قیمت لحظه ای mxc

 رمز ارز mxc

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

از آنجا که امروزه بازار ارز های دیجیتال به بازاری سودده و مناسب برای سرمایه گذاران این حوزه تبدیل شده است، شناخت بیشتر ارز های دیجیتال، می تواند به سودآوری بیشتر شما کمک کند. رمز ارز mxc، یکی از ارز های محبوب در این زمینه بوده که می توانید آن را در صرافی mxc خرید و فروش کنید. از این رو، در ادامه به بررسی این رمز ارز و صرافی mxc پرداخته و نکاتی را درباره آن نیز معرفی خواهیم کرد.

بررسی قیمت لحظه ای mxc

ارز دیجیتال mxc، که با نماد اختصاری mxc نیز شناخته شده و خرید و فروش می شود، به صورت کلی ارزش کل بازار آن ۱۲۵.۰۳ میلیون دلار می باشد. این میزان ارزش را می توان در حدود 0.004 درصد از کل بازار در نظر گرفت. بنابراین، می توان اینطور برآورد کرد که این رمز ارز، جزو ارز های کوچک بازار به شمار می رود.

این رمز ارز را می توان در رتبه بندی تمامی ارز های دیجیتال، در رتبه 432 قرار داد. اما به صورت کلی، می توان این رمز ارز را برای خرید مناسب دانست. یکی از روش های بررسی دقیق ارز های دیجیتال، بررسی حداکثر قیمت آنها از زمان عرضه، یا در اصطلاح سقف تاریخی می باشد. بیشترین قیمتی که ارز mxc تا کنون به آن رسیده است، 0.05 دلار می باشد. در حال حاضر قیمت لحظه ای mxc، در زمان نگارش این متن، 0.04 دلار می باشد. به صورت حدودی، می توان گفت در حال حاضر قیمت این ارز، 20 درصد از سقف تاریخی خود فاصله داشته که انتظار می رود این فاصله را در زمان نه چندان طولانی پر کند.

همان طور که اشاره شد، شما می توانید برای خرید این رمز ارز، به صرافی mxc نیز مراجعه کنید. البته دقت داشته باشید که این صرافی در حال حاضر با نام صرافی mexc شناخته شده و از سال 2021 نام خود را به mexc تغییر داده است. همچنین، گفتنی است که ثبت نام در صرافی mxc، دارای فرآیند سختی نبوده و می توانید آن را به راحتی انجام دهید. البته، کشور ایران در لیست تحریم های این صرافی قرار داشته و نمی توانید به صورت کاملا مستقیم از آن استفاده کنید.

شما می توانید برای بررسی قیمت دقیق و لحظه ای این رمز ارز، به وبسایت صرافی mxc مراجعه کنید. این صرافی دارای اپلیکیشن های اندروید و آی او اس بوده که می توانید از آنها برای خرید و فروش راحت تر و ساده تر استفاده کنید. همچنین، در صورتی که قصد استفاده از سیستم های کامپیوتری برای بررسی کیف پول خود در این صرافی را دارید، خوب است بدانید که مجموعه ی mxc، با طراحی یک نرم افزار ویندوزی، این امکان را برای شما فراهم کرده است.

در نهایت، اگر به صورت جدی به حوزه ارز های دیجیتال یا همان رمز ارز ها علاقه مند هستید، می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه ی تحلیل فردا، مطالب و مقالات مرتبط با این زمینه را مشاهده کنید. همچنین، لازم به ذکر است که در وبسایت تحلیل فردا، می توانید تحلیل های دقیق و لحظه ای از بازار را نیز به طور کامل بررسی کنید.

صرافی mxc

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.