طبق گزارش‌ها، اپل در حال کار بر روی یک آیپد جدید ۱۵ اینچی برای استفاده خانگی است

اپل معمولاً در میان شرکت‌های پیشرو قرار می گیرد که این شرکت محصولات خود را در هر رده‌ای عرضه می‌کند، اما غول فناوری کوپرتینویی در مورد بلندگوهای هوشمند سهم بازار حداقلی را دارد و در این زمینه تاکنون نتوانسته موفق عمل کند و سهم بسیار خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد و مانند بازار گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و برخی اقلام دیگر رقابت تنگاتنگی را با سایر شرکت‌های پیشرو دنیای فناوری ایجاد کند. همراه چیکاو باشید.

 اکنون گزارش شده است که این شرک در تلاش است تا یک آیپد ۱۵ اینچی را به زودی عرضه کند که این آیپد با صفحه‌ نمایش بزرگ می‌تواند به گونه‌ای قرار گیرد که از بلندگوهای هوشمند این برند نیز پشتیبانی کند.

یکی از بزرگترین مزایایی که اپل در مورد دستگاه‌های هوشمند دارد، اپ استور چشمگیر و بی نظیر آن است و اکنون این شرکت سعی می‌کند تا از نمایشگر بزرگ این آیپد جدید ۱۵ اینچی جدید به عنوان یک راه حلی برای پشتیبانی از بلندگوهای این شرکت بهره ببرد تا بتواند از اپ استور برای جذب کاربران بیشتر استفاده کند.

صفحه نمایش آیپد ۱۵ اینچی اپل - چیکاو

 این گزارش نشان می‌دهد که این آیپد با صفحه‌نمایش بزرگ آینده می‌تواند با تراشه قدرتمندی همراه شود و یک دوربین درجه یک در جهت افقی داشته باشد. انتظار می‌رود که از پایه دیواری پشتیبانی کند و همچنین در پشت این دستگاه به یک دوشاخه برق برای اتصال مستقیم این دستگاه به پریز برق شهری مجهز شود.

حدس زده می‌شود که این دستگاه با نسبت تصویر دو در یک ارائه شود که می‌تواند به عنوان یک نمایشگر هوشمند برای خانه یا به عنوان یک تبلت استفاده شود. انتظار می‌رود این دستگاه تا چند سال دیگر به طور رسمی معرفی شود، اما هر زمان که عرضه شود، قیمت‌گذاری در موفقیت آن نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد.

در حال حاضر آمازون بر ۶۹ درصد از بازار اسپیکرهای هوشمند تسلط دارد و پس از آن شرکت گوگل قرار دارد که تاکنون موفق شده است تا ۲۵ درصد از سهم بازار اسپیکرهای هوشمند را به خود اختصاص دهد. یکی از عواملی که به آن‌ها کمک می‌کند تا در این بازار موفق ظاهر شوند و فروش بسیار بالایی را تجربه کنند، استفاده از دستیار صوتی هوشمند در این دستگاه ها است که با استفاده از آن می‌توان سایر وسایل هوشمند منزل را که با این دستگاه و سیستم عامل سازگار باشند، کنترل کرد.

آمازون از دستیار الکسا (Alexa )‌ بهره می‌برد و گوگل نیز دستیار اختصاصی خود یعنی گوگل اسیستنت (Google Assistant) را در اختیار دارد. البته همان طور که اطلاع دارید، اپل نیز دستیار صوتر سیری (Siri) را معرفی کرده است اما این دستیار صوتی اپل هرگز نتوانست مانند الکسا و دستیار گوگل، که در مورد کمک مجازی بسیار عالی عمل می کنند، با این دو دستیار رقابت کند و اکنون، می‌توان گفت که تقریبا به بوته فراموشی سپرده شده است.

قابلیت های آیپد ۱۵ اینچی اپل - چیکاو

سیری به خاطر عملکرد بسیار ضعیف خود حتی در جلب توجه استفاده کنندگان از اکوسیستم خود اپل هم ناموفق ظاهر شد و هرگز مورد استقبال کاربران دستگاه های این اکوسیستم قرار نگرفت.

شاید به همین دلیل است که اپل تصمیم گرفته تا این آیپد بزرگ خانگی را طراحی و تولید کند تا شاید بتواند با توسعه برنامه دستیار صوتی سیری خود به این بازار هم ورود قدرتمندتری را تجربه کند.

در اخبار مرتبط با آیپدهای اپل گزارش شده است که این شرکت قصد دارد تا آیپد پرو جدید خود را در دو مدل  ۱۱ اینچی و  ۱۲.۹ اینچی تولید کند. این شرکت این دو نسخه آیپد را در سال آینده عرضه خواهد کرد. در گزارش‌های منتشر شده گفته شده است که اپل برای تولید صفحه نمایش هر دوی آیپد جدید از فناوری مینی ال‌ای دی استفاده خواهد کرد.

آیپد پرو جدید اپل - چیکاو

نمایشگرهای مینی ال ای دی نسبت به نمایشگرهای سوپر آمولد از مزایای بسیاری ازجمله مصرف انرژی کمتر، میزان روشنایی بیشتر، کیفیت رنگ بهتر و عدم گرم شدن بهره می‌برد. تولید این نمایشگرها اگرچه در برهه زمانی فعلی گران تمام می‌شود اما می‌تواند با تولید در تیراژ و مقدار بالا قیمت تمام شده آن را کاهش داد. این دو آیپد همچنین از شارژ بی‌سیم Mag-Safe و علاوه بر این، از  شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کنند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.