فیلیپس PH1 با باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و تراشه یونسکو تی ۳۱۰ در چین عرضه شد

گوشی هوشمند فیلیپس پی اچ ۲ (Philips PH2) هفته گذشته در چین با قیمت پایین ۷۹۹ یوان (در حدود ۱۲۵ دلار آمریکا) معرفی شد. اکنون این شرکت از مدل دیگری به نام فیلیپس پی اچ ۱ (Philips PH1) در چین رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش با بریدگی قطره‌ای است که برای تعبیه حسگر دوربین سلفی استفاده شده است و همچنین، پردازنده‌ای از تراشه‌های پایین رده شرکت یونسکو – Unisoc و باتری بزرگ نیز در بطن آن جای گرفته است. در ادامه تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت فیلیپس PH1 شرح داده می‌شود. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات و ویژگی های فیلیپس PH1

گوشی هوشمند پی اچ ۱ فیلیپس دارای یک پنل صفحه نمایش ۶.۵۱۷ اینچی از نوع LCD است که این نمایشگر وضوح اچ دی پلاس با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. در قسمت بریدگی قطره‌ای موجود در صفحه نمایش PH1 یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی  جای گرفته است که برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌خای تصویری استفاده می‌شود.

در پنل پشتی PH1 نیز یک ماژول دوربین دوگانه تعبیه شده است که دوربین اصلی آن شامل یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی است و یک سنسور ۳ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند. این دستگاه بر روی اندروید اجرا می‌شود، اما هنوز نسخه دقیق آن مشخص نیست. این دستگاه فاقد حسگر اثر انگشت است و برای امنیت فقط از قفل چهره برخوردار است.

تراشه یونسکو تی ۳۱۰ (Unisoc T310) در داخل بدنه این گوشی جای گرفته و به این گوشی هوشمند فیلیپس قدرت می‌بخشد. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت یا 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. این دستگاه دارای ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری برای خروجی صدای هدفون اشاره کرد. ابعاد این گوشی 165.5 در 76.5 در 9.5 میلی متر و وزن آن 194 گرم است.

مشخصات و ویژگی های فیلیپس PH1 - چیکاو

  • قیمت و زمان عرضه در بازار گوشی فیلیپس PH1

فیلیپس PH1 در چند گزینه با میزان رم مختلف در دسترس خریداران قرار می‌گیرد که ازجمله می‌توان به ۴ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اشاره کرد که در بازار چین برای فروش روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد شد. قیمت این نسخه‌های مختلف نیز ۴۹۹ یوان (در حدود ۷۸ دلار)، ۵۶۹ یوان (در حدود ۸۹ دلار) و ۷۶۹ یوان (در حدود ۱۲۱ دلار) از سوی شرکت تولید کننده اعلام شده است. این گوشی شاده پایین رده و بسیار مقرون به صرفه در سه رنگ مانند آبی، مشکی و قرمز برای انتخاب کاربران عرضه می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.