نحوه انتخاب بهترین آموزشگاه های زبان در ایران

علم به زبان انگلیسی است و اگر بخواهید در یک شرکت معتبر استخدام شوید، باید بتوانید مدام دانشتان را به روز کنید. البته فقط کار کردن در یک شرکت مطرح داخلی یا بین المللی نیست که شما را برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی تشویق می‌کند. بلکه اگر قصد تحصیل در بیرون از ایران را داشته باشید، بخواهید برای فرصت‌های شغلی بین المللی اپلای کنید و… هم باید زبان انگلیسی خوبی داشته باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یادگرفتن زبان انگلیسی به سادگی گفتن آن نیست! اگر یادگیری را درست و اصولی و با اساتید مجرب شروع نکنید، باید چندین و چند بار مسیر یادگیری را طی کنید و بارها زبان انگلیسی بخوانید. البته این موضوع تا وقتی که قصد شرکت در آزمون‌های بین المللی مانند آیلتس را ندارید مشکل جدی برایتان ایجاد نمی‌کند. با توجه به قیمت نسبتاً بالای این آزمون و برگزاری محدود آن در طول یک سال، کسانی که قصد تحصیل یا اقدام برای فرصت‌های شغلی بین المللی را دارند باید با نهایت توانایی و تمرکز در آن شرکت کنند.

برای اینکه همان بار اول در آزمون زبان آیلتس قبول شوید و با نمره خیلی خوبی بتوانید این آزمون را پشت سر بگذارید، باید به نکاتی که برای موفقیت در این آزمون بین المللی وجود دارد توجه داشته باشید.

انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی با همیار زبان

زبان انگلیسی یادگرفتن مانند راه رفتن یک کودک است. وقتی برای اولین بار می‌خواهید قدم بردارید، باید کسی کمکتان کند و دستتان را بگیرد. حضور همراه در این مسیر قوت قلبی برایتان است که تندتر قدم بردارید و هر روز قوی‌تر از روز قبل شوید. تا جایی که می‌توانید بدون کمک کسی بدوید. برای یادگیری زبان هم باید قدم به قدم پیش بروید و فریب کسانی که یادگیری زبان انگلیسی را یک شبه می‌دانند نخورید!

برای شروع زبان اولین قدم این است که در یکی از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی که در همیار زبان معرفی شده است ثبت نام کنید. کلیه آموزشگاه‌هایی که در وب سایت همیار زبان معرفی شده‌اند دارای اساتید مجرب هستند و دوره‌های آموزشی زبان را با تنوع بالایی ارائه می‌کنند.

در کنار همه این موارد، بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی معرفی شده در وب سایت همیار زبان با برگزاری کلاس‌های اختصاصی آزمون آیلتس، شما را برای موفق شدن در این آزمون بین المللی آماده می‌کنند؛ بنابراین با کمک این لیست دغدغه‌ای بابت پیدا کردن کلاس آموزشی زبان ندارید و می‌توانید یادگیری اصولی زبان انگلیسی را از همین فردا شروع کنید.

بهترین موسسه آیلتس را چطور انتخاب کنیم؟

شرکت کردن در آزمون آیلتس بدون شناختن ترفندها و تکنیک‌های آن یک ریسک واقعی است! چون با شرکت در این آزمون ممکن است اعتماد به نفس خودتان را از دست بدهید و دیگر نتوانید زبان خواندن را ادامه دهید. حتی بعضی از متقاضیان به محض اینکه نمره پایین آیلسشان را مشاهده می‌کنند، تصمیم می‌گیرند که آزمون دیگری را برای سنجش توانایی خودشان در زبان انگلیسی امتحان کنند. به همین دلیل است که اساتید خبره زبان انگلیسی توصیه می‌کنند که ابتدا زبان انگلیسی عمومی خودتان را تقویت کنید، سپس برای کسب مهارت‌های آزمون در بهترین موسسه آیلتس ثبت نام کنید و در نهایت برای آزمون اقدام کنید.

آزمون آیلتس از چهار بخش گوش دادن (listening)، خواندن (reading)، صحبت کردن (speaking) و نوشتن (writing) تشکیل شده است؛ بنابراین کسانی که قصد اخذ نمره مناسبی در این آزمون دارند، باید هر چهارت ذکر شده را تقویت کنند. بعضی از مراکز آموزشی این دوره‌ها را به صورت تکی ارائه می‌کنند تا متقاضیانی که نیاز به تقویت یک یا دو مهارت دارند، به راحتی بتوانند در دوره‌های مد نظرشان ثبت نام کنند؛ اما در بعضی دیگر از مؤسسات دوره‌های تکمیلی تحت نظر بهترین اساتید زبان ارائه می‌شود که هر چهار بخش را در یک دوره جامع پوشش می‌دهد.

در بین گزینه‌هایی که برای بهترین موسسه آیلتس در همیار زبان معرفی شده است، می‌توانید در دوره‌هایی شرکت کنید که به جای آموزش لغات روی آموزش اصلاحات تمرکز دارند و زبان انگلیسی را کاربردی به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند. در این موسسه‌ها قرار نیست که فقط یک مهارت شما قوی شود و سایر مهارت‌های مورد نیازتان برای موفقیت در آیلتس زبان نادیده گرفته شود؛ زیرا اساتید خبره همیار زبان هر چهار بازوی شما را برای با موفقیت سپری کردن این آزمون قوی می‌کنند.

اگر تصور می‌کنید که گرفتن نمره 8 به بالا در آیلتس غیرممکن است و کسانی که این نمره‌ها را کسب کرده‌اند بارها از آزمون آیلتس ناموفق بیرون آمده‌اند، باید بدانید که انتخاب راه درست شما را هم به این موفقیت می‌رساند. پس همین حالا برای ثبت نام در بهترین موسسه آیلتس به وب سایت همیار زبان مراجعه کنید و شانس خودتان را برای شرکت در اولین آزمون آیلتس پیش رو و موفق شدن در آن از دست ندهید.

یادگرفتن یک زبان باز شدن یک دریچه جدید به سوی دنیای است که افرادی با هویت و شخصیت‌های متفاوت در آن حضور دارند. دنیایی که حتی ساکنین آن به زبانی متفاوت با آنچه زبان مادری ماست سخن می‌گویند.

بهترین موسسه برگزار کننده ماک آیلتس کدام است؟

با شنیدن آزمون ماک آیلتس تصور می‌کنید که سازمان برگزار کننده آیلتس یک زیرشاخه برای متقاضیان این آزمون ایجاد کرده که از آیلتس آسان‌تر است. اما واقعیت با تصور شما همیشه سازگار نیست! ماک آیلتس آزمونی مشابه با آیلتس است که برای کسب آمادگی بیشتر متقاضیان این امتحان بین المللی برگزار می‌شود. این آزمون ساده نیست و نباید با این دیدگاه برای آزمون ماک آیلتس ثبت نام کنید. چون هر نتیجه‌ای در بهترین موسسه برگزار کننده ماک آیلتس کسب کنید، همان نتیجه روی برگه امتحانی آزمون آیلتس شما هم خواهد آمد.

در بهترین آزمون ماک آیلتس با برگزاری این آزمون امکان شناسایی نقاط ضعف و قوت را برای متقاضیان آیلتس فراهم کرده‌اند. اگر دوره‌های عمومی زبان را به خوبی پشت سر گذاشته‌اید و تصور می‌کنید اکنون در شرایط مناسبی برای شرکت در آزمون آیلتس هستید، پیشنهاد می‌کنیم به جای شرکت در آزمون اصلی در ماک آیلتس ثبت نام کنید و خودتان رامحک بزنید. با این روش می‌توانید کوچک‌ترین مشکلاتی که باعث از دست دادن نمره آیلتس می‌شوند را شناسایی کرده و با نیروی محرکه قدرتمند و توان واقعی در این آزمون شرکت کنید.

علاوه بر شناسایی نقاط ضعف و قوتتان در آزمون ماک آیلتس شما نحوه مدیریت زمان‌ در آزمون، مواجه شدن با سوالات سخت و آسان و نحوه پاسخ‌گویی به پرسش‌های امتحان آیلتس را یاد می‌گیرد. همین موضوع باعث می‌شوند که یک قدم از کسانی که در این آزمون آمادگی شرکت نکرده‌اند جلوتر باشید.

منبع : https://hamyarzaban.com

شماره تماس : 3740 2842 021
آدرس: خوزستان اهواز بخش امانیه،خیابان سقراط غربی ساختمان پارک علم و فناوری اهواز 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.