شرکت دکوراسیون هیرادانا و معرفی پاویون هاب برتر اکسپو دبی

با گذشت هر سال یکی از جمله چیزهایی که در سرتاسر دنیا به اهمیتش افزوده می شود ، دکوراسیون داخلی می باشد . حال این دکوراسیون داخلی می خواهد برای یک خانه ی مسکونی باشد و یا برای یک فضای تجاری . از آنجایی که دکوراسیون یعنی در کنار هم گذاشتن ویژگی ها و عناصر مختلف به بهترین شکل که باعث بهره ورتر شدن فضا و همچنین زیباتر شدن آن می شود در تمامی فضاهای موجود وجودش الزامی است و باعث نتایج مثبتی می شود . با توجه به کاربری فضا این دکوراسیون داخلی می تواند متفاوت باشد . برای مثال دکوراسیون داخلی یک پاویون در نمایشگاه نمی تواند مانند دکوراسیون داخلی یک ویلا در شمال کشور باشد . ما در این مقاله از شرکت دکوراسیون هیرادانا سعی در معرفی پاویون های محبوب نمایشگاه اکسپو دبی و ویژگی های طراحی و دکوراسیون داخلی آن داریم . امیدواریم که مفید واقع شود . 

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پاویون چیست ؟

پاویون را در لغت می توان به سازه ی مستقل معنی کرد که در معماری کاربردهای پرمعنایی دارد . در نمایشگاه های بزرگی که در جهان برگزار می شود پاوین ها سازه های معماری هستند که با وسواس و دقت زیادی ساخته می شوند تا توجه ها را به خود جلب کرده و دعوت شوندگی داشته باشند . یکی از ویژگی های مهم این پاویون ها این است که می تواند در هر شکل و شمایل با هر سازه ای ساخته می شود . در واقع میتوان گفت معماری پاوین ها در نمایشگاه های جهانی اغلب نماد و نشانگر فرهنگ و سبک آن کشور می باشد . برای مثال می توان گفت در نمایشگاه جهانی دبی بالغ بر 200 پاویون با طرح های مختلف که هر کدام شکل و ظاهری متفاوت از دیگری داشت ساخته شده بود و نشانگر داستانی که هر کشور می خواست بیان کند بود .

در بسیاری از دانشگاه ها در سرتاسر دنیا رشته ای با عنوان طراحی پاویون وجود دارد که فارق التحصیلان آن به همین کار می پردازند و طراحی پاویون های مهم در نمایشگاه های تاثیرگذار دنیا را انجام می دهند .

بررسی پاویون های تاثیرگذار و برتر اکسپو دبی همراه شرکت دکوراسیون هیرادانا :

  •       پاویون پایداری
  •       پاویون پویایی
  •       پاویون ماموریت ممکن
  •       پاویون محل خوب
  •       پاویون بانوان
  •       پاویون فرودگاه امارات
  •       پاویون انرژی های پاک
  •       پاویون اتحادیه ی آفریقا
  •       پاویون برابری دبی
  •       پاویون اتحادیه خلیج
  •       پاویون اتحادیه کشورهای اسلامی
  •       و …

ویژگی های طراحی داخلی پاویون های مربوط به کشورهای مختلف :

  •       بررسی پاویون ایران همراه شرکت دکوراسیون هیرادانا

پاویون کشور ایران را با الهام و تاثیر از قصه های هزار و یک شب شهرزاد طراحی نموده اند . از جمله ویژگی هایی ه باعث ممتاز شدن پاویون ایران در میان دیگر پاویون ها شده بود استفاده از تونل هایی است که آب زیرزمینی را به بالای پاویون برای ایجاد و جریان هوایی خنک در پاویون میبرد اشاره نمود . از دیگر ویژگی های این پاویون نیز می توان از استفاده از تعداد زیادی توپ های فلزی و همچنین ایجاد موقعیتی برای تجربه ی فرش بافی برای افراد مختلف و … نام برد . همه ی این ویژگی ها و ویژگی های دیگر زیادی باعث محبوبیت پاویون ایران در میان پاویون های بسیاری که وجود داشت شده است .

  •       بررسی پاویون فرانسه همراه شرکت دکوراسیون هیرادانا

یکی از بارزترین ویژگی های پاویون فرانسه که با هنرمندی تمام طراحی شده بود استفاده از نورپردازی های خارق العاده برای نشان دادن نمایش های متفاوت می باشد که تا حد زیادی باعث شگفتی بازدیدکنندگان شده بود . همچنین در این پاویون شرایطی فراهم شده بود تا افراد بتوانند از غذاها و خوراکی های متفاوت این کشور لذت برده و در فرهنگ و هنر و ویژگی های منحصر به فرد این کشور غرق شوند . این ویژگی ها در کنار یکدیگر به همراه ویژگی های بیشمار بیشتری باعث محبوبیت پاویون فرانسه و امتیاز بالای آن در دیگر پاویون ها شده اند.

  •       بررسی پاویون سنگاپور همراه شرکت دکوراسیون هیرادانا

در این پاویون به طراحی و نمایش جلوه های بصری سه بعدی پرداختند که به افراد حس حضور در فضای سبز و طبیعت کشور سنگاپور را می داد . همچنین یکی دیگر از ویژگی های این پاویون استفاده از آب برای ایجاد حس جنگل های بارانی سنگاپور و همچنین نشان دادن داستان های کشور سنگاپور به روش های مختلف می باشد که از همین طریق این پاویون نیز توانست دارای محبوبیت بسیاری شود و امتیاز بالایی در میان پاویون ها بگیرد .

  •       بررسی پاویون ژاپن همراه شرکت دکوراسیون هیرادانا

ژاپنی ها همیشه در طراحی و معماری ممتاز بوده اند و در طراحی پاویون خود در اکسپو دبی نیز این را نشان دادند . از جمله ویژگی های پاویون این کشور به تعادلی که میان معماری سنتی و صنعتی ایجاد کرده بودند می توان اشاره نمود و همچنین در این پاویون رستورانی که دارای غذاهای مختلف و سنتی ژاپنی می باشد را ، برای افراد بیننده فراهم کرده بودند که همین امر باعث محبوب شدن این پاویون گشت .

  •     بررسی پاویون عربستان همراه شرکت دکوراسیون هیرادانا

این پاویون یکی از بزرگترین پاویون ها در اکسپو دبی به شمار می رود که دارای مساحتی دو برابر زمین فوتبال می باشد . در دل این مساحت ویژگی های مختلف و امکانات خاصی را طراحی نمودند که نظر هر بازدید کننده ای را به خود جلب می کند و باعث محبوب شدن آن می شود . 

  •       پاویون پایداری

همانطور که از اسم این پاویون مشخص است دارای داستانی خاص می باشد . سازه های این پاویون به شکل درخت های خورشیدی طراحی شده اند که برای تامین انرژی می باشند . از جمله ویژگی هایی که باعث محبوبیت این پاویون گشته است ، می توان به تجربه ی زندگی یک ماهی از دید هنرمندان ، دانشمندان ، کودکان و ماهیگیران و … و همچنین نشان دادن تاثیر ویران کننده ای که انسان ها روی اکوسیستم دارند و برگزاری جشنواره های مختلف و … اشاره نمود . تمامی این ویژگی ها سبب محبوبیت و امتیاز بالای این پاویون در میان پاویون های مختلف گشته و بازدید کننده های بسیاری را به خود جذب کرده است .

  •       پاویون ماموریت ممکن

این پاویون را می توان پاویونی جذاب برای دوست داران ایده های مختلف و نوآورانه دانست . حس حضور در ماموریتی که جهانی است و هدفش ساخت آینده ای می باشد که بهتر است می تواند حسی جدید و جالب برای افراد مختلف باشد . از این پاویون به عنوان پاویون فرصت نیز یاد می کنند و یکی از محبوب ترین و پربیننده ترین پاویون های اکسپوی دبی می باشد .

  •       پاویون پویایی

در این پاویون این امکان وجود داشت که افراد به رانندگی خودروهای آینده که از انرژی های تجدیدپذیر برای حرکت آن ها استفاده شده است را به عهده بگیرند . همچنین از دستاوردها و تکنولوژی ها و دانستنی های روز دنیا در مورد علوم و فضاشناسی را می توان در این پاویون مشاهده نمود که برای دوستداران این زمینه بسیار دارای جذابیت بالایی می باشد .

  •       و …

سخن آخر

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید به طور کلی دکوراسیون داخلی دارای اهمیت بسیاری می باشد و همچنین در سبک ها و روش های مختلفی وجود دارد که هر یک از این سبک ها دارای ویژگی های مختلفی نیز می باشند . پاویون ها نیز سازه هایی خاص در نمایشگاه های بزرگ جهانی که در کشورهای مختلف برگزار شده اند می باشند و طراحی آن ها از آنجایی که به مشاهده ی افراد مختلف زیادی از کشورهای مختلف می رسد اهمیت زیادی دارد و باید با کانسپت کلی نمایشگاه و فرهنگ و داستان کشوری که پاویون متعلق به آن می باشد هم خوانی داشته باشد . همچنین طراحی و دکوراسیون داخلی پاویون ها از آنجایی که باعث جذب افراد مختلف و مشاهده ی آن ها می شود اهمیت زیادی دارد و باید توسط برترین متخصصین و طراحان انجام شود . شرکت دکوراسیون هیرادانا دارای مهندسان و طراحان زبده و کاربلدی می باشد که در زمینه های مختلف دکوراسیون ، طراحی و معماری در سرتاسر کشور و حتی کشورهای همسایه فعالیت داشته و کارنامه ی پرباری دارند و می تواند در این زمینه کارهای فوق العاده ای را نیز انجام دهند .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.