گوشی ویوو اس ۱۲ با تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک در بازار عرضه خواهد شد

منابع اینترنتی مشخصات فنی گوشی هوشمند ویوو اس ۱۲ (Vivo S 12) را فاش کرده‌اند که همراه با برادر بزرگترش گوشی ویوو اس ۱۲ پرو (Vivo S 12 Pro) در هفته آینده  ۲۲ دسامبر (۱ دی ماه) عرضه خواهد شد. منبع این اطلاعات و تصاویری که از این دستگاه به اشتراک گذاشته، پایگاه داده اپراتور China Telecom است. همراه چیکاو باشید.

 طبق گزارش هایی که در مورد این دستگاه ویوو منتشر شده‌اند، این دستگاه با یک صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی سوپر آمولد با شکل تخت سنتی عرضه خواهد شد. منظور از این عبارت درواقع در مورد یک پنل با فرمت فول اچ دی پلاس است که از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. در بالای صفحه نمایش پنل جلو، یک بریدگی برای تعبیه دوربین سلفی  دوگانه وجود دارد که شامل یک حسگر ۴۴ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی است و یک ماژول ۸ مگاپیکسلی با اپتیک زاویه باز در کنار آن آرمیده است.

صفحه نمایش گوشی هوشمند ویوو اس ۱۲ - چیکاو در پنل پشتی این گوشی هوشمند ویوو نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه قرار خواهد داشت. در این ماژول دوربین از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی استفاده می‌شود، یک قطعه ۸ مگاپیکسلی با اپتیک با زاویه دید فوق عریض و یک ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز دیگر سنسورهای این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

«قلب» گوشی هوشمند ویوو اس ۱۲ را پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک دایمنسیتی ۱۱۰۰ پلتفرم گوشی هوشمند مدیاتک (Dimensity 100 SoC) با مودم ۵جی یکپارچه تشکیل می‌دهد. مقدار رم این دستگاه نیز ۸ و ۱۲ گیگابایت خواهد بود، ظرفیت درایو حالت جامد آن نیز ۲۵۶ گیگابایت است. انرژی مورد نیاز از طریق یک باتری قابل شارژ با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ ۴۴ واتی از طریق درگاه USB Type-C تامین خواهد شد. یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نیز امنیت این گوشی را تأمین خواهد کرد. جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون برای این اسمارت فون ارائه نشده است. این دستگاه در رنگ‌های مشکی درخشان، طلایی گرم و آبی دریاچه‌ای موجود می‌شود. قیمت این تلفن همراه نیز از ۴۷۰ دلار شروع خواهد شد.

پنل پشتی گوشی هوشمند ویوو اس ۱۲ (Vivo S 12) - چیکاو

  • ویوو در مورد مهم ترین ویژگی های IQOO NEO 5S مطالبی را اعلام کرد

ویوو از جمله شرکت‌هایی است که هنوز رونمایی و معرفی مجموعه‌ای از دستگاه‌های خود را در سال ۲۰۲۱ به پایان نرسانده است.معرفی از این دستگاه برای ۲۰ دسامبر (۲۸ دی ماه)، معرفی iQOO Neo 5s  که این شرکت آن را به عنوان یک دستگاه گیم معرفی می‌کند، برنامه‌ریزی شده است. برای مطابقت با این وضعیت، این گوشی هوشمند با پردازنده پرچمدار نسل پیش کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ در بازار عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین برای جلوگیری از گرم شدن سی پی یوی این دستگاه از یک سیستم خنک کننده قدرتمند برای اتلاف گرما استفاده خواهد کرد.

این شرکت گوشی ساز همچنین گفته است که علاوه بر پردازنده مرکزی، ویوو نئو ۵ اس – در Vivo Neo 5s یک تراشه گرافیکی دو هسته‌ای ویژه برای صفحه نمایش نیز استفاده خواهد شد که این تراشه وظیفه رندر کردن و پردازش تصاویر را در برنامه‌های گیم بر عهده خواهد داشت که باعث می‌شود تا بار CPU به طرز قابل توجه‌ای کاهش یابد.

ویوو در مورد مهم ترین ویژگی های IQOO NEO 5S مطالبی را اعلام کرد - چیکاو

 یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی هوشمند ویوو نسخه جدید، استفاده از پوسته اختصاصی آن خواهد بود. رابط کاربری OriginOS Ocean که اختصاصی برای گوشی‌های ویوو طراحی شده، در بالای سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.  

همچنین مشخص شده است که گوشی ویوو نئو ۵ اس دارای صفحه نمایش سوپر آمولد بوده و از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که حسگر اصلی آن یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX598 به همراه سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر خواهد بود. علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع پر سرعت UFS 3.1 خواهد بود.

ضمن آن که این گوشی هوشمند در پنل جلو از یک ماژول سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش برای ثبت عکس و ویدیوهای تصویری یا انجام تماس‌های تصویری بهره می‌برد.  همچنین گفته شده است که این گوشی هوشمند برای شارژ باتری حجیم این دستگاه از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد. قیمت این دستگاه نیز گفته شده که در حدود ۴۰۰ دلار خواهد بود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.