نوکیا اعلام کرد که ارسال گوشی های خود را از کارخانه هند به خارج از کشور آغاز کرده است

شرکت ام اچ دی گلوبال (HMD Global) شرکتی است که امتیاز ساخت و فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا را در اختیار دارد. چندی پیش دولت هند از این شرکت درخواست کرد تا تعدادی از گوشی‌های نوکیا را در این سرزمین تولید کند. ام اچ دی گلوبال پس از سنجش شرایط ، موقعیت و توانایی‌های کشور هند، سرانجام رضایت داد تا برخی از گوشی‌های هوشمند تولیدی خود را در هند به تولید برساند. همراه چیکاو باشید.

اکنون، شرکت ام اچ دی گلوبال یعنی دارنده مجوز تولید و فروش گوشی‌های نوکیا به ابتکار هند، پروژه «ساخت در هند» گوشی‌های هوشمند برند نوکیا در خاک هند کلید خورده است. این شرکت گوشی‌های هوشمند و تلفن‌های همراه خود را با مشارکت ODM یعنی طراح اصلی گوشی‌های هوشمند که شرکت نوکیا است به همراه EMS یعنی شرکت ثانویه که تولید و عرضه این گوشی‌ها را در بازار بر عهده دارد که شرکت ام اچ دی گلوبال است، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این گوشی‌ها را با بهترین کیفیت ممکن تولید و در بازار جهانی روانه سازند.

 نکته جدید و مهم در حال حاضر این موضوع است که ظاهراً اولین گوشی تولیدی این شرکت در داخل سرزمین هند به تولید انبوه رسیده است و آماده است تا برای عرضه در بازارهای جهانی روانه شود.

این خبر در هفته گذشته توسط این شرکت فاش شد. معاون جهانی شرکت ام اچ دی گلوبال  Sanmeet Singh Kochhar هنگام صحبت با Press Trust of India (PTI) در روز پنجشنبه فاش کرد که این شرکت پیش از این نیز  تلفن همراه نوکیا ۱۰۵ را به بازار امارات صادر می‌کرد. برای اطلاع بیشتر، اجازه دهید پیش‌زمینه مختصری از نوکیا ۱۰۵ ارائه دهیم.

تلفن همراه نوکیا ۱۰۵ - چیکاو

 این تلفن همراه برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و از آن زمان تا کنون به گوشی شماره یک و پر فروش‌ترین تلفن این برند در هند و در سطح جهان شده است. او می گوید، ما صادرات را از هند آغاز کرده ایم. تاکنون، تمام گوشی‌های ما که در هند فروخته می‌شوند، ساخت هند هستند. نه تنها آن‌ها در هند ساخته می‌شوند، بلکه ما روی ساخت آن‌ها با شرکای تولیدی هندی تمرکز می‌کنیم و اکنون صادرات از هند را به سرتاسر جهان آغاز می‌کنیم.

معاون شرکت ام اچ دی گلوبال مجدداً به ارتباط بسیار زیاد ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات بالا در فروش موفق یک مدل گوشی تلفن در این زمان اشاره کرد که و همچنین اعلام کرد که در حال حاضر تلفن‌های هوشمند محبوب‌تر شده‌اند، اما گوشی هوشمندی با استقبال خوب خریداران مواجه می‌شود که بتواند از پس تمام نیازهای کاربر برآید، باتری بسیار بادوامی داشته باشد و از قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز بهره ببرد و علاوه بر این موارد به راحتی قابل تعمیر باشد..

وی همچنین خاطرنشان کرد که علیرغم کاهش تدریجی فروش تلفن‌های همراه در بازار جهانی به دلیل افزایش گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه‌تر اما بازار تلفن‌های همراه ویژه هند همچنان قوی باقی مانده است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.