گوشی ویوو وای ۳۲ برای اخذ تأییدیه در پایگاه داده TENAA  فهرست شد

پایگاه داده تنا یا وب‌سایت موسسه نظارتی چینی تله‌کام که به طور خلاصه تنا (TENNA) نامیده می‌شود، در چین یکی از پایگاه‌هایی است که گذر هر گوشی هوشمندی که بخواهد مجوز عرضه در بازار را به چنگ آورد، به آن می‌افتد زیرا تمام گوشی‌های هوشمندی که مجوز ارائه در ویترین فروشگاه‌ها را به دست می‌آورند باید یک سری قوانین مصوب در این زمینه را حتماً رعایت کرده باشند و در این پایگاه این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد. همراه چیکاو باشید.

هم اکنون لیست جدید TENAA از مشخصاتی که برای گوشی هوشمند ویوو وای ۳۲ (vivo Y32) در آن ثبت شده است، در دسترس قرار گرفته و تا حدودی می‌توان حدس زد که این گوشی هوشمند آتی ویوو با چه قابلیت ها، امکانات و ویژگی‌هایی روانه بازار فروش خواهد شد.

در این فهرست علاوه بر مشخصات زیادی که از ویژگی‌های این گوشی ذکر شده است، تصاویر زیادی نیز از این گوشی موجود شده است که این تلفن همراه آتی ویوو را از جهات گوناگون و جهات مختلف نشان می‌دهد.

این طور که در تصاویر این گوشی دیده می‌شود، می‌توان فهمید که تلفن ویوو در پنل جلو از نمایشگری بهره می‌برد که در ضلع بالای آن یک حفره هول پانچ برای تعبیه دوربین سلفی طراحی شده است. این تصاویر گویای این مطلب هستند که این گوشی هوشمند نیز حداقل از نظر طراحی پنل جلو و نمایشگر کاملاً شبیه به مدل ویوو وای ۳۳ اس بوده و حتی در پنل پشتی نیز همچون آن نسخه از پنل دوربین با ماژول سه‌گانه بهره خواهد برد. علاوه بر این موارد، گوشی ویوو وای ۳۲ همچون مدل ویوو وای ۳۳ اس دارای فریمی کاملاً تخت خواهد بود.

پنل پشتی گوشی هوشمند ویوو وای ۳۲ - چیکاو

البته در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد مشخصات و قابلیت های گوشی هوشمند ویوو وای ۳۲ در دسترس قرار ندارد. این گوشی همچنین برای اخذ مجوزهای لازم به دیگر مرجع اخذ مجوز چین یعنی وب سایت 3C تحویل شده است. مشخصاتی که از این گوشی مربوط به این وب سایت بوده و در برگه مشخصات ان درج شده است، نشان می‌دهد که این گوشی ویوو از فست شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این منبع همچنین فاش کرده است که این گوشی ویوو از شبکه ارتباطات ۴جی پشتیبانی خواهد کرد اما قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۵جی نخواهد بود.

اگرچه اطلاعاتی که از این گوشی هوشمند ویوو در حال حاضر در دسترس قرار گرفته است، بسیار اندک است اما باتوجه به اینکه این گوشی حداقل برای بررسی و اخذ مجوز به ۲ پایگاه داده ارائه شده است، بدون شک در روزهای آتی از این تلفن همراه خبرهای بیشتر و موثق‌تری به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.