هواوی واچ با ویژگی نظارت بر فشار خون در دسامبر ۲۰۲۱رونمایی می شود

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری هواوی به عنوان یک تیم قدرتمند چینی برای تحقیق و توسعه پوشیدنی‌های هوشمند به‌شدت نتیجه داده است. این شرکت این هفته از بزرگترین آزمایشگاه تحقیقاتی خود با تمرکز بر آزمایش و توسعه ابزارهای پوشیدنی که جواهرات عظیم سلامت و تناسب اندام هستند، رونمایی کرد. یک منبع آگاه اکنون فاش کرده است که هوآوی از پوشیدنی هوشمند هواوی واچ دی (Huawei Watch D) خود در ماه دسامبر (آذر – دی) رونمایی خواهد کرد که نظارت بر فشار خون را نیز ارائه می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

هواوی که روزگاری نه چندان دور پادشاه بازار گوشی‌های هوشمند بود و تا رتبه دوم جهانی نیز بالا رفته بود، شاید یکی دو سال دیگر تا رسیدن به جایگاه اول و تکیه زدن بر جایگاه فعلی سامسونگ فاصله نداشت که تحریم های آمریکا تمام کاخ‌های آمال و آرزوهای هواوی را بر سرش آوار کرد. زمانی که هواوی با سرعت در بازار گوشی‌های هوشمند در حال پیشروی بود، زنگ خطر سقوط و از دست دادن جایگاه رتبه اولی برای سامسونگ به صدا درآمده بود. بخت با سامسونگ یار بود که تحریم‌ها جلو پیشرفت هواوی را گرفت. اکنون این شرکت سعی می‌کند تا در زمینه‌های دیگری روند رو به رشد خود را ادامه دهد که یکی از آن بخش‌ها، تولید ساعت‌های هوشمند است.

ساعت هوشمندی که کنترل فشار خون را ارائه می‌دهد می‌تواند در نظارت بر فشار خون انسان تغییری ایجاد کند. این دستگاه موظف است مجموعه‌ای از داده‌های آنی را ارائه دهد که می‌تواند تحقیقات جدید را برای درک این پدیده هدایت کند.

هواوی واچ مشکی جدید - چیکاو

تنها تعداد کمی از پوشیدنی‌های هوشمند وجود دارند که به دلیل پیچیدگی‌های موجود در ارائه خوانش دقیق و قابل اعتماد فشار خون، نظارت بر فشار خون را به طور دقیق ارائه می‌دهند. در حمایت از شایعه عرضه قریب الوقوع ساعت D با نظارت بر فشار خون، هواوی اخیراً گواهینامه یک دستگاه پوشیدنی را دریافت کرده است که فشار خون را کنترل می‌کند.

تصاویر تبلیغاتی ادعایی هواوی واچ دی (Huawei Watch D) در شبکه اجتماعی محبوب چینی‌ها Weibo منتشر شده است و تصاویر دستگاهی را نشان می‌دهند که شباهت کمی به پوشیدنی‌های قبلی هواوی دارد. ساعت هوشمند هواوی واچ دی، دارای طراحی مستطیلی با صفحه نمایش مستطیلی است. این اسمارت واچ هواوی دو دکمه در سمت راست خود دارد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.