گلکسی اس ۲۰ به‌روزرسانی پایدار One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را دریافت می‌کند

سامسونگ مدتی است که نسخه بتای رابط کاربری One UI 4 خود مبتنی بر اندروید 12 را روی سری گلکسی اس 20 آزمایش می‌کند، اما از آنجایی که غول فناوری کره‌ای گفته است که گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ در آینده به روز رسانی پایدار را دریافت خواهند کرد، این مجموعه دیگر نسخه بتا نخواهد داشت. همراه چیکاو باشید.

این افشاگری از سوی مدیر عملیات بتا سامسونگ آمده است که گفته است: «سامسونگ در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ارسال و انتشار نسخه‌های بتای این نرم افزار  ندارد تا آن را در دسترس کاربران قرار دهد» . او در ادامه می‌افزاید که: « این شرکت تلاش می کند تا بتواند نسخه رسمی را آماده کند و همچنین در حال آماده شدن برای انتشار و در دسترس قرار دادن نسخه رسمی آن است.» در حالی که بدون هیچگونه شک و تردیدی این خبر خوبی برای کاربران است، اما این مقام رسمی به این موضوع نیز هیچ اشاره‌ای نکرد که کدام گوشی هوشمند سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ در ابتدا این به روز رسانی را دریافت خواهد کرد یا این به روز رسانی کی و در چه تاریخی آماده انتشار می‌شود تا در دسترس کاربران و دارندگان گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۰ سامسونگ قرار گیرد و کاربران گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ دقیقاً چه زمانی نسخه پایدار رابط کاربری One UI 4 را دریافت خواهد کرد.

پنل پشتی گلکسی اس ۲۰ - چیکاو

با این حال، شرکت سامسونگ برای این منظور دارای نقشه راه رسمی است که به لطف این نقشه راه رسمی که این شرکت آن را قبلاً به اشتراک گذاشته شده بود، تقریباً می توانیم حدس بزنیم که گوشی‌های هوشمند سری گلکسی ۲۰ سامسونگ به احتمال بسیار زیاد در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ نسخه پایدار رابط کاربری One UI 4 را دریافت خواهد کرد. با این حال به محض این که در این زمینه خبر تازه‌ای منتشر شود یا شرکت سامسونگ در این زمینه اطلاع رسانی کند، شما را در جریان آن قرار خواهیم داد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.