باربری بین شهری با کمترین هزینه

حمل و نقل انواع بار و کالا در سراسر کشور با ارزانترین نرخ کرایه را می توانید به آنی بار بسپارید و با ارزانترین نرخ کرایه محموله های خود را جابجا کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آنی بار ؛ یکی از معتبرترین شرکت های حمل و نقل و باربری در کشور میباشد که خدمات باربری درون شهری و برون شهری را به شما عزیزان ارائه می نماید.

شما می توانید جهت حمل بار در تهران و شهرک های اطراف تهران از خدمات درون شهری آنی بار استفاده کنید. 

همچنین می توانید از تهران به سایر شهرها و استان های کشور خدمات باربری انجام دهید ؛ البته توجه کنید ؛ باربری بین شهری به صورت سراسری می باشد و شما می توانید در هر یک از شهرهای کشور که هستید با آنی بار تماس گرفته و خدمات مورد نظرتان را سفارش دهید.

آنی بار با 35 سال سابقه و تجربه ، دارای بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور است که برای حمل بار و کالا انواع تریلی ، کامیون ، کامیونت و نیسان را در اختیارتان قرار می دهد.

حمل بار به شهرستان همراه با بیمه رایگان 

از مهمترین موارد هنگام باربری بین شهری که آنی بار نیز به آن توجه ویژه ای دارد ؛ بیمه نامه و حفاظت از بار می باشد.

هنگام حمل بار به شهرستان به دلیل زیاد بودن مسافت امکان وقوع حوادث نیز بیشتر می باشد ؛ حوادثی همچون : آتش سوزی ، تصادف ، واژگونی ، سرقت و . . . .

در صورت بیمه بودن بار تمامی خسارت توسط شرکت بیمه جبران می شود و جای هیچگونه نگرانی نمی باشد.

بیمه ایران پوشش دهنده خدمات باربری در شرکت آنی بار می باشد که معادل با ارزش بارتان ، آن را تحت پوشش قرار میدهد.

آنی بار تخفیف ویژه ای نیز برای خدمات باربری بین شهری خود در نظر گرفته است = ارائه 50 میلیون بیمه به صورت کاملا رایگان

باربری در جنوب کشور

جنوب ایران، شامل نواحی جنوبی کوه های زاگرس و کرانه‌های شمالی خلیج فارس است که استان‌های فارس ، کهکلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، بوشهر را در بر می‌گیرد. در برخی منابع استان‌های خوزستان ، سیستان و بلوچستان و کرمان نیز در این تقسیم‌بندی جای داده می‌شوند.

کشور ایران در جنوب دارای 2700 کیلومتر مرز آبی می باشد و در جنوب غربی ، استان خوزستان دارای مرز آبی و زمنی با کشور عراق می باشد ، و از جنوب شرقی ، استان سیستان و بلوچستان دارای مرز آبی و زمینی با کشور پاکستان و افغانستان می باشد .

 شهر زاهدان دارای موقعیت ممتاز جغرافیایی در کشور می باشد و در مسیر تردد بین المللی پاکستان ،هندوستان، خراسان و کرمان قرار دارد ؛ باتوجه به موقیعت عالی زاهدان سالانه بسیاری بار از باربری زاهدان به سراسر کشور ارسال می شود ، همچنین بسیاری از کالاهای صادراتی نیز از این شهر و مرز میر جاوه به کشور پاکستان ارسال می شود.

محدودیت های باربری به صورت بین شهری

همانطور که گفته شد خدمات حمل و نقل در شرکت آنی بار به صورت سراسر می باشد ، یعنی هیچگونه محدودیتی در انتخاب مبدا و مقصد باربری وجود ندارد .

تنها محدودیت هایی که در باربری بین شهری وجود دارد ؛ خدمات نیسان بار می باشد که در حال حاضر تنها از مبدا تهران در دسترس می باشد.

همچنین برخی حمل برخی بارها نیاز به مجوز های خاصی دارد که پیش از باربری باید آماده کنید.

به عنوان مثال شما قصد ارسال محموله ترافیکی را از باربری کرمان به شهر تبریز دارید ؛ محموله های ترافیکی به علت ابعاد نامتعارف امکان تردد در تمامی ساعات و تمامی جاده ها را ندارند و برای تردد آن ها در جاده های بین شهری نیاز به دریافت مجوز های خاصی می باشد که می توانید به کمک آنی بار دریافت کنید.

باربری بین شهری با ارزانترین نرخ کرایه

باربری به شهرهای مختلف دارای نرخ مشخص و مصوبی می باشد ، اما در این مقاله نمی توانیم آن ها را اعلام کنید ، زیرا مبدا و مقاصد باربری بسیار زیاد می باشد و امکان اعلام قیمت وجود ندارد .

اما شما می توانید با مراجعه به سایت آنی بار یا ارتباط با کارشناسان آنی بار از نرخ کرایه و هزینه باربری بین شهری از مبدا مورد نظرتان به مقصد مشخص مطلع شوید.

بهترین خدمات باربری را با ارزانترین نرخ کرایه را می توانید از آنی بار دریافت کنید .

امروزه بسیاری از سایت هایی که در زمینه باربری فعالیت می کنند به صورت واسطه ای کار می کنند و سبب نوسانات قیمت ها می شوند اما شرکت آنی بار از آن دسته شرکت هایی می باشد که به صورت کاملا مستقل کار می کند و دارای چندین دفتر در سراسر کشور می باشد. 

علت ارزان بودن خدمات باربری بین شهری در آنی بار نیز همین مورد می باشد.

حمل بار با انواع خودرو های باربری 

آنی بار مجهز به انواع خودرو های باربری می باشد و با توجه به بارتان از نیسان وانت ( کوچک ترین خودرو باربری ) تا تریلی کمرشکن ( بزرگ ترین خودرو باربری ) را در اختیارتان قرار می دهد.

کارشناسان آنی بار با توجه به نوع بار ، وزن و حجم آن مناسب ترین خودرو را جهت حمل و نقل در اختیارتان قرار میدهند.

در ادامه با خودرو های باربری آنی بار آشنا می شویم :

باربری با تریلی

تریلی ها خودروهای باربری بزرگ ، با توان حمل بار بالایی هستند که می توانید برای حمل بارهای سنگین از آن ها استفاده کنید.

تریلی کفی / تریلی چادری / تریلی بغلدار / تریلی کمرشکن ، انواع تریلی های موجود در آنی بار می باشند .

برای حمل کانکس ، حمل آهن آلات ، حمل سنگ معدن ، حمل خودرو های راه سازی مانند بیل مکانیکی و . . . از تریلی ها استفاده می شود.

باربری با کامیون

کامیون ها از پرکاربردترین خودرو های باربری هستند که برای حمل انواع بارهای 4 الی 15 تن کاربرد دارند.

کامیون تک و کامیون جفت و کامیون 911 از انواع کامیون های موجود در آنی بار می باشند .

کامیون ها دارای اتاق بار در ابعاد 2 متر و 5 الی 7 متر می باشند .

باربری با کامیونت

کامیونت ها دارای توان باربری کمتر و اتاق بار کوچکتر هستند و برای حمل بارهای مختلف از جمله مصالح ساختمانی ، اثاثیه منزل ، آهن آلات ، بارهای تجاری و صنعتی و . . . به صورت درون شهری و بین شهری کاربرد دارند.

کامیونت ها دارای مدل های مختلف ایسوزو ، کاویان ، بادسان ، خاور و . . .می باشند .

کامیون ها نیز دارای 3 نوع مسقف ، روباز و بغل بازشو می باشند که هم برای باربری بین شهری مناسب می باشند و هم برای باربری درون شهری.

روش های ثبت درخواست باربری بین شهری در شرکت آنی بار

شما می توانید خدمات مورد نظرتان و خودرو باربری مورد نیازتان جهت حمل انواع بار و کالا به صورت بین شهری را از آنی بار دریافت کنید.

جهت ثبت درخواست باربری بین شهری می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان شرکت آنی بار از طریق شماره 57669-021 تماس برقرار کنید .

همچنین می توانید اپلیکیشن آنی بار را از کافه بازار یا مایکت دانلود کنید و در هر ساعت از شبانه روز خدمات مورد نظرتان را سفارش دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.