قیمت آیپد ۱۰.۲ اینچی نسل هشتم اپل از ۳۲۹ به ۲۹۹ دلار کاهش یافت

با توجه به نحوه فروش  تبلت نسخه وای فای ۱۰.۲ اینچی اپل که دارای 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است، این طور که گزارش‌های دریافتی اعلام کرده‌اند، به نظر می‌رسد که اپل تمایل دارد تا به مناسبت آغاز سال جدید، در شب آغازین سال ۲۰۲۲ به مشتریان خود تخفیف یا به اصطلاح عیدی بدهد، که حداقل تا زمان نگارش این مقاله، این طور به نظر می‌رسد. همراه چیکاو باشید.

در حال حاضر خریداران می‌توانند آی‌پد مدل پایه نسخه ۱۰.۲ اینچی را که دارای حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۰.۲ اینچی است و قیمت آن ۳۲۹ دلار است، از امشب با ۳۰ دلار تخفیف تنها با قیمت ۲۹۹ دلار خریداری کنند. البته شایان ذکر است که این مورد فقط برای تبلت فوق که دارای نسخه وای‌فای است، اعلام می‌شود و شامل دیگر تبلت‌های این شرکت نمی‌شود. ضمن آن که علاقه‌مندان و خریداران این تبلت می‌توانند آن را از شب عید با قیمت تخفیف‌دار تهیه کنند که هم اکنون در فروشگاه اینترنتی و آنلاین آمازون با قیمت ۳۲۹ دلار به فروش می‌رسد.

  • آیپد ۱۰.۲ اینچی نسل هشتم اپل از ۳۲۹ به فقط ۲۹۹ دلار کاهش یافت

این فروش فقط برای رنگ خاکستری فضایی (Space Gray hue) در دسترس قرار می‌گیرد و همچنین از طریق فروشگاه اینترنتی و خرده فروشی آمازون نیز ارسال و فروخته می‌شود. تعطیلات باعث تأخیرهای متعددی در تحویل دستگاه‌ها شده است، به طوری که خود آیپد دارای تاریخ تحویل تخمینی در اواخر ژانویه است. به عبارت دیگر، کسانی که این دستگاه تبلت آیپد اپل را از آمازون خریداری می‌کنند، برای دریافت آن باید حدود یک ماه انتظار بکشند. یعنی در واقع به ازای هر ۱ دلار تخفیف ۱ روز!

آیپد ۱۰.۲ اینچی نسل هشتم اپل از ۳۲۹ به فقط ۲۹۹ دلار کاهش یافت - چیکاو

 این معامله و تخفیف اپل برای این تبلت آیپد ممکن است برای مدت طولانی باقی بماند، بنابراین اگر می‌خواهید تبلت آیپد تهیه کنید، ممکن است زمان خوبی برای خرید این تبلت اپل باشد. برای کسانی که کنجکاو هستند اما مشخصات این تبلت شرکت کوپر تینویی را نمی‌دانند، باید بگوییم که نسل هشتم آیپد کاملاً جدید مجهز به صفحه نمایش بزرگ ۱۰.۲ اینچی IPS Retina با وضوح ۲۱۶۰ در ۱۶۲۰ پیکسل است. این نمایشگر همچنین دارای تراکم پیکسلی ۲۶۴ PPI (تعداد پیکسل در هر اینچ مربع) و روشنایی ۵۰۰ نیتی است که از نظر روشنایی برای یک تبلت عالی به نظر می‌رسد.

این نمایشگر از نسل اول قلم دیجیتالی اپل موسوم به اپل پنسل (Apple Pencil) نیز پشتیبانی می‌کند. در داخل بدنه ایت تبلت آیپد اپل از تراشه بایونیک ۱۲ ای اپل  (A12  Bionic) بهره می‌برد. نه تنها تراشه جدید عملکرد سریع‌تری ارائه می‌کند، بلکه قابلیت‌های «موتور عصبی» را به این تبلت آیپد سطح پایه نیز می‌آورد. این شرکت ادعا می‌کند که این دستگاه از نظر عملکرد گرافیکی، در حدود دو برابر بهتر از مدل قبلی خود می‌تواند انجام دهد.

  • بسته بندی  تبلت آیپد ۱۰.۲ اینچی دارای چه مشخصاتی است؟

این تبلت اپل در پنل پشتی از یک سنسور دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم  f/2.4  بهره می‌برد. لنز پشتی می‌تواند با کیفیت فول اچ دی و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند و علاوه بر این، همچنین ثبت ویدیوهای اسلوموشن با کیفیت اچ دی و با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه از دیگر قابلیت‌های این لنز است. ضمن آن که اپل برای این سنسور از لرزشگیر اپتیکال تصویر ویدئویی نیز استفاده کرده است. اپل در این تبلت برای فیس تایم (FaceTime) تیز از یک دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی با فلاش شبکیه چشم استفاده کرده است و علاوه بر آن از قابلیت‌هایی مانند، HDR، Live Photos، Burst Mode و غیره بهره برده و این تبلت را به این ویژگی‌ها نیز مجهز کرده است.

بسته بندی  تبلت آیپد ۱۰.۲ اینچی دارای چه مشخصاتی است؟ - چیکاو

از نظر نرم‌افزاری نیز می‌توان گفت که این تبلت ۱۰.۲ اینچی آیپد اپل کاملاً جدید سطح پایه از جدیدترین سیستم عامل این شرکت یعنی iPadOS 14 استفاده می‌کند که مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را به تبلت ارائه می‌کند. این آیپد اپل با بهره گرفتن از سیستم عامل  iPadOS 14، به قابلیت‌ها و امکاناتی مجهز شده است که کاربران همچنین می‌توانند از ورودی فناوری دست‌نویس با قلم دیجیتالی اپل یعنی اپل پنسل استفاده کنند.

متأسفانه اپل آیپد نسل هشتم هنوز به جای پورت USB Type-C که در جدیدترین تبلت این شرکت یعنی آیپد ایر (iPad Air) استفاده کرده است، بهره نمی‌برد و هنوز مانند بسیاری از دیگر دستگاه‌های این برند برای شارژ کردن این دستگاه از درگاه لایتنینگ استفاده می‌کند. ضمن آن که اپل در قسمت جلو این تبلت شرکت کوپرتینویی از تاچ آیدی (Touch ID) خوب قدیمی استفاده کرده است که این روزها دیگر ویژگی نادری به حساب می‌آید.

کسانی که تمایل دارند تا نسل قبلی آیپد خود را ارتقا دهند، می‌توانند از همان کیس‌های موجود برای دستگاه قبلی خود  به همراه کیبورد آن استفاده کنند. نسل هشتم آیپد جدید اپل نیز همچنان از موارد ساخته شده توسط لاجیتک پشتیبانی می کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.