دلیل محبوبیت محصولات کریتی مید در چیست؟

این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی و توسعه اینترنت، کاربران این شبکه می‌توانند اکثر محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی تأمین کنند. سال‌های قبل وقتی صحبت از فروشگاه‌های اینترنتی به میان می‌آید، تفکرات ضد و نقیضی راجع به این فروشگاه‌های آنلاین وجود داشت و افراد به سختی به آنلاین شاپ‌ها اعتماد می‌کرند اما این روزها فروشگاه‌هایی که دارای نماد اعتماد از نهادهای مربوطه هستند، به راحتی مورد اعتماد کاربران قرار می‌گیرند. حتما تاکنون در مورد فروشگاه کریتی مید چیزهایی شنیده‌اید. این فروشگاه نوپا با پتانسیل فوق العاده‌ای که دارد، به آوازه و شهرت خوبی در بین مخاطبین خود رسیده است. آنچه سبب جذابیت این فروشگاه گشته، محصولات کریتی مید است. محصولات کریتی مید بیشتر مورد توجه آن دسته از افرادی است که به بازی‌های کامپیوتری علاقه شدیدی دارند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محصولات کریتی مید

محصولات قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی کریتی مید لوازم و تجهیزات گیمینگ می‌باشد. برای این که با جذابیت این فروشگاه آنلاین و دلیل محبوبیت محصولات کریتی مید آشنا شوید بهتر است ابتدا اهمیت تجهیزات گیمینگ را بشناسید. این روزها با گسترش اینترنت بازی‌های کامپیوتری آنلاین بسیار زیادی وارد دنیای گیم شده‌اند که گیمرها ناچارند برای بازی حرفه‌ای از تجهیزات خاص آن استفاده کنند. آنچه در این بازی‌ها اهمیت دارد دقت و سرعت بالا است. تجهیزات جانبی کامپیوتر معمولی دستورات کاربران را با سرعت پایین به فضای کامپیوتر انتقال می‌دهد. این مسئله سبب کاهش توانایی گیمرها در بازی می‌شود. در صورتی که تجهیزات مخصوص گیم، این کندی وضعیت تجهیزات معمولی کامپیوتر را از بین برده و سطح کیفی بازی را ارتقاء می‌دهد. به این ترتیب بازی کردن با استفاده از لوازم گیمینگ لذت بخش‌تر خواهد بود. در ادامه محصولات فروشگاه اینترنتی کریتی مید را معرفی می‌کنیم.

  • قطعات کامپیوتر که شامل: مادربرد، واتر کولینگ و کیس می‌شود.
  • لوازم کامپیوتر که شامل: ماوس، ماوس پد، کیبورد،میکروفون و صندلی گیمینگ می‌باشد.
  • انواع میکروفون استودیویی و یقه‌ای.
  • رینگ لایت های رنگی، رینگ لایت کامپیوتر و رینگ لایت گوشی.
  • اکشن فیگورها مانند بیگ فیگور و مینی فیگور که بسیار جذاب و زیبا هستند.
  • محصولات کریتی مید شامل انواع متنوع لوازم جانبی گیمینگ می‌باشد که شاید اولین بار توسط همین فروشگاه وارد ایران شده‌اند.

چرا قیمت محصولات کریتی مید آنقدر ارزان است؟

این روزها به دلیل افزایش بی رویه نرخ ارز و تورم‌های حاکم بر اقتصاد کشور، محصولات کامپیوتری و الکتریکی با افزایش قیمت سرسام آوری همراهند. از طرفی مردم به این باور رسیده‌اند که هیچ ارزانی بی‌علت نیست و هیچ گرانی نیز بی‌حکمت نیست. بنابراین تصور می‌کنند هر محصول ارزانی قطعا فیک و بی‌کیفیت است. این افراد اگر توانایی مالی داشته باشند، پول هنگفتی بابت محصولات برند پرداخت می‌کنند و اگر وسع مالی نداشته باشند، ترجیح می‌دهند به جای خرید لوازم ارزان بی‌کیفیت از داشتن آن بی بهره بمانند. به این ترتیب اگر وارد فروشگاه آنلاین کریتی مید شوید تفاوت قیمت محصولات این فروشگاه با سایر آنلاین شاپ‌ها شما را به تعجب وا می‌دارد و احتمالا فکر می‌کنید محصولات این فروشگاه مشکلی خواهند داشت.

این نکته را فراموش نکنید، رسالت کریتی مید این است که محصولات باکیفیت را با قیمت ارزان به فروش برساند تا بتواند به افرادی که توانایی مالی کمی دارند لطفی کرده باشد و آن‌ها را از این محصولات بی نصیب نگذارد. این فروشگاه فعالیت خود را بر سه اصل کلیدی تضمین اصل بودن کالا، قیمت ارزان و پشتیبانی پس از فروش دنبال می‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت فروشگاه کریتی مید قیمت ارزان محصولات آن است. عوامل مختلفی وجود دارد که بر کاهش قیمت محصولات این فروشگاه اثر می‌گذارد. در ادامه دلایل ارزان بودن محصولات کریتی مید را بیان می‌کنیم.

  • این فروشگاه محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای از کشور چین و دوبی وارد می‌کند. بنابراین حذف هزینه‌هایی که به جیب واسطه می‌رود، تاثیر بسیاری در کاهش قیمت محصولات گیمینگ کریتی مید دارد.
  • فروشگاه کریتی مید اصل فعالیت خود را بر سود کم و فروش بالا بنا نهاده است. هر چه سود محصولات کمتر باشد، قیمت آن‌ها مناسب‌تر بوده و افراد بیشتری می‌توانند از آن خرید کنند.
  • اکثر محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند، نو برند هستند و هنوز به شهرت و شناخت کافی بین مخاطبان آن نرسیده‌اند. بنابراین مشتری پول اضافه‌ای را بابت برند پرداخت نمی‌کند. این نکته را در نظر داشته باشید، برند نبودن به معنی عدم کیفیت محصولات نیست. شاید این محصولات از برند شناخته شده‌ای نباشند اما کیفیت و اصالت آن‌ها توسط کریتی مید صد در صد تضمین می‌شود.
  • یکی دیگر از دلایل ارزان بودن محصولات کریتی مید این است که فروشگاه، آن‌ها را به صورت عمده خریداری می‌کند. طبیعتا نرخ هر محصولی در عمده فروشی ارزان‌تر از تک فروشی خواهد بود. این مسئله در قیمت نهایی محصولات قابل عرضه در کریتی مید تاثیر مثبتی دارد.

با فروشگاه کریتی مید بیشتر آشنا شوید!

کریتی مید وارد کننده مستقیم محصولات گیمینگ است و به جرأت می‌توان گفت ارزان‌ترین فروشگاه لوازم جانبی گیمینگ در ایران می‌باشد. بسیاری از لوازمی که کریتی مید وارد می‌کند شاید برای اولین بار وارد این کشور شده باشد و پیش‌تر هیچ فروشگاهی آن را وارد نکرده باشد. بنابراین می‌توان گفت این آنلاین شاپ وارد کننده لوازم خاص و منحصر به فرد به کشور می‌باشد. تمام محصولات این فروشگاه ضمن تضمین اصل بودن و قیمت ایده آل دارای پشتیبانی پس از فروش هستند. تمام کالاهایی که در این فروشگاه عرضه می‌شود از معتبرترین فروشگاه‌های دنیا می‌باشد و بهترین خدمات پس از فروش را دارد. حتما به این موضوع فکر خواهید کرد که ضمانت محصولات کریتی مید چه اعتباری دارد.

باید بدانید که این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک از سازمان تجارت الکترونیک و نماد سامان‌دهی از وزارت فرهنگ و ارشاد می‌باشد. بنابراین می‌توان گفت ضمانت نامه محصولات این فروشگاه دارای اعتبار کافی است و می‌توان به راحتی به این فروشگاه اعتماد کنید. کریتی مید یک فروشگاه آنلاین نو پا است و در تلاش است که در آینده محصولات اختصاصی و متنوع بسیاری را در لیست موجودی خود قرار دهد تا کاربران خود را از شر قیمت‌های سرسام آور رها سازد. این فروشگاه حتی در روزهای تعطیل نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. تمام محصولاتی که سفارش دهید در کمتر از یک هفته به تمام نقاط کشور ارسال می‌گردد. برای خرید محصولات کریتی مید از طریق لینک زیر وارد سایت فروشگاه آن شوید.

https://critimaid.com/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.