چطور ویباکس رایگان بازی فورتنایت را به دست آوریم؟

فورتنایت یکی از بهترین بازی های بتل رویای در دنیاست که توسط شرکت اپیک گیمز ساخته شده و دارای بازایکنان بسیاری  از سرتاسر جهان  است. این بازی  از سبکی که منطبق بر اصل سقوط، رقابت آنلاین، بقا در منطقه امن و زنده ماندن به عنوان آخرین بازیکن است، استفاده میکند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اما یکی از شیرین ترین و جذاب ترین قابلیت های این بازی، آیتم شاپ این بازی است، در آیتم شاپ بازی شما میتوانید  با استفاده از ویباکس خود، انواع آیتم را خریداری و از آنها استفاده کنید. آیتم هایی شامل لباس (اسکین-Skin)، رقص (ایموت-Emote)  و سایر آیتم ها که برای لذ چندبرابری از بازی نیاز هستند!

ویباکس چیست؟

به واحد پولی این بازی، که بازیکنان با استفاده از آن میتوانند محصولات مختلف را خریداری کنند، که شما بدون شک می توانید تاثیر بسیار زیادی در روند بازی خود داشته باشید را ویباکس میگویند. اما ویباکس به چه دردی میخورد؟

استفاده از ویباکس مزیت های قابل توجه ای را برای شما به ارمغان می آوردد که از محبوب ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • با استفاده از ویباکس فورتنایت می توانید اسکین و یا شخصیت مورد علاقه خود را در این بازی تهیه کنید تا بتوانید لذت بیشتری را در حین بازی به دست آوری و از سایر رقبا جلو بزنید.
  • و اینکه با استفاده از ویباکس میتوانید آیتم و باندل های ویباکسی را به دوستان و فرند های خود گیفت یا ارسال کنید، یعنی فرض کنید آیتم محبوب دوستتان به فروشگا بازی آمده، و شما میتوانید با استفاده از ویباکس های خودتان، آیتم موردنظر را به دوستتان هدیه دهید و باعث خوشحالی او شوید.
  • همچنین میتوانید با ارتقا و خرید لاما در بخش سیو د ورلد بازی، در بخش داستانی بازی پیشرفت کنید و از دوستان خود جلو بزنید، اسلحه ها و مصالح خود را آپگرید(upgrade) کنید.
  • با استفاده از این واحد پولی دوست داشتنی، میتوانید یکی از محبوب ترین، خفن ترین و جذاب ترین اشتراک بازی را یعنی بتل پس را تهیه کنید، که با تهیه این اشتراک میتوانید به اندازه یک فصل یا سیزن و با رسیدن به لول یا همان مرحله 100 جوایز بسیار زیادی را دریافت کرده و از آنها بصورت مادام العمر استفاده کنید.

نحوه کسب ویباکس رایگان در بازی فورتنایت Fortnite

در بخش قبل با ویباکس فورتنایت آشنا شدیم و متوجه شدیم که داشتن آن چه مزایایی داراست. به همین جهت گیمر ها کل تلاش و کوشش خود را می کنند که ویباکس فورتنایت بیشتری داشته باشند و به شایسته ترین نحو از آنها به کارگیری کنند چرا‌که با داشتن آن می‌توانند راحت تر فرآیند بازی را پشت سر بگذارند. برای فراهم کردن این پول روش های مختلفی وجود داراست که در بخش زیر به آن‌ها اشاره میکنیم:

دریافت ویباکس با ورود به بازی (بخش سیو د ورلد قدیمی)

معمولی ترین شیوه برای فراهم نمودن v-bucks فورتنایت، لاگین شدن به درون بازی میباشد. با لاگین کردن فارغ از هیچ دردسر و مشکلی میتوانید ویباکس فورتنایت به دست آورید. ویباکس بدست آمده از این ترفند کم یا  اندک هست ولی ارزشش رو داره. به این دلیل که به یاری این پول ها می توانید لول خودتون رو افزایش دهید. همچنین میتونید ویباکس هارو از مستر استور خریداری کنید.

بازی کردن و تکمیل چلنج های بازی

باطن بازی فورتنایت چند ماموریت‌ها و چلنج ها وجود داراست که برای نجات جهان در نظر گرفته گردیده‌است. گیمر‌های عزیز با پشت سر گذاشتن این روند و اجرا ماموریت‌ها میتوانند ویباکس متعددی به دست آورند و جوایز بسیار متعددی را که مشتمل بر XP و ویباکس زیادی دریافت نمایند.

خرید و شرکت در رقابت های بتل پس و تکمیل چالش هایشان

یکی‌از دیگر از طریق‌های جالب برای تهیه نمودن v-bucks شرکت کردن در چالش و رقابت‌های جذاب در بازی با تیتر battle pass میباشد. این رقابت‌ها بسیار حساس و نفس گیر می باشند البته شرکت کردن در آن ارزشش را داراست. در حالتی‌که بتوانید این فرایند را به خیر و خوبی پشت رمز بگذارید ویباکس‌های بسیار متعددی به دست خواهید آورد. قابل ذکر میباشد که برای شرکت دراین رقابت‌ها بایستی مقداری ویباکس (حدود 950 عدد) را پرداخت نمائید و یا این که با خرید بتل پس می توانید به ادامه قصه بپردازید. برای کسب ویباکس بیتشر میتوانید از روش های قبلی یا روش های ذکر شده روبرو هم استفاده کنید.

خرید ویباکس فورتنایت

سریع‌ ترین و آسانترین نحوه برای تهیه کردن ویباکس، خرید آن میباشد. هر واحد ویباکس فورتنایت که نیاز داشته باشید میتوانید از فروشگاه اینترنتی مستر استور خریداری و به آسانی و این ویباکس ها را که دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی هست را درکمترین زمان ممکن دریافت کنید. با خرید ویباکس فورتنایت از فروشگاه مستر استور میتوانید در چالش های رقابتی بتل پس نیز شرکت کرده و تنها با عضویت و خرید بتل پس فورتنایت ویباکس بیشتری دریافت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 نظرات
  1. پارسا می گوید

    ممنون بابت آموزش و راهنماییتون، من تونستم با روش هایی که گفتین ویباکس های بیشتری دربیارم.

  2. سارا نیازی می گوید

    ممنون از اطلاعات مفید درج شده در این مقاله.

  3. بسیار عالی می گوید

    من فورتنایت رو دوست دارم و بازی خوبی هست، و ویباکس دراوردن سخته اما میتونید راحت بخرید ویباکس رو.

  4. سامان رضایی می گوید

    من امسال با سیو د ورلد تونستم 23 هزار تا ویباکس دربیارم و کلی ایتمم خریدم. عالیه سیو

  5. محمد می گوید

    عالی