سامسونگ موبایل با بخش لوازم الکترونیکی مصرفی این شرکت ادغام می شود

سامسونگ تصمیم گرفته است تا بخش تجارت موبایل خود را با بخش لوازم الکترونیکی مصرفی خود ادغام کند، زیرا اکنون بیشتر سود آن از بخش نیمه هادی این شرکت است. در نتیجه تعداد مدیران عامل از سه نفر به دو نفر کاهش یافته است. این حرکت منطقی است زیرا تجارت تلفن و تبلت اکنون تنها ۲۱ درصد از کل سود سامسونگ را به ارمغان آورده است که نسبت به رقم ۷۰ درصدی سال ۲۰۱۰ کاهش کاهش بسیار زیادی داشته است. همراه چیکاو باشید.

این در حالی است که سامسونگ از نظر حجم، بزرگترین تولید کننده تلفن در جهان است، یعنی اگر BBK Electronics را به زیرمجموعه های اوپو (OPPO)، ویوو (vivo) و وان پلاس (OnePlus) تقسیم کنیم که فون آرنا(PhoneArena) چنین موضوعی را برای این تقسیم بندی در نظر گرفته است.

از سوی دیگر، بخش تراشه‌ها و ذخیره‌سازی سامسونگ تنها در سه ماهه گذشته ۱۳.۴ میلیارد دلار درآمد داشته است که به دلیل تقاضای ناشی از همه گیری افزایش یافته است.

جونگ هی هان «  Jong-Hee (JH) Han» اکنون یک متخصص برجسته در تحقیق و توسعه تلویزیون است که به این شرکت کمک کرد تا برای پانزدهمین سال متوالی همچنان مقام اول در فروش تلویزیون در سراسر جهان را در دست داشته باشد. انتظار می‌رود که او همکاری‌ها را در میان بسیاری از مشاغل بخش SET Division بهبود بخشد و به توسعه کسب ‌و کارها و فناوری جدید کمک کند.

 کیونگ موک لی (Kyungmook Lee)، استاد مدیریت بازرگانی در دانشگاه ملی سئول، در مورد این تصمیم می‌گوید: «ادغام این مورد که امروز اعلام شد نشان می‌دهد که شرکت فرهنگ عملکرد محور خود را حفظ می‌کند. همچنین تمایل جی وای لی  (Jay Y. Lee) را برای مشارکت فعال‌تر در مدیریت نشان می‌دهد.

تراشه اگزینوس 990 سامسونگ - چیکاو

اپل از یک سیستم‌عامل برای تلفن‌ها، رایانه‌های شخصی و تلویزیون‌ها استفاده می‌کند و محصولاتش از انسجام و یکپارچه‌سازی برخوردار است.

با این حال، محصولات فناوری اطلاعات سامسونگ فاقد چنین ادغامی برای انسجام و یکپارچه سازی بین تلفن‌ها و دیگر گجت‌های آن برند است. ادغام بین بخش‌های مصرف کننده و موبایل که تاکنون به طور مستقل عمل می‌کردند، ممکن است به رفع این مشکل کمک کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.