عرضه پایدار اندروید ۱۲ برای تب اس ۷، اس ۷ پلاس و زد فلیپ آغاز شد

سامسونگ زمانی به پشتیبانی ضعیف نرم افزاری معروف بود. اما این شرکت پس از این که رابط کاربری One UI را معرفی کرد، نه تنها دیگر این طور نیست بلکه یکی از اولین شرکت‌هایی است که تلاش می‌کند تا به موقع و حتی بسیار زودتر از سایر شرکت‌ها به روز رسانی ها را برای کاربران دستگاه‌های خود ارسال کند. همراه چیکاو باشید.

این شرکت در حال حاضر از نظر ارائه به روزرسانی پایدار اندروید ۱۲ از سایر OEM‌های اندرویدی جلوتر است. پس از عرضه به‌روزرسانی پایدار One UI 4.0 برای مدل‌های واجد شرایط گلکسی اس و گلکسی نوت، این شرکت اکنون به‌روزرسانی جدید سیستم را برای دستگاه‌های تبلت سری گلکسی تب اس ۷ (Galaxy Tab S 7) شامل تبلت گلکسی تب اس ۷ و گلکسی تب اس ۷ پلاس در کنار گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ اصلی (Galaxy Z Flip) را آغاز کرده است.

به گفته SamMobile، به‌روزرسانی پایدار سیستم One UI 4.0 ۴.۰ مبتنی بر اندروید ۱۲ اکنون برای تبلت‌های گلکسی تب اس ۷ و گلکسی تب اس ۷ پلاس و همچنین گوشی هوشمند تاشوی گلکسی زد فلیپ اصلی در چندین منطقه از جهان در دسترس کاربران این دستگاه‌ها قرار گرفته است.

پنل پشتی و صفحه نمایش عرضه پایدار اندروید ۱۲ برای تب اس ۷، اس ۷ پلاس و زد فلیپ آغاز شد - چیکاو

نکته قابل ذکر اینجا است که این دستگاه‌ها قرار بود از ژانویه سال ۲۰۲۲ (۱۲ دی ماه ۱۴۰۰) در اکثر مناطق، آخرین به روز رسانی نرم‌افزاری این شرکت را دریافت کنند. این بدان معناست که سامسونگ مانند سال گذشته سعی کرده است تا زودتر از موعد مقرر این به‌روزرسانی را عرضه ‌کند. ما معتقدیم که اگر مشکل سیستم گوگل پلی (Google Play) زودتر شناسایی می‌شد، حتی انتشار این به روزرسانی می‌توانست خیلی زودتر از این زمان  باشد.

با این حال، اگر صاحب هر یک از تبلت‌های کهکشانی فوق‌الذکر یا گوشی تاشو این شرکت هستید، برای دریافت این به روز رسانی به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب بروید تا بررسی کنید که آیا دستگاه شما به‌روزرسانی را دریافت کرده است یا خیر. اگر به روز رسانی برای شما در دسترس قرار داشت می‌توانید آن را دریافت کنید، منتها اگر این به روز رسانی هنوز برای دستگاه شما در دسترس قرار نگرفته است، بازهم به آن صورت جای نگران نیست و به زودی ان را دریافت خواهید کرد.

گوشی هوشمند تاشوی گلکسی زد فلیپ اصلی - چیکاو

شایان ذکر است که توجه داشته باشید که به طور معمول به‌روزرسانی‌های سیستم OTA به صورت دسته‌ای یا منطقه‌ای انجام می‌شوند. بنابراین، احتمال داده می‌شود تا دستگاه شما یا امکان دارد منطقه شما در زمان دیگری واجد شرایط دریافت این به روز رسانی باشد ولی در هر صورت با اندکی صبر نوبت شما نیز فرا خواهد رسید و آن به روز رسانی  را دریافت خواهید کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.