود عرضه این گوشی در کشورهای اروپایی، ظاهراً این گوشی هنوز در بازار گوشی‌های هوشمند برزیل دیده نمی‌شود. اما در حال حاضر و به تازگی گفته شده که این گوشی هوشمند موتورولا که موتورولا دیفای (Motorola Defy) نام دارد، توسط آژانس ملی مخابرات کشور برزیل تایید شده است که به معنای این است که این اسمارت فون قرار است تا به زودی روانه ویترین فروشگاه‌های موبایل این کشور شود.

این گواهینامه‌ای که از سوی آژانس ملی مخابران برزیل برای فروش در بازار آن کشور صادر شده است مربوط به گوشی هوشمندی با شماره مدل XT2083-8 را نشان می دهد که درواقع چیزی جز گوشی هوشمند مقاوم موتورولا Defy نمی‌تواند باشد. موتورولا موفق شده است تا مجوز عرضه  آن را در آن منطقه، از سوی مقامات مخابراتی کشور برزیل دریافت کند.

پنل پشتی و شارژر موتورولا Defy - چیکاو

علاوه بر این، TudoCelular موفق شده است تا برخی از تصاویر این گوشی جدید موتورولا را به اشتراک بگذارد که به ما اجازه می‌دهد تا بتوانیم نگاه واضحی به گوشی هوشمند برند موتورولا داشته باشیم. آنچه از تصاویر این گوشی هوشمند می‌توان فهمید، اولین مورد این است که این اسمارت فون موتورولا صفحه نمایش بزرگی دارد. مورد دوم به ماژول دوربین پنل پشتی این تلفن همراه مربوط می‌شود که به طور مشخص می‌توان مشاهده کرد که یک ماژول دوربین سه گانه روی پنل پشتی تعبیه شده است. موتورولا در این ماژول برای لنز اصلی از یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که دو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو برای عکاسی مینیاتوری و حسگر تشخیص عمق تصویر نیز با لنز اصلی همراه شده‌اند.

همچنین، این گوشی هوشمند برای برق مورد نیاز خود از یک باتری بزرگ و حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در بطن خود بهره می‌برد تا بتواند نیاز حدود ۲ روز کاربر را پاسخگو باشد. علاوه بر آن، با جزئیات آداپتور شارژ این گوشی نیز می‌توانیم آشنا شویم .  آداپتور شارژی که در اینجا همراه با این گوشی هوشمند در داخل جعبه آن قرار دارد و به کاربر هدیه می‌شود از سرعت شارژ سریع ۲۰ واتی بهره می‌برد که در حد متوسط یا بهتر است بگوییم در حد متعارف قرار دارد. درواقع، این شارژر همراه گوشی هوشمند همان شارژری است که موتورولا در سایر بازارها ازجمله بازارهای کشورهای اروپایی به همراه گوشی عرضه می‌کند.

صفحه نمایش موتورولا دیفای - چیکاو

 این دستگاه جدید موتورولا دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با ناچ قطره‌ای است. ضمن آن که صفحه نمایش این گوشی از وضوح فول اچ دی بهره می‌برد و از لابه بسیار مقاوم گوریلا گلس ویکتوس شرکت کورنینگ بر روی صفحه نمایش استفاده می‌شود تا در برابر خط و خش به نسبت بسیار خوبی مقاوم باشد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که به طور معمول می‌توان گفت که استفاده از این محافظ صفحه شرکت کورنینگ که آخرین فناوری این شرکت در تولید گوریلا گلس محسوب می‌شود، برای یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه واقعاً امری نادر محسوب شده و دست و دلبازی موتورولا را می‌رساند که بیش از آنچه مورد انتظار بوده، در این گوشی اقتصادی و ارزان قیمت خود به کار گرفته است.

این گوشی هوشمند از پردازنده معروف و میان رده اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام پلتفرم گوشی هوشمند (Qualcomm Snapdragon 662 SoC در داخل بدنه قدرت می‌گیرد که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جفت شده است. کاربران در صورتی که به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز داشته باشند می‌توانند یک کارت حافظه جانبی میکرو اس دی را در داخل اسلا مخصوص آن قرار دهند تا خیال ان‌ها از بابت میزان حافظه مورد نیاز، راحت شود.

این گوشی موتورولا برای تأمین انرژی مورد نیاز نیز از یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که می‌تواند از شارژ سریع ۲۰ واتی نیز پشتیبانی کند.

مشخصات موتورولا دیفای - چیکاو

 این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت بر روی پنل پشتی است و به طور پیش فرض نیز اندروید ۱۰ را به محض روشن کردن، اجرا می کند. از آنجایی که این گوشی یک دستگاه مقاوم محسوب می‌شود، از استاندارد IP68 بهره می‌برد که در برابر نفوذ گرد و خاک به داخل مقاوم بوده و همچنین تا قرار گرفتن در عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه نیز آب نمی‌تواند به داخل این گوشی نفوذ کند. کاربران می توانند از این گوشی هوشمند در دماهای شدید و نهایتاً از منهای ۲۵ درجه سانتی گراد گرفته تا مثبت ۵۵ درجه سانتی گراد استفاده کنند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.