انجام پروژه تولید محتوا با بهترین سایت سفارش محتوا کدُ سئو

اولین جایی که افراد این روزها برای مشاوره تخصصی یا پاسخ به یک سؤال به آن مراجعه می کنند کجاست؟ مطمئنا گوگل (یا هر موتور جستجوی دلخواه افراد) است. گوگل به تنهایی هر روز به بیش از چهار میلیارد پرسش جستجو پاسخ می دهد. وقتی سؤالی را در نوار جستجو وارد می‌کنید، پیوندهایی که در نتایج جستجوی ظاهر می‌شوند محتوا هستند. افراد چه بدانند چه ندانند، به صورت روزانه محتوا مصرف می کنند. انجام پروژه تولید محتوا موجب می شود بازدیدکنندگان جدیدی را به سایت کسب و کار خود بیاورید و در نهایت برای شرکت خود درآمد ایجاد کنید؛ به عبارت دیگر، اگر محتوای خوب تولید نمی کنید، پس از منحنی رشد دنیای مدرن امروز عقب مانده اید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محتوا به بخش بزرگی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده و اجتناب از آن سخت است. محتوا افراد را در جریان می‌گذارد، به سؤالات پاسخ می‌دهد، افراد را سرگرم می‌کند، باعث می‌شود لبخند بزنند، تصمیم‌هایشان را هدایت می‌کند و خیلی موارد دیگر. محتوای خوب به شرکت ها و صاحبان مشاغل کمک می کند تا مشتریان جدید و مشتریان بالقوه را درگیر و نهایتا جذب کنند. البته باید بدانید تولید محتوا دارای قواعد و قانونی است که باید به درستی انجام شوند تا نتیجه موردنظر حاصل شود.

علت مهم بودن تولید محتوا برای رشد کسب و کار؛ ضرورت یا انتخاب؟!

تولید محتوا عمل بازاریابی درونگرای نهایی است. وقتی تصمیم به انجام پروژه تولید محتوا می گیرید اطلاعات رایگان و مفیدی را به مخاطبان خود ارائه می دهید، این گونه مشتریان بالقوه زیادی که در اینترنت سرگردان هستند را به وب سایت خود جذب می کنید و مشتریان فعلی را از طریق تعامل با کیفیت و به روز حفظ می کنید.

با اینکه منابع جدید زیادی مانند توییتر و یوتیوب پا به عرصه گذاشته اند اما بین 75 تا 90 درصد از همه مشتریان، محتوا را عمدتا از وبلاگ ها و وب سایت هایی که به آنها اعتماد دارند می خوانند. این امر به این دلیل است که افراد مایلند قبل از رسیدن به تصمیم نهایی برای سفارش، در مورد شرکت ها، مارک ها، محصولات یا خدمات مختلف تحقیق کنند. در واقع، این روند، جدید نیست.

با بسته شدن فروشگاه‌ها و دفاتر آجری و نیاز به فاصله‌گذاری اجتماعی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، بازاریابی محتوا ضروری است. تعداد فزاینده‌ای از خریداران اکنون به جای بازدید از یک مکان فیزیکی برای کسب اطلاعات در مورد چیزی که نیاز دارند، تحقیقات آنلاین انجام می‌دهند؛ بنابراین، بخش عمده ای از بازاریابی محتوا برای رشد کسب و کار ارائه اطلاعات دقیق، صادقانه و حداکثری به خریداران احتمالی از طریق محتوا است؛ بنابراین هدف بازاریابی محتوای موفق باید کمک به مشتریان برای انجام تحقیقات با ارائه تمام اطلاعات مرتبط باشد که به بیشترین سؤالات مهم افراد جواب بدهد.

آماری که مهم بودن انجام پروژه تولید محتوا برای کسب و کارها را نشان می دهد.

آمار انجام پروژه تولید محتوا که به بازاریابی محتوای خوب و باکیفیت می انجامد، نشان می دهد که شما در حال ایجاد ROI عمده برای شرکت خود هستید:

بازاریابی محتوا 3 برابر بیشتر از بازاریابی سنتی بازخورد می آورد و 62 درصد هزینه کمتری دارد.

دریافت بازخورد SMB هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند، 126 درصد بیشتر از آنهایی که از بازاریابی محتوا استفاده نمی کنند.

61 درصد از خریدهای آنلاین نتیجه مستقیم مطالعه یک وبلاگ توسط مشتری است.

شرکت هایی که بیش از 16 پست وبلاگ در ماه منتشر می کنند، 5/3 برابر ترافیک بیشتری نسبت به شرکت هایی که چهار یا کمتر پست در ماه به اشتراک می گذارند، دریافت می کنند. هزینه تولید محتوا متنی در برابر رشدی که کسب و کار شما پیش روی خواهد داشت بسیار ناچیز خواهد بود.

ویژگی های انجام پروژه تولید محتوا با بهترین سایت سفارش تولید محتوا کدُ سئو

شرکت ها و سایت هایی که انجام پروژه تولید محتوا دیگر کسب و کارها را به عهده می گیرند باید برای تولید محتوای خوب و با کیفیت دارای استراتژی هایی باشند که به چند مورد مهم آنها در ادامه اشاره می شود.

1. محتوای تعاملی

محتوای تعاملی عنصر مهمی است که بازاریابان محتوای حرفه ای نمی توانند آن را نادیده بگیرند. اگر در اینترنت بگردیم، مشخص می شود که کسب و کارهایی که محتوای تعاملی ارائه می دهند، معمولا مشتریان بیشتری را جذب می کنند. این امر به این دلیل است که تعامل بین کسب و کار شما و یک مشتری بالقوه اغلب به تعامل منجر می شود که اگر به درستی انجام شود، در نهایت می تواند به عنوان یک فروش تأیید شده به اوج برسد.

به طور کلی، مشاغلی که وبلاگ ایجاد می کنند و محتوای فوق العاده ای به اشتراک می گذارند، به دنبال کنندگان و خوانندگان اجازه می دهند نظرات خود را ارسال کنند، سؤال بپرسند و هر شکل دیگری از تعامل با مشتریان ایجاد می کنند. این نشان داده است که برای مشاغل در هر اندازه معجزه می کند. هنگامی که یک مشتری بالقوه از طریق محتوای شما تعامل می کند، این نشانه روشنی از علاقه آنها به تجارت شما است.

2. محتوای کامل و در عین حال مختصر و منظم

انجام پروژه تولید محتوا در زمینه هر موضوعی تا حد امکان باید کامل و در عین حال مختصر باشد، سرتیترها با بولد مشخص و منظم شده باشند تا دنبال کننده متن موردنظر خود را به راحتی پیدا کند.

3. محتوا سئو و در عین حال قابل فهم باشد

نکات سئو برای تولید محتوای هر کسب و کاری باید در نظر گرفته شود و در عین حال متن محتوا قابل فهم و روان باشد.

4. استراتژی بازاریابی محتوا

هر کسب و کاری که در مورد استفاده از بازاریابی محتوا برای رشد خود جدی است، نیاز به یک استراتژی بازاریابی محتوای قوی دارد. متأسفانه تعداد بی‌شماری کسب‌وکار وجود دارد که این واقعیت اساسی را نادیده می گیرند یا حتی از آن آگاه نیستند. در عوض، آنها به ایجاد محتوا و آپلود آن به صورت تصادفی در وب سایت یا وبلاگ خود متوسل می شوند. انجام پروژه تولید محتوا بدون استراتژی مناسب به نتایج مطلوب نمی رسد.

یک استراتژی بازاریابی محتوای قوی برای رشد کسب و کار در سال های پیش روی ضروری است. این بدان معناست که کسب و کار شما باید یک تقویم محتوا ایجاد کند و محتوای مناسب را از قبل برای آپلود در زمان مناسب آماده کند. شایان ذکر است که بازاریابی محتوا تنها زمانی برای رشد کسب و کار مفید است که به درستی زمان‌بندی شده باشد تا با خوانندگان ارتباط درستی برقرار کرده، به اندازه کافی مشتریان را درگیر کند و به اندازه کافی جالب باشد که خوانندگان، آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

بهترین سایت سفارش محتوا را بشناسید

این روزها که ویترین مغازه ها به ظاهر سایت ها تبدیل شده و از طرفی بروشورهای تبلیغاتی کاغذی به وبلاگ های سایت های تجاری تبدیل شده و رقابت ها نیز فشرده تر و جهانی تر شده اند، بسیار مهم است که انجام پروژه تولید محتوا کسب و کار خود را به چه شرکت یا سایتی سفارش می دهید. کُدُ سئو (www.codoseo.net) با در نظر گرفتن تمامی نکات گفته شده و همچنین نکات بسیار دیگری که راز موفقیت تیم کدسئو است سفارش تولید محتوا متنی برای سایت انواع کسب و کارها را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. پس همین حالا از طریق لینک https://codoseo.net/Order_Content به این سایت مراجعه کرده و سفارش خود را تکمیل نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.