گوشی های سری ردمی کی ۵۰ در فوریه ۲۰۲۲ در ۴ نسخه معرفی می شوند

ردمی شیائومی قرار است به زودی جانشین سری ردمی K40 را عرضه کند و به همین دلیل در این باره شایعات و پیش بینی‌ها شروع شده است. این گوشی جانشین به احتمال زیاد ردمی کی ۵۰  (Redmi K 50) نام خواهد داشت که تا به حال هم در معرض چند افشاگری قرار گرفته است و برخی از مشخصات و قابلیت‌های آن فاش شده است. به هر حال این اسمارت فون قرار است به زودی معرفی ‌شود. در حال حاضر افشاگر مشهور دنیای فناوری یعنی @DigitalChatStation جدول زمانی معرفی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است تا ایده‌ای از ورود آن را به ما ارائه دهد. همراه چیکاو باشید.

طبق گفته‌های این افشاگر، گوشی‌های سری ردمی کی ۵۰ سال آینده معرفی خواهند شد. طبق پیش بینی انجام شده، این گوشی‌ها تا پایان ماه فوریه سال ۲۰۲۲ ( اسفند ۱۴۰۰) در کشور چین عرضه خواهند شد. بر اساس گزارش ها، گوشی ردمی کی ۵۰ چندین مدل خواهد داشت که با توجه به انواع مختلف گوشی‌های سری ردمی کی ۴۰  کاملاً واضح است و می‌توان حدس زد که این گوشی‌ها شامل چه نسخه‌هایی خواهد بود.

طبق گزارشات، این گوشی‌های این سری در ۴ نسخه عرضه خواهند شد که دارای ۴ پردازنده مختلف نیز خواهند بود. یک نسخه با آخرین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (Qualcomm Snapdragon8 Gen 1 Soc) عرضه می‌شود. دیگری با اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام (Snapdragon 870) وارد بازار می‌شود، سومین نسخه از تراشه دایمنسیتی ۷۰۰۰ مدیاتک (MediaTek Dimensity 7000) بهره می می‌برد و آخرین نسخه این گوشی همراه نیز با تراشه آخرین تراشه پرچمدار مدیاتک یعنی دایمنسیتی ۹۰۰۰ (Dimensity 9000) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

افشای اطلاعات قبلی نشان داد که گوشی های سری ردمی کی ۵۰ شیائومی به طور پیش فرض رابط کاربری MIUI 13 را به طور پیش فرض اجرا خواهند کرد. با توجه به این که عرضه این سری در ماه فوریه انجام می شود، دیگر جای تعجب نیست زیرا MIUI 13 شیائومی نیز در این ماه معرفی می شود. اکنون باید دید که آیا MIUI مبتنی بر اندروید 12 عرضه می شود یا MIUI مبتنی بر اندروید 11.

گوشی های سری ردمی کی ۵۰ شیائومی مشکی - چیکاو

با این وجود، هنوز تا هنگام رونمایی از این گوشی‌ها زمان زیادی باقی مانده است. در حال حاضر، به لطف افشاگرها و تأییدیه گواهینامه‌ها، به برخی از از مشخصات و امکانات این گوشی‌ها دست پیدا کرده‌ایم. گفته شده است که ردمی کی ۵۰ شیائومی قرار است دارای نام‌های رمزی Matisse و Rubens باشد که ممکن است دو مدلی که با عنوان Matisse عرضه خواهند شد، مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلتفرم موبایل مدیاتک باشند که البته در مورد این موضوع شایعات زیادی نیز منتشر شده است.

تلفن کی ۵۰ نسخه مخصوص گیم این شرکت با نام Matisse و با استفاده از تراشه پرچمدار (Dimensity 9000) مدیاتک عرضه خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز یا ۱۴۴ هرتز خواهد بود. گفته می‌شود که این صفحه نمایش از نوع سوپر آمولد است که برای امنیت بیشتر نیز حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد که میزان امنیت به ۲ برابر افزایش می‌یابد.

انتظار می‌رود این گوشی در پنل پشتی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه باشد و از یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی نیز به عنوان سنسور اصلی استفاده شود و با توجه به این که این دستگاه یک گوشی گیمینگ خواهد بود، ممکن است شیائومی برای آن از یک مکانیزم خنک کننده نیز استفاده کند. احتمال داده می‌شود که این دستگاه را شیائومی با نام  ردمی کی ۵۰ گیمینگ پرو (Redmi K 50 Gaming Pro) در بازار عرضه کند.

پنل پشتی گوشی های سری ردمی کی ۵۰ شیائومی - چیکاو

علاوه بر این، انتظار می‌رود گوشی دیگر که با اسم رمز Rubens شناخته می‌شود ردمی کی ۵۰ گیمینگ استاندارد (Redmi K 50 Gaming Standard) این سری باشد که قدرت خود را از پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰۰ مدیاتک تأمین می‌کند. این اسمارت فون ممکن است دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه باشد که حسگر اصلی آن را یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی تشکیل دهد و همچنین مانند گوشی مدل ردمی کی ۵۰ گیمینگ پرو دارای سیستم خنک کننده باشد.

اما جزئیات مربوط به مدل‌های کی ۵۰ مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام هنوز مشخص نشده است. به هر حال دیری نخواهد پایید که در مورد مشخصات و امکانات این دو گوشی هوشمند ردمی کی ۵۰ شیائومی نیز اطلاعات زیادی افشا خواهد شد که ما نیز آن‌ خبرها را به محض دریافت، پوشش خواهیم داد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.