گوشی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت هنگام استفاده از قابلیت کپی – پیست  با مشکل مواجه می‌شود

سال جاری میلادی برای بسیاری از شرکت‌ها با خیر و خوشی تمام نشد و هرازگاهی نام آن‌ها نه به خاطر خلاقیت‌ها بلکه به خاطر مشکلاتی که در دستگاه‌های تولیدی آن‌ها مشاهده می‌شد به تیتر اول خبرهای دنیای فناوری تبدیل می‌گردید. البته بیش از سایر شرکت‌ها، این گوگل بود که گوشی‌های پیکسل ۶ آن یک خروار مشکل را برای این شرکت ردیف کردند اما سامسونگ و حتی اپل نیز از دست این خرابی‌ دستگاه‌ها در امان نماندند و نام آن ها نیز در این فهرست جای گرفت. ظاهراً مایکروسافت که از کار خود اطمینان داشت، هرگز تصور نمی‌کرد حتی شده چند هفته به پایان سال میلادی، نام این شرکت نیز در این فهرست جای گیرد. اکنون خبر از مشکل در تنها گوشی این شرکت یعنی سرفیس دوئو ۲ به گوش می‌رسد. همراه چیکاو باشید.

مایکروسافت در ماه سپتامبر گذشته (شهریور ماه) گوشی سرفیس دوئو ۲ (Surface Duo) را معرفی کرد. این نسخه دوم گوشی سرفیس دوئو ۲ نسبت به نسخه پیشین و اصلی با چندین پیشرفت قابل توجه و جذاب وارد بازار شد. با این حال، دارندگان نسل اول گوشی سرفیس دوئو برای مدتی در سیستم عامل مبتنی بر اندروید ۱۰ گیر افتاده‌اند. اکنون، گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت در بخش نرم‌افزاری خود دارای برخی مشکلات عملکردی اساسی است.

صفحه نمایش سرفیس دوئو ۲ - چیکاو

طبق گزارش MSPoweruser، پس از به‌روزرسانی دسامبر ۲۰۲۱، گوشی سرفیس دوئو در مورد ویژگی کپی و پیست (چسباندن) دچار مشکل شده است. کاربر  شبکه اجتماعی ردیت با نام Reddit Chris St Aubyn به subreddit r/surfaceduo در این شبکه اجتماعی درباره مشکل خود مواردی را در یک پست اعلام کرد. اولین گفت که قابلیت کپی/پیست اکنون در دستگاه گوشی سرفیس دوئو او دیگر عمل نمی کند و قابل انجام نیست. اما ظاهرا این طور که دیگر کاربران این دستگاه سرفیس دوئوی مایکروسافت نیز لب به شکوه و شکایت گشوده‌اند، دستگاه او تنها دستگاهی نیست که از این موضوع رنج می‌برد.

 یکی دیگر از مالکان گوشی هوشمند دو صفحه‌ای سرفیس دوئوی مایکروسافت نوشت که پچ جدید «تمام تجربه چندوظیفه‌ای من را خراب می‌کند.» در حالی که یکی دیگر از کاربران این دستگاه مایکروسافت نیز شکایت کرد: «من مشکلی دارم که متنی که از یک صفحه کپی می‌شود روی صفحه دیگر چسبانده نمی‌شود. که برای من تقریباً کل صفحه نمایش دوگانه را از بین می‌برد.»

پنل پشتی سرفیس دوئو ۲ - چیکاو

این طور که معلوم می‌شود دستگاه سرفیس دوئوی نسل اول مایکروسافت شاکیان زیادی دارد. تاکنون از سوی مایکروسافت نسبت به شکایت‌های این کاربران هیچگونه پاسخی منتشر نشده است. درصورتی که خبر تازه‌ای در این زمینه منتشر شود، یا پاسخ مایکروسافت در دسترس قرار گیرد، آن را در چیکاو منتشر خواهیم کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.