چطور طراحی سایت در کنار اینستاگرام می تواند به کسب و کار شما کمک می کند؟

شبکه های مجازی و بستر اینترنت ،فضایی ایده آل برای سرمایه گذاری برای آینده

در گذشته ای نه چندان دور اگر شما ساکن تهران بودید خیلی از مناطق تهران بیابانی بیش نبود و شما میتوانستید با کمترین هزینه زمین های زیادی خریداری کنید برای مثال شما با صد هزار تومان اگر زمینی خریداری میکردید الان شاید صد ها میلیارد تومان ارزش زمین شما بود . فضای اینترنت هم به همین صورت است اگر الان در آن سرمایه گذاری کنید قطعا در آینده ، در این فضا سهم زیادی خواهید داشت و سرمایه شما ارزشمند تر خواهد شد.پس بهتر است ایده ای پیدا کنید و به آن بیاندیشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این روزها بواسطه اینترنت همه چیزی سایبری و مجازی شده است، خیلی از امور اداری و روزمره زندگی براحتی با انجام چند کلیک صورت می پذیرد.فقط کافی است بستری مناسب را در اینترنت در نظر داشته باشید. وب سایت و شبکه های اجتماعی از جمله مهمترین این بسترها می باشند.

در این بخش کمی درباره اهمیت داشتن وب سایت و لزومه طراحی سایت می پردازیم

مردم همیشه دنبال این هستند از بین کالاهای متنوع یک انتخاب درست انجام دهند و آن را خرید نمایند و اگر بخاهند بصورت حضوری مغازه سربزنند شاید ماه ها طول بکشد و هیچ کسی انقدر زمانی ندارد که بخاهد برای یک خرید ،انقدر زمان بگذارد به همین خاطر شبکه های مجازی و اینترنت توانسته این خلا رو پر کرده و آدمهای زیادی به سمت خود بکشند

این روزها تب بازارها و فعالیت آنها در اینستاگرام بسیار قوی است و خیلی ها از این پلتفرم جذاب به درآمد خوب و قابل توجهی دست یافته اند. این اپلیکیشن به قدری جذاب است که چشم ها را از دیدن آن همه حجم از تصویر و فیلم خسته نمی کند. انواع مختلف محتوای علمی و طنز و سرگرمی براحتی در آن یافت می شود.

بعد از روی آوردن فروشگاههای فیزیکی به بستر اینستاگرام باعث قدرت گرفتن بسیاری از آنها در این فضا گردید.با افزایش تعداد فالورهای آنها قدرت جواب دادن به دایرکت ها سخت تر شد. از طرفی بدلیل باگ خود اینستاگرام گاهی دایرکت ها دیده نمی شدند. از این رو با کمی تفکر  تعدادی از فروشندگان گزینه طراحی سایت در کنار داشتن اینستاگرام انتخاب مناسبی را برای آنها رقم زد.

داشتن سایت مناسب آنها را از شر هرگونه استرس و نارضایتی کاربران خود دور ساخت، بدین صورت که براحتی تمام محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی خود قرار دادند و کاربران با یک جست و جو ساده به محصول موردنظر خود دست می یافتند و آن را خریداری می کردند،

کاربران به وب سایت های معتبر بیشتر از اینستاگرام اعتماد دارند.

جذب مشتری با طراحی سایت فروشگاهی

اگر تصمیم جدی به طراحی سایت فروشگاهی خود دارید، بهتر است بدانید که بهترین کاری است که برای جذب مشتریان بیشتر بغیر مشتریان وفادار و همیشگی اینستاگرام و مشتریان فیزیکی خود دارید.

چراکه پس از ایجاد سایت،هزاران ترفند می باشد که می تواند هزاران مشتری احتمالی را به مشتریان واقعی شما تبدیل کند.یکی از این راهها سئو سایت ها می باشد. ما در شرکت طراحی سایت ایده پو در کنار شما خواهیم بود، پس از ایجاد سایت در گوگل، سئو خود را تقویت کنید و برای خود مشتریان بیشتر و سود بیشتری را جذب کنید.ما طراحی سایت تهران و دیگر شهرهای مهم ایران را پشتیبانی می کنیم.

ویژگی های سایت حرفه ای: سازگاری با موبایل،قابلیت دسترسی به همه کاربران،ظاهر گرافیکی جذاب و محتوای مناسب

بسیاری از کسب و کارها , و استارت آپ ها با اندیشه اینکه” وجود وب سایت چیزی ضروری نیست”.در دراز مدت سودی بسیاری را از خود دریغ می کنند.وجود سایت اختصاصی برای کسب موفقیت هر شغلی حیاتی است و هرگز نباید نادیده گرفته شود. در این بین داشتن و طراحی وب سایت خوب و اصولی می تواند عملکرد وب سایت شما را بهبود بخشد و شانس موفقیت شما را به مراتب افزایش دهد. همچنین می تواند میزان فروش و درآمد حاصل از آن را افزایش دهد.

سازگاری با موبایل

این روزها استفاده از موبایل فقط محدود به تماس ها و شبکه های اجتماعی نمی شود،مردم براحتی خرید وسایل ضروری و غیر ضروری خود را از طریق این فناوری نوظهور انجام می دهند همچنین افراد بیشتری از تلفن همراه خود برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند، تنظیم وب سایت برای موبایل و بهینه شده برای موبایل به یک ضرورت تبدیل شده است.

اولین قدم این است که بررسی کنید وب سایتی که دارید به چه شکلی در موبایل دیده می شود. خیلی از ابزارهای متفاوتی است که نشان دهد که آیا سایت شما برای موبایل بهینه است یا خیر. اگر سایتی دارید به لینک زیر مراجعه کنید، تا از اینکه سایت شما برای موبایل بهینه شده است مطمن شوید.

قابلیت دسترسی به همه کاربران

یک وب سایت کاربرپسند نیز باید برای همه افراد از جمله نابینایان، معلولان یا افراد مسن قابل دسترسی باشد. این کاربران معمولاً از صفحه‌خوان‌ها برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند. پس اگر دوست دارید سایت شما با دیگران متمایز باشد، حتما سعی کنید به گونه ای به این افراد نیز کمک کنید.راهکارهایی زیادی است که می توانید سایت خود را برای این افراد ارتقا دهید.شرکت طراحی سایت ایده پو برای همین منظور در کنار شما خواهد بود.

ظاهر گرافیکی جذاب

ظاهر اصلی سایت جزوء مهمترین المان سایت است و همه چیز در طی چند دقیقه اول به مشتری که به صفحه شما آمده است ارائه می دهد، اگر ظاهر سایت بهم ریخته و سردرگم کننده باشد، مشتریان احتمالی شما بلافاصله صفحه را ترک می کنند. پس سعی کنید همواره از طراح سایت حرفه ای برای اینکار کمک بگیرید که تا با توجه به حوزه کسب و کار شما، طرحی جذاب و گیرا برایتان طراحی کند.

ده ثانیه اول ورود به سایت مشتریان شما را ماندگار می کند یا آنها را دلزده، پسر طراحی مناسب سایت از ویژگی ها مهم می باشد.

محتوای مناسب

محتوای مناسب در کنار ظاهر جذاب می تواند، سایت شما ارتقا دهد، اگر مطالب شما ه قدر کافی مفید باشد، افراد را در سایت شما نگه می دارد. سعی کنید از تیترهای جذاب و مفید برای مخاطب خود استفاده کنید.

طراحی سایت در تهران

اگر بین شرکت هایی که سایت طراحی کرده اند بررسی کنید خیلی آنها نتوانسته اند به اهداف خود در طراحی سایت برسند و دلیل آن هم انتخاب نادرست بوده است. اگر برای شما هم مهم است طراحی سایت خود را به یک شرکت معتبر بسپارید و  خیالتان از طراحی سایت راحت باشد میتوانید به شرکت طراحی سایت ایده پو بسپارید این شرکت با شعار رضاتمندی صد در صدی مشتریان ، کارنامه موفقی در این زمینه داشته و این را میتوان از مشتریان آن که در سایت هست پرس و جو کرد .

برای سفارش سایت توسط تیم طراحی سایت تهران کلیک کنید  https://idepoo.com/

نتیجه

وجود سایت اختصاصی برای کسب موفقیت هر شغلی حیاتی است و هرگز نباید نادیده گرفته شود. در این بین داشتن و طراحی وب سایت خوب و اصولی می تواند عملکرد وب سایت شما را بهبود بخشد و شانس موفقیت شما را به مراتب افزایش دهد. همچنین می تواند میزان فروش و درآمد حاصل از آن را افزایش دهد.شرکت نرم افزاری ایده پو خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تهران ، طراحی سایت شرکتی و … ارائه می دهد  میتوانید برای مشاوره رایگان با تیم ایده پو در ارتباط باشید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.