فروشگاه دوربین مداربسته

دوربین مداربسته یکی از تجهیزات مورد نیاز برای افزایش امنیت برای منزل و محل کار شما می‌باشد، ولی لازم است که برای اینکه دوربین مداربسته خوبی داشته باشید باید بتوانید بهترین دوربین مداربسته را با بهترین کیفیت و قیمت را از فروشگاه دوربین مداربسته معتبر دارای خدمات پس از فروش و گارانتی را داشته باشد.
ویژگی مهم برای فروشگاه دوربین مداربسته معتبر این است که تیم فروش و تیم خدمات پس از فروش داشته باشند و زمانی که شما اقدام به خرید دوربین مداربسته و تجهیزات دیگر مانند هارد و دی وی ار را تهیه می‌کنید، باید بتواند به شما خدمات پس از فروش را ارائه بدهد.
فروشگاه دوربین مداربسته چشمان بیدار آریا به عنوان یکی از بهترین و با قدمتترین فروشگاه‌های دوربین مداربسته در تهران می‌باشد که در قلب بازار دوربین مداربسته ایران یعنی پاساژ امجد در سال ۱۳۸۳ تشکیل شده است و تا اکنون با اضافه کردن نیرو‌های متخصص در زمینه تأمین، تعمیر و خدمات پس از فروش و آموزش دوربین مداربسته را ارائه می‌دهد.
یکی از محاسن این فروشگاه این است که شما می‌توانید با ضمانت دو سال گارانتی و یک هفته مهلت تست و بازگردانی محصول خریداری شده را دارا می‌باشد.
در این فروشگاه اینترنتی و حضوری شما می‌توانید تمام محصولات داهوا، هایک ویژن، دوربین بیسیم V۳۸۰ می‌باشد، همچنین دروبین‌های INFINITY را نیز می‌توانید از این فروشگاه را با گارانتی ۲ ساله و ضمانت قیمت و کیفیت را به شما ارائه می‌دهد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

قیمت دوربین هایک ویژن

کمپانی هایک ویژن یکی از تولید‌کنندگان برتر انواع سیستم‌های نظارتی و مدار بسته می‌باشد. این شرکت در سال ۲۰۰۱ در شهر هانگژو چین تأسیس شد. این کمپانی به سرعت در مسیر پیشرفت قرار گرفت، به طوری که در حال حاضر کمپانی هایک ویژن یکی از برترین تولید‌کنندگان سیستم‌های نظارتی و مدار بسته جهان می‌باشد و قیمت دوربین هایک ویژن در ایران بسیار متنوع است. هایک ویژن تا کنون محصولات خود را به ۱۰۰ کشور جهان صادر کرده که در نوع خود یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. مهم‌ترین این کشور‌ها عبارتند از: آمریکا، روسیه، هلند ایتالیا و….. می‌باشند.
خط مشی فعلی هایک ویژن در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت تولید آنهاست به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملاً با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم کند. هایک ویژن همچنین در دو سال اخیر تلاش کرده در بازار‌های مرتبط با سیستم‌های حفاظتی مانند تجهیزات کنترل تردد، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و… هم فعالیت خود را گسترش دهد.
مشخصاتی در خصوص دوربین مدار بسته هایک ویژن
در هر نوع دوربین مدار بسته‌ای نوعی مشخصات وجود دارد که قبل از خرید دوربین و نصب آن مطلع بودن در این حوزه امری ضروری است که با توجه به نیاز خود و مشخصات دوربین مدار بسته بهترین و کارآمد‌ترین دوربین را انتخاب نماییم.
در این بخش به مشخصه‌هایی از دوربین هایک ویژن می‌پردازیم:
استفاده کرد. Poeنصب در این نوع از دوربین مدار بسته بسیار راحت است و می‌توان از پروتوکل
دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن از قابلیت هوش مصنوعی برخوردار هستند که این امر امروزه از ویژگی‌های مهم و حائز اهمیت دوربین‌های مدار بسته می‌باشد.
لنز دوربین‌های هایک حدوداً از ۲. ۸ تا ۴. ۶ میلی‌متر می‌باشد.
میزان ارسال بیت ریت در دوربین‌های هایک ویژن به ۱۲ مگابایت در ثانیه می‌رسد. بیت ریت همان توان پردازشی دوربین برای ضبط و پخش فیلم است؛ هرچقدر رزولوشن دوربینی بالاتر باشد به همان اندازه بهتر خواهد بود که دوربین هایک ویژن در این مورد از کیفیت خوبی برخوردار است.
دوربین مدار بسته هایک ویژن توانایی خواندن پلاک خودرو‌ها را نیز دارد که این امر موجب متمایز شدن این دوربین نسبت به سایر دوربین‌ها شده است.
قابلیت دید در شب دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن یکی دیگر از مشخصه‌های خوب و کار آمد این نوع از دوربین‌ها می‌باشد.
دوربین هایک ویژن یکی از معروفترین برند‌های دوربین مداربسته می‌باشد و همیشه داشتن دوربین هایک ویژن یکی از بهترین دوربین‌های مداربسته در ایران است. قیمت دوربین هایک ویژن در بازار ایران بسیار متنوع می‌باشد.
بهترین قیمت دوربین هایک ویژن را باید از بر اساس گارانتی هایک ویژن را باید داشته باشید. ، در ایران تعداد شرکت‌های که خدمات پس از فروش دوربین هایک ویژن را ارائه می‌دهند ولی شرکت چشمان بیدار آریا علاوه تمام خدمات فنی پس از فروش و گارانتی برای ارائه خرابی‌های احتمالی دوربین‌های هایک ویژن به شما آموزش رایگان استفاده از امکانات هوشمند دوربین هایک ویژن را می‌دهد و شما حتماً در آینده نیاز به ارائه خدمات فنی از این شرکت را خواهید داشت.
برای داشتن کمترین قیمت دوربین هایک ویزن بهتر است در انتها حتماً فروشگاه دوربین مداربسته چشمان بیدار آریا را با علامت انحصاری INFINITY را چک کنید.
همیشه در نظر داشته باشید که برند دوربین هایک ویژن بر اساس قیمت دلار به سرعت افزایش و کاهش خواهد داشت و شرکت چشمان بیدار آریا کاملترین انبار هایک ویزن و داهوا را در تهران دارد و شما می‌توانید با همکاری با شرکت چشمان بیدار آریا علاوه بر داشتن بهترین قمیت دوربین و DVR هایک ویژن از کاملترین لیست هایک ویژن برای پروژه‌ها و مناقصات خود استفاده کنید.

بهترین قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا در فروشگاه دوربین مداربسته چشمان بیدار آریا میباشد.

قیمت دوربین داهوا

برند داهوا امروزه به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین تولید‌کنندگان سیستم‌های امنیتی در جهان می‌باشد؛ امروزه شرکت داهوا به عنوان یکی از به روز‌ترین محصولات خود دوربین مدار بسته آی پی را معرفی نموده است. برند داهوا در سال ۲۰۰۱ در کشورچین بنا شد و در سال ۲۰۱۵ به عنوان دومین برند معتبر تولید دوربین مدار بسته انتخاب شد و بر همین اساس تنوع و قیمت دوربین داهوا بسیار متنوع میباشد.
این برند چینی امروزه شعب مختلفی در کشور‌های مختلف جهان دارد که با نیرو‌های زیادی مشغول به تولید و ارائه به روز‌ترین خدمات برای عموم هستند و قیمت دوربین داهوا را باید بر اساس مدل و تکنولوژی آن مورد بررسی قرار بدهید. بخشی از تولیدات این برند معروف و محبوب عبارتند از:
۱-دوربین مدار بسته تحت شبکه
۲-سوئیچ شبکه
۳-کنترلر‌ها
۴-سیستم ها‌ی‌مانیتورینگ
HDCVI -۵-دوربین مدار بسته
همانگونه که از قبل‌تر به این نکته اشاره کردیم؛ دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت و برند داهوا می‌باشد.
دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا قادر به ارئه تصاویر با کیفیتی می‌باشند که در نوع خود بسیار کار آمد و مناسب است؛ اما نمونه‌های مناسب‌تر و با کیفیت‌تری در برند داهوا نیز تولید شده‌اند. در مجموع برای انتخاب دوربین مدار بسته خود نیازمند دقت به نکاتی همچون بودجه، کیفیت تصویر مورد نیاز، سهولت نصب و راه‌اندازی و… می‌باشند.
قیمت دوربین داهوا در ایران کاملاً وابسته به گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت مربوطه می‌باشد، در ایران شرکت چشمان بدیدار آریا داری بهترین فروشگاه دوربین مداربسته داهوا می‌باشد که کمترین قیمت داهوا را در ایران به شما ارائه می‌دهد.
در صورتی که قصد خرید دوربین مداربسته Hikvision یا Dahua را دارید می‌توانید از فروشگاه دوربین مداربسته چشمان بیدار آریا بهترین قیمت دوربین هایک ویژن و داهوا را داشته باشید.
سایت شرکت چشمان بیدار آریا به ادرس www.infinity-cctv.ir دارای بهترین قیمت‌های دوربین مداربسته در ایران می‌باشد.

بهترین قیمت دوربین داهوا و بهترین قیمت دوربین هایک ویژن فقط و فقط در فروشگاه دوربین مداربسته چشمان بیدار آریا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.