آموزش جاوا اسکریپت در سایت سبز لرن

از الزامات مهم جهت طراحی هر نوع سایتی زبان HTML و CSS می‌باشد در واقع از HTML جهت طراحی قالب یک سایت استفاده می‌گردد. برای طراحی سایت باید زبان HTML و CSS را فرا گرفت که این کار توسط بسیاری از وب سایت‌های تخصصی طراحی سایت از جمله سبزلرن انجام می‌شود. در همین راستا شما ابتدا باید آموزش CSS , HTML را فراگیرید و سپس به سراغ موارد بعدی بروید. از آنجا که زبان CSS و HTML کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد لذا پس از فراگیری آموزش CSS , HTML می‌توان هر نوع وب سایتی اعم از فروشگاهی، خبری، شخصی، بلاگ و… را به شکل بسیار حرفه‌ای طراحی و اجرا نمود.آکادمی اموزش برنامه نویسی سبزلرن میتواند این اموزش ها را به صورت حرفه ای به شما ارائه دهد .

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مفهوم HTML

قبل از هر چیز بهتر است با مفهوم واژه HTML بیشتر آشنا شوید. Html مخفف عبارت Hyper Text Markup Language به معنی زبان نشانه‌گذاری شده است. در واقع html از یکسری تگ‌ها و بلوک‌ها تشکیل شده است. به عنوان مثال html مانند اسکلت فلزی یک ساختمان که دارای یک اتاق و یک پذیرایی و یک آشپزخانه است نقش اصلی در صفحات یک وب سایت را دارد. در واقع نقش html در طراحی صفحات وب، پیاده‌سازی طرح کلی و نقشه کلی صفحات وب می‌باشد. آموزش HTML در وب سایت سبزلرن.

زبان HTML چیست؟

از آنجا که زبان HTML یک نوع زبان نشانه‌گذاری است فرد با استفاده از آن می‌تواند بخش‌های مختلف را تفکیک کرده و یک صفحه را به بخش‌های مختلفی که ویژگی‌های متفاوتی دارند، تفکیک کند. با آموزش CSS , HTML می‌توان با تگ‌های مختلف آشنا شد و آن‌ها را در صفحات خود مورد استفاده قرار داد. فراگیری HTML و CSS کار سختی نیست.

کاربرد یادگیری HTML و CSS

با فراگیری زبان HTML و CSS علاوه بر توانایی ایجاد تغییرات در صفحات وب، می‌توان در امر سئو ( SEO ) نیز بسیار موفق شد. قابلیت تفکیک‌پذیری توسط HTML این امکان را فراهم می‌کند که بتوان با استفاده از آموزش HTML صفحات وب را به خوبی بخش‌بندی کرد که این کار به ربات گوگل کمک خواهد کرد تا صفحات وب سایت را بهتر ایندکس کند.

چنانچه یک وبسایت را به یک ساختمان تشبیه شود، بدنه و اسکلت ساختمان با کد‌های HTML ساخته می‌شود اما رنگ، لعاب و زیبایی دکوراسیون و نمای آن ساختمان با استایل‌های CSS انجام می‌شود. در واقع جهت طراحی یک وب سایت لازم است که از html و CSS با هم و به صورت ترکیبی استفاده شود و هیچ کدام به تنهایی برای طراحی سایت کافی نخواهند بود.

آیا آموزش CSS , HTML نیاز به پیش زمینه دارد؟

آموزش CSS , HTML برای هر فردی که آشنایی اولیه با کامپیوتر داشته باشد میسر خواهد بود. فراگیری HTML و CSS اولین گام در مسیر یادگیری طراحی صفحات وب محسوب می‌شود زیرا کلیه سایت‌هایی که در اینترنت مشاهده می‌کنید به کمک HTML و CSS طراحی شده‌اند.

آیا آموزش HTML به تنهایی کافی است؟

جهت طراحی یک وب سایت علاوه بر یادگیری HTML باید از زبان‌های دیگری نیز کمک گرفت زیرا HTML تنها ساختار کلی سایت را مشخص می‌کند اما برای مواردی دیگری چون رنگ‌بندی‌ها، فونت نوشته‌ها صفحه و… باید از زبان‌های دیگری کمک گرفت.

چگونه html را یاد فرا گیریم؟

فراگیری جداگانه html و CSS اشتباه بزرگی که افراد تازه کار مرتکب می‌شوند، این افراد تصور می‌کنند اول باید html را یاد گرفته و تمام کنند و پس از آن به یادگیری CSS اقدام کنند اما این کار اشتباه است زیرا html و CSS مکمل هم بوده و هر کدام به تنهایی برای طراحی وب سایت کاربرد و نتیجه‌ای نخواهند داشت لذا حتماً باید این دو باهم آموزش داده شوند تا بتوان طراحی بهتری را انتظار داشت.

یادگیری html به تنهایی چه معایبی دارد؟

هنگامی که فرد html را به تنهایی یاد می‌گیرد به این دلیل که نتیجه و محصولی ندارد، کار بسیار سخت می‌شود. آموزش‌های زیادی نیز در سطح اینترنت وجود دارد که html و CSS را مجزا آموزش داده‌اند لذا این امر سبب گمراهی و دلزدگی افراد تازه کار از یادگیری می‌شود اما چنانچه html و CSS را باهم آموزش داده شوند به این دلیل که در حین کار پروژه‌های کاربردی و نتایج ملموس‌تری انجام می‌شود، فرد هم از یادگیری لذت می‌برد و هم به صورت کاملاً اصولی و استاندارد و در زمان بسیار کمتری می‌تواند به تخصص لازمه در زمینه طراحی وب سایت دست یابد.

چرا باید آموزش CSS , HTML  بصورت پروژه محور

اینکه فرد صرفاً کلیه تگ‌های HTML و تمام استایل‌های CSD را یاد بگیرد و در نهایت چه کاربردی برای او خواهد داشت؟ در واقع فرد به این روش تنها با کلی تگ و استایل آشنا می‌شود اما نمی‌تواند یک وبسایت را به واسطه اطلاعاتی که بدست آورده کدنویسی کند، اما اگر آموزش به صورت پروژه محور باشد فرد کارآموز ضمن یادگیری کد‌ها، نحوه استفاده و بکارگیری کد‌ها در طراحی یک سایت یا صفحه وب را هم یاد می‌گیرد. در واقع پروژه محور بودن این یادگیری سبب می‌شود تا فرد هم از نظر تئوری و هم از نظر عملی، کاربردی و بر اساس نیاز بازار کار را یاد بگیرید.

آموزش استایل دهی CSS در وب سایت سبزلرن

با کمی جستجو در سطح نت می‌توان آموزش‌های زیادی در زمینه استایل دهی با CSS را یافت اما بسیاری از کارآموزان بعد از دیدن آموزش‌های ارائه شده باز هم تسلط کاملی برای استایل‌دهی ندارند زیرا تنها به صورت تئوری آموزش‌هایی را می‌بینند و خروجی مناسبی ندارند. در دوره جامع آموزش CSS وب سایت سبزلرن دانشجو به صورت پروژه محور با پروژه‌های کاربردی جلو می‌رود و مدرس کاملاً حرفه‌ای تسلط و تجربه‌ای که در طراحی سایت و استایل‌دهی CSS را دارد را به دانشجو انتقال می‌دهد که در پایان دوره آموزش دانشجو بخش‌های مختلف و تمام نکات طراحی با CSS را یاد خواهد گرفت. چنانچه شما نیز به یادگیری طراحی سایت علاقه دارید، دوره آموزش CSS ارائه شده از مقدماتی تا پیشرفته در وب سایت سبزلرن را از دست ندهید. شما میتوانید از آموزش CSS و دوره حرفه ای CSS سبزلرن استفاده کنید .

زبان‌های برنامه‌نویسی Front end کدامند؟

امروزه می‌توان با زبان‌های برنامه‌نویسی زیادی در حوزه‌ی فرانت‌اند کدنویسی کرد، اما سه زبان مهم و اصلی که برای هر برنامه‌نویس فرانت‌اند واجب هستند، HTML و CSS و جاوا اسکریپت است. با گذر زمان هر یک از این سه زبان برنامه‌نویسی در قالب زبان‌های جدیدی شامل نسخه‌های مختلف شدند. به عنوان مثال تایپ اسکریپت به عنوان یک نسخه‌ی ارتقا یافته از جاوا اسکریپت به وجود آمد و از آن هنگام کدنویسی با برخی فریمورک‌ها مانند انگولار استفاده شد.

سایت سبزلرن به عنوان اکادمی برنامه نویسی HTML  و CSS

وب سایت تخصصی سبزلرن به عنوان یک اکادمی خصوصی در زمینه طراحی وب ساین فعالیت می‌کند لذا هرمدرسی اجازه تدریس در این وب سایت معتبر را ندارد و مدرس باید از فیلترینگ‌های خاص مدیران سایت جهت تدریس در این سایت رد شود! در واقع فن بیان و نحوه تعامل مدرس با دانشجو برای مدیران سایت بسیار مهم است! در وب سایت سبزلرن تضمین پشتیبانی خوب و با کیفیت به مشتریان داده می‌شود زیرا مدرسین وب سایت سبزلرن حتی برای پشتیبانی دوره‌های رایگان نیز هزینه دریافت می‌کننداز این رو برای شرکت در دوره آموزش CSS , HTML می‌توانید به سایت سبزلرن مراجعه کنید . دوره آموزش CSS , HTML در سایت سبزلرن با کیفیت بسیار ایده آلی در حال انجام است. همچنین میتوان ثمین فریدانی به عنوان سئو کار این مجموعه و ساسان مقدس دیجیتال مارکتر اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.