ال‌جی برای سیستم‌های گیم و سرگرمی داخل خودرو نمایشگر تاشو معرفی می کند

غول فناوری کره‌ای ال جی به تازگی یک پتنت جدید نمایشگر تاشو برای نمایشگر سیستم‌های گیم و سرگرمی داخل خودروها را به ثبت رسانده است. این پتنت در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)  ثبت شده است و این نمایشگر تاشو منحصر به فرد، داده‌های سرگرمی سیستم خودرو را به نمایش می‌گذارد. همراه چیکاو باشید.

طبق این پتنت، نمایشگر تاشو سیستم سرگرمی خودرو مشابه همان نمایشگر تاشو برای گوشی هوشمند است که ال‌جی اوایل امسال به نمایش گذاشت. با این حال، پروژه طراحی و ساخت تلفن تاشو، در حال حاضر برای ال جی  به پایان رسیده است و به نظر می‌رسد ال جی بر روی گجت‌های تاشو برای ماشین‌ها و سایر دستگاه‌های سرگرمی تمرکز کرده است.

با نگاهی به این دستگاه، می‌توان مشاهده کرد که پنل نمایشگر تاشو سیستم سرگرمی خودرو از یک صفحه نمایش کوچکتر به یک صفحه نمایش بزرگتر تبدیل می‌شود. جالب اینجاست که این پنل می‌تواند محتوا را حتی در زمانی که تا شده نیز باشد، همچون زمانی که باز است، به نمایش بگذارد.

در مورد این نمایشگر تاشوی ال جی گفته می‌شود که ال جی برای طراحی و ساخت این صفحه نمایش از فناوری نمایشگر رول شونده محبوب در گوشی هوشمند قابل چرخش خود که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ استفاده کرده است، بهره می‌برد. با توجه به این که این صفحه نمایش یک نمایشگر تاشو است، انتظار می‌رود که در هنگام باز شدن، در اشغال فضای مورد نیاز صرفه جویی کند و نیاز به فضای زیادی نداشته باشد.

طراحی نمایشگر تاشو ای جی - چیکاو

البته ما مطمئن نیستیم که ویژگی‌های این دستگاه چیست. اما، انتظار داریم اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه ال جی فاش شود تا با جزئیات و قابلیت‌های بیشتری درباره آن آشنایی پیدا کنیم.

در اخبار مرتبط با این شرکت آمده است که اوایل این ماه، ال‌جی اعلام کرد که وب‌سایت توسعه‌دهندگان اندروید را در ۳۱ دسامبر (۱۰ دی ماه) تعطیل می‌کند. این بدان معناست که پس از ۳۱ دسامبر، کاربران ال‌جی نمی‌توانند بوت لودر گوشی‌های ال‌جی را باز کنند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.