7 لپ تاپ پرفروش سال 2021

این روزها لپ تاپ به یکی از کالای اساسی و مورد نیاز افراد تبدیل شده است و شما در هر حیطه تحصیلی یا شغلی باشید، به طور حتم برای انجام امور خود به لپ تاپ نیاز پیدا می کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هرساله از بین لپ تاپ هایی که روانه بازار می شوند برخی از آن ها در بین کاربران محبوب تر می شوند و طرفداران بیشتری پیدا می کنند. البته دلیل انتخاب کاربران می تواند قیمت مناسب لپ تاپ، طراحی زیبا، سخت افزار قدرتمند و… باشد. به هر حال خرید لپ تاپ این روزها به عنوان یک کالای مهم در زندگی انسان ها نسبت به گذشته بیشتر شده است.

در این مقاله قرار است ما 7 مورد از پر فروش ترین لپ تاپ های سال 2021 را معرفی کنیم و در مورد ویژگی آن ها صحبت کنیم.

پس تا انتها با ما همراه باشید.

پر فروش ترین لپ تاپ های سال 2021 کدام اند؟

 1. لپ تاپ ایسوسVIVOBOOK  مدل X543MA

پردازنده Intel Celeron N4020
حافظه رم 4 گیابایت
حافظه داخلی 1 ترابایت
کارت گرافیک Intel HD Graphics 600
صفحه نمایش Full HD 15.6 inch
وزن 1.9 کیلوگرم

لپ تاپ  X543MA یکی از پر فروش ترین لپ تاپ های سال 2021 از کمپانی ایسوس می باشد. احتمالا یکی از دلایل اصلی افراد هنگام خرید این لپ تاپ توجه به قیمت اقتصادی آن است. معمولا این لپ تاپ با توجه به مشخصات سخت افزاری که دارد برای افرادی مانند دانش آموزان، حسابداران و اموری مانند ترید مورد استفاده قرار می گیرد. افراد می توانند با این لپ تاپ تمامی امور روزانه، وبگردی و کارهایی مانند تماشای فیلم را انجام دهد.

2. لپ تاپ لنوو مدل ideapad 3 ( IP3)

پردازنده AMD 3020e
حافظه رم 8   گیگابایت
حافظه داخلی 1 ترابایت
کارت گرافیک AMD Radeon Graphics
صفحه نمایش HD 15.6 inch
وزن 1.7 کیلوگرم

یکی از دلایل اصلی که لپ تاپ IP3 در دسته بندی لپ تاپ های پرفروش سال 2021 قرار گرفته است، قیمت مناسبی است که دارد و مانند لپ تاپی که در بالا آن را معرفی کردیم در دسته بندی لپ تاپ های اقتصادی قرار می گیرد.

کاربری این لپ تاپ نیز بیشتر برای افرادی مانند دانش آموزان است که کارهای ساده ای انجام می دهند و یا افرادی که می خواهد کارهای ساده و روزمره انجام دهند و به لپ تاپ نیاز دارند.

3. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 5 ( IP5)

پردازنده Intel Core i5 1135-G7
حافظه رم 8 گیگا بایت
حافظه داخلی 1TB + 128GB SSD
کارت گرافیک GeForce MX450 2GB
صفحه نمایش 15.6 inch
وزن 1.7 کیلوگرم

لپ تاپ لنوو مدل  IP5 به دلیل مشخصات سخت افزاری مناسبی که دارد و این که طیف گسترده ای از افراد می توانند از آن استفاده کنند به سرعت در بین کاربران محبوب شده است. شما می توانید از این لپ تاپ برای انجام کارهای گرافیکی در حد ساده و متوسط، اجرای نرم افزارهای مهندسی، انجام امور حسابداری و امور روزمره و عادی استفاده کنید. داشتن  SSD نقش مهمی در عملکرد این لپ تاپ دارد و علاوه بر افزایش سرعت لپ تاپ سبب کاهش مصرف انرژی در این لپ تاپ نیز می شود.

4. لپ تاپ ایسوس vivobook  مدل S533EQ

پردازنده Intel Core i7 1165G7
حافظه رم 16GB
حافظه داخلی 1TB SSD
کارت گرافیک GeForce MX350 2GB
صفحه نمایش 15.6 inch
وزن  1.8 کیلو گرم

به جرات می توان گفت لپ تاپ S533 از کمپانی ایسوس یکی از پر فروش ترین لپ تاپ های سال 2021 است. این لپ تاپ در کنار سخت افزار فوق العادهای که دارد از نظر قیمتی نیز واقعا مناسب است و افراد زیادی می توانند برای انجام امور خود از این لپ تاپ فوق العاده استفاده کنند و تجربه کاربری دلنشینی برای آن ها برجای بماند.

5. لپ تاپ ایسوس TUF Gaming  مدل FX506HC

پردازنده Intel Core i7 11800H
حافظه رم  16GB
حافظه داخلی 1TB SSD M.2 NVMe
کارت گرافیک GeForce RTX3050 4GB
صفحه نمایش 15.6 inch
وزن 2.3  کیلو گرم

در بین لپ تاپ های گمینیگ سری تاف، لپ تاپ FX506 توانسته است جای خود را بر روی میز کار کاربران زیادی پیدا کند.این لپ تاپ به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ ایسوس عملکرد فوق العاده مناسبی دارد و می توانید از آن برای اجرای بازی های جدید و به روز، انجام کارهای گرافیکی، اجرای نرم افزارهای مهندسی و… استفاده کنید.

6. لپ تاپ ایسوس ROG Gaming  مدل G513QE

پردازنده AMD Ryzen 7 5800H
حافظه رم 16GB
حافظه داخلی 1TB SSD
کارت گرافیک 4GB GeForce RTX 3050Ti
صفحه نمایش 15.6 inch
وزن 2.1  کیلو گرم

در بین لپ تاپ های سری راگ گیمنیگ، لپ تاپ G513QE  نیز توانسته است، لقب لپ تاپ پرفروش سال 2021 را کسب کند. همانطور که در جدول اطلاعات این لپ تاپ مشاده می کنید ترکیب 4 گیگابایت گرافیک RTX3050TI و پردازنده سری 7 رایزن نوید از یک اتفاق خوب در این لپ تاپ را به کاربران می دهد و میتوانند با استفاده از این لپ تاپ تمام امور مورد نظر خود را اجرا کنند.

7. لپ تاپ ایسوس ROG Gaming مدل G713QE

پردازنده AMD Ryzen 7 5800H
حافظه رم 16GB
حافظه داخلی 1TB SSD
کارت گرافیک 4GB GeForce RTX 3050Ti
صفحه نمایش 17.3 inch
وزن 2.4 کیلو گرم

لپ تاپ ایسوس G713 از نظر سخت افزاری مشابه با لپ تاپ G513QE است و تنها تفاوتی که وجود دارد در ابعاد لپ تاپ و صفحه نمایش است. اگر علاقمند به داشتن لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ هستید قطعا انتخاب این لپ تاپ برای شما مناسب است. جدا از این موضوع که لپ تاپ واقعا کارآمد و قدرتمندی است.

ناگفته نماند که برای خرید و انتخاب لپ تاپ شما در درجه اول باید نیاز خود را بسنجید و بر این نکته واقف شوید که از لپ تاپ برای انجام چه کار یا فعالیتی استفاده خواهید کرد و سپس نسبت به خرید لپ تاپ اقدام کنید.

البته در فروشگاه اینترنتی آی تی هوم شما می توانید از خدمات و مشاوره رایگان ما در زمینه خرید لپ تاپ استفاده کنید و انواع لپ تاپ ها را بر اساس رده کاربری تهیه کنید. همچنین امکان خرید لپ تاپ به صورت حضوری و اینترنتی برای شما فراهم شده است و با اطمینان از ضمانت کالا، داشتن گارانتی معتبر و ارسال رایگان می توانید خرید خود را انجام دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. سیاوش می گوید

    لپ تاپ ایسوس واقعا یه سرو گردن از برند های دیگه بالاتره

    1. الهام می گوید

      اره واقعااا ایسوس کجا و بقیه برند ها کجا!!!!!!!

  2. آی تی هوم می گوید

    لپ تاپ ایسوس سری S ئاقعا لپ تاپ های زیبایی هست من از نزدیک دیدم و به نسبت قیمت لپ تاپی با این کانفیگ سخت افزاری و این حجم از ظرافت کمتر داریم توی ایسوس ممنون از چیکاو بابت مقاله خوبتون.