تیزر ویدیویی وان پلاس ۱۰ پرو مشخصات کلیدی و تاریخ عرضه آن را فاش می کند

به تازگی یک تیزر ویدیویی از گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو (OnePlus 10 Pro) در اینترنت ظاهر شده است که به معرفی و عرضه قریب الوقوع این گوشی هوشمند در بازار اشاره می‌کند. آنچه در این ویدیو نظر را بیش از هر چیزی به خود جلب می‌کند طراحی شگفت‌انگیزی  است که از آن به تصویر کشیده شده است. گوشی‌های هوشمند سری ۱۰ وان پلاس چندین بار به صورت آنلاین در فضای مجازی ظاهر شده‌اند. شایعات اخیراً انواع و اقسام حدس و گمان‌ها را پیرامون مدل وان پلاس ۱۰ پرو مطرح کرده‌اند. این سازنده چینی گوشی‌های هوشمند برند وان پلاس به تازگی با شکستن سکوت خود تأیید کرده است که گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو این شرکت در ژانویه ۲۰۲۲ (دی ماه تا اوایل بهمن ماه ۱۴۰۰) در کشور اصلی این شرکت یعنی  چین به طور رسمی عرضه می‌شود. همراه چیکاو باشید.

علیرغم تایید رسمی تاریخ رونمایی از این اسمارت فون که ماه ژانویه ذکر شده است اما اطلاعات جزئیات مربوط به تاریخ دقیق عرضه که در کدام روز این ماه این رویداد برگزار خواهد شد هنوز اندک بوده و داده‌های زیادی در این باره در دسترس قرار ندارد. ویدیوی تبلیغاتی گوشی وان پلاس ۱۰ پرو که اخیراً منتشر شده است، اولین نگاه ما را به طراحی این گوشی معطوف می‌کند. جدای از آن، در این تیزر تبلیغاتی تاریخ عرضه رسمی این گوشی نیز فاش شده است.

  • تیزر ویدیویی وان پلاس ۱۰ پرو چه چیزی را نشان می‌دهد؟

این تیزر ویدیویی مربوط به گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو را افشاگر معروف خبرهای دنیای فناوری مایانک کومار (Mayank Kumar) در روز پنجشنبه، ۳۰ دسامبر (۹ دی ماه جاری) توییت کرد. طبق این ویدیو، گوشی وان پلاس ۱۰ پرو در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۱ در ماه ۱۴۰۰) در چین معرفی می‌شود. با این حال، مشخص نیست که آیا این تلفن در مناطق دیگر نیز در همان روز به طور رسمی عرضه می‌شود یا خیر. به هر حال، این ویدیو طراحی گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو را با شکوه تمام نشان می‌دهد. طراحی پنل عقب با رندرهایی که قبلا فاش شده بود (سایت 91mobiles منتشر کرده بود) مطابقت دارد. علاوه بر این، گفته شده که اسمارت فون وان پلاس ۱۰ پرو در رنگ‌های سبز و مشکی در دسترس قرار خواهد گرفت.

تیزر ویدیویی وان پلاس ۱۰ پرو چه چیزی را نشان می‌دهد؟ - چیکاو

در مورد دوربین این گوشی نیز می‌توان گفت که در پنل پشتی این تلفن همراه، یک ماژول دوربین سه‌گانه قرار خواهد گرفت که جدای از آن، بر روی ماژول دوربین نام تجاری Hasselblad حک شده که نشان می‌دهد این ماژول با همکاری هاسلبلاد ساخته شده است که در ادامه به کیفیت لنزهای آن نیز اشاره خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود که یک حفره هول پانچ در سمت چپ بالای صفحه نمایش برای قرار دادن دوربین سلفی تعبیه شده است. بر روی فریم لبه پایین نیز مشبک بلندگو، میکروفون اصلی، سینی سیم‌کارت و همچنین درگاه شارژ USB Type-C قرار دارد. روی فریم لبه سمت چپ این گوشی هوشمند نیز دکمه افزایش و کاهش صدا تعبیه شده است. ویدیوی تبلیغاتی جزئیات دیگری را در مورد وان ولاس ۱۰ پرو آینده فاش نمی‌کند.

  • مشخصاتی که از قبل در مورد این گوشی هوشمند فاش شده‌اند

همان طور که گفته شد در مورد گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو مدت زمانی طولانی شایعات فراوانی اطراف این تلفن همراه شناور بوده است. علاوه بر این، گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو در اوایل ماه جاری وقتی از پایگاه داده گیک بنچ عبور کرد، برخی از مشخصات کلیدی آن نیز فاش شد.

در ابتدا می‌توان گفت که این گوشی هوشمند وان پلاس به احتمال زیاد دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی خواهد بود که از وضوح بالاتر QHD+ بهره خواهد برد که از وضوح متعارف برای گوشی‌های فعلی موجود در بازار بیشتر است. ضمن آن که این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌ای که این اسمارت فون از آن قدرت می‌گیرد تراشه آخرین پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم موبایل خواهد بود که در بطن این گوشی جای می گیرد. علاوه بر این، آن طور که گفته شده ظاهراً این دستگاه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد.

مشخصاتی که از قبل در مورد این گوشی هوشمند فاش شده‌اند - چیکاو

 از نظر کیفیت لنزها برای گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو نیز گفته شده که ماژول دوربین سه‌گانه پنل پشتی ان برای دوربین اصلی از یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و علاوه بر آن یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر نیز سایر سنسورهای این ماژول خواهند بود. علاوه بر این، این، در پنل جلو نیز در بالای نمایشگر از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت عکس و ویدیوهای سلفی و انجام تماس‌های تصویری استفاده می‌شود.

 گوشی وان پلاس ۱۰ پرو برای تأمین برق مورد نیاز خود نیز به یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی متکی است که در داخل بدنه آن جای می گیرد و همچنین می‌تواند از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی ‌کند. برای اتصال کابل شارژر به این دستگاه از درگاه شارژ USB Type-C استفاده می‌شود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.