چگونه مثل رتبه برترها برای کنکور جمع بندی کنیم ؟

موسسه علمی آموزشی حرف آخر مهر به طور کامل تمامی دروس کنکوری را به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری آموزش می دهد که این آموزش ها برای اولین بار در ایران، اکثراً به صورت انیمیشن و با کمک تصاویر و ویدیوهای جذاب آموزشی می باشد؛ که این نوع از آموزش، به علت ترکیب صوتی تصویری و آموزشی بودن، هر دو نیمکره مغز داوطلبان را درگیر کرده و یادگیری و تثبیت مطالب را در ذهن دانش آموزان آسان تر کرده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دروس عمومی آموزش داده شده در موسسه حرف آخر همه دروس موجود در کنکور بوده که درس های ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، دینی و عربی و دروس تخصصی زیست، شیمی، فیزیک و ریاضی می باشد که با روش های نوین آموزشی و به کمک الگو ها و آسان ترین روش های تدریس انتخاب شده و به دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری آموزش داده شده است.

کنکور و اهمیت آن

مطالعه دروس برای کنکور و امتحانات مدرسه دو نوع متفاوت از مطالعه کردن می باشد. برای مطالعه امتحانات مدرسه، دانش آموز فصل های مشخصی از یک کتاب را اکثرا به صورت تشریحی مطالعه کرده و آزمون می دهد. اما برای مطالعه کنکوری داوطلبان و دانش آموزان باید تمامی دروس را به طور کامل به صورت مفهومی و ترکیبی فرا بگیرند تا بتوانند به سوالات طرح شده در کنکور سراسری پاسخ دهند. مسئله ای که اهمیت کنکور را بسیار بیشتر می کند این می باشد که این آزمون نقشه به سزایی در شکل گیری آینده دانش آموزان و داوطلبان کنکور دارد. موقعیت شغلی، کاری و آینده دانش‌آموزان و داوطلبان در گرو این آزمون می باشد. داوطلبان برای رسیدن به هدف خود و قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود باید تمامی دروس را به صورت کامل و جامع فرا بگیرند که یکی از ابزارهای رسیدن به این هدف و موقعیت استفاده از آموزش های متفاوت و بی نظیر موسسه حرف آخر می باشد.

موفقیت در کنکور به برنامه ریزی صحیح برای آموزش و یادگیری دروس و همچنین تثبیت مطالب در ذهن احتیاج دارد که داوطلبان باید از منابع معتبر و کامل استفاده کنند تا بتوانند به طور کامل درس را یاد بگیرند و همچنین با استفاده از منابع معتبر تستی بتوانند مطالب مهم را در ذهن خود تثبیت کنند.

اگر تکنیک های یادگیری دروس را به طور کامل فرا بگیرید و بتوانید درس را با توجه به نحوه یادگیری آن به طور کامل به صورت مفهومی و ترکیبی همراه با الگو ها و تکنیک های موجود فرا بگیرید و همچنین با استفاده از تست های معتبر استاندارد میزان یادگیری دروس را در خود محک بزنید، با داشتن یک برنامه مدون و منسجم قطعا می ‌توانید بهترین نتیجه را در کنکور سراسری خود کسب کنید.

پروژه 6040

یکی از پروژه های موفق، موثر و بسیار مفید موسسه حرف آخر پروژه 6040 می باشد. که یک برنامه 100 روزه جامع و کامل می باشد. این برنامه می تواند دانش آموزان و داوطلبان کنکوری را برای شرکت در کنکور سراسری کاملا آماده کند.

در دوران منتهی به کنکور سراسری افراد به دو گروه تقسیم می‌شوند: گروه اول داوطلبانی هستند که همه دروس را به طور کامل خوانده اند و نیاز به مرور و جمع بندی مطالب دارند که می توانند از این محصول بی نظیر برای جمع بندی و مرور استفاده کنند و مطالب را طبقه بندی شده به ذهن خود بسپارند. اما گروه دوم داوطلبانی می باشند که دروس را به طور کامل و جامع نخوانده اند و نواقصی در یادگیری دروس آن ها وجود دارد. این دسته از داوطلبان نیز برای تکمیل یادگیری مطالب و همچنین تثبیت مطالب خوانده شده و مطالب جدید می توانند از این محصول استفاده کنند.

همانطور که گفته شد پروژه جامع و کامل 6040 یک برنامه 100 روزه می باشد که همانطور که از اسم آن مشخص است به دو قسمت 60 روزه و 40 روزه تقسیم می شود.

در مدت ۶۰ روزه اول تمامی دروس کنکور طور کامل و جامع توسط اساتید مجرب و با تجربه موسسه حرف آخر با روش های نوین آموزشی به داوطلبان و دانش آموزان آموزش داده می شود. نکات مفهومی و ترکیبی مرتبط با هر مطلب تدریس شده به داوطلبان ارائه شده و داوطلبان می‌توانند یادگیری های خود را تکمیل کرده و یا مطالب خوانده شده را جمع بندی کنند.

قسمت دوم این پروژه یعنی در ۴۰ روز بعد ۲۰ آزمون برای داوطلبان قرار داده شده که به طور کامل و جامع تمامی مطالب کنکور را تحت پوشش قرار داده و باعث تثبیت مطالب در ذهن دانش آموزان می شود. روند این 20 آزمون به این صورت می باشد که در یک نیم روز داوطلبان مطابق با زمان بندی کنکور سراسری، آزمون داده و یک و نیم روز باقی مانده آزمون ها را تحلیل کرده و مطالب آزمون را به طور کامل و جامع فرا می گیرند. به همین دلیل این تکنیک به محک و کمک معروف شده است!! که در واقع محک همان آزمون های طرح شده برای داوطلبان و قسمت کمک تحلیل این آزمون ها می باشد. از ویژگی های مثبت و منحصر به فرد این پروژه وجود پاسخنامه به صورت تصویری می باشد که این ویژگی جدید پاسخ نما نام دارد. در این پاسخ نما که یک ابتکار از سمت موسسه حرف آخر مهر می باشد، تمامی سوالات آزمون همراه با پاسخ تشریحی و توضیح مطلب درسی مرتبط با آن قرار دارد. داوطلبان با انتخاب هر سوال در هر درسی می‌توانند همراه با راه حل کامل و جامع حل سوال، به طور کامل نکات و مطالبی که مرتبط با آن سوال می باشد را به همراه نکات ترکیبی و مفهومی مرتبط با آن با تدریس بی نظیر استاد مربوطه مشاهده کرده و به سادگی آزمون های خود را تحلیل کنند.

منبع:

  • www.harfeakharmehr.com
  • www.heyvagroup.com
  • www.harfeakhar.cc
  • www.sabkad.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.