با آموزش تعویض ویندوز در زراوند پلاس در آمدزایی کنید

تعویض ویندوز یکی از پر درآمدترین و مفید ترین بخش ها در حوزه کامپیوتر می باشد ، اما در ایران کمتر افرادی هستد که در مورد تعویض ویندوز اطلاعات کافی داشته باشند و برای همین نصب ویندوز سیستم خود را به دست خدمات کامپیوتری و افراد دیگر می سپارند .

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به نقل از سایت آموزشی زراوند پلاس مقاله ای در مورد تعویض ویندوز و آموزش تعویض ویندوز منتشر کردیم تا شما را با یادگیری نصب ویندوز و مزیت ها ی آن آگاه کنیم و بخشی از آن را در ادامه می خوانیم. با ما همراه باشید.

تعویض ویندوز

برای نصب ویندوز بر روی سیستم خود راه های متفاوتی وجود دارد. شما می توانید با DVD  یا USB به راحتی ویندوز سیستم خود را تعویض کنید و فقط کافی است که دانش آن را یاد داشته باشید . به گفته زراوند پلاس آموزش تعویض ویندوز جزء محدود آموزش هایی است که افراد زیادی از آن آگاهی ندارند که این امر موجب تحمیل هزینه و عدم امنیت اطلاعات سیستم شما و دسترسی آسان به حریم شخصی شما می شود که میتواند آسیب های جدی  را به شما وارد نماید.

مزیت های یادگیری تعویض ویندوز

تعویض ویندوز دانشی تخصصی است که یادگیری آن برای همه افراد امکان پذیر است. اینگونه نیست که شما فقط یک بار بخواهید از آن استفاده کنید و یا بخواهید آنقدر به ندرت از آن استفاده کنید که یادتان برود، ما در عصری زندگی می کنیم که روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت های بزرگی چون مایکروسافت هر روز دارند در عرصه تکنولوژی آپدیت هایی را به کاربران ارائه می دهند که بسیار جالب توجه است . طرفدران علم تکنولوژی که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود خواستار به روز بودن خود هستند. ویندوز هم مثل سایر تکنولوژی های دیگر روز به روز در حال پیشرفت است و آپدیت های بسیار خوبی را در ورژن های جدید به کاربران خود ارائه می دهد. به شما قول می دهیم اگر قادر باشید ویندوز سیستم خود را تعویض کنید شما اولین نفری خواهید بود که از آپدیت های جدید ویندوز در دنیای امروز استفاده می کند. و این در صورتی است که شما فقط با یک روز آموزش نصب ویندوز می توانید یک عمر از بسیاری از افراد جلوتر باشید و از لذت بروز بودن سیستم خود بهترین بهره را ببرید.

امنیت بالا در تعویض ویندوز

همانطور که در شروع این مطلب گفته شد تعویض ویندوز یکی از پردرآمد ترین بخش ها در حوزه علم کامپیوتر است حال اینجا این حرف را به شما ثابت خواهیم کرد. به گفته مهندس حامد زمانی بابگهری مدرس آموزشی در حوزه کامپیوتر و متخصص علم تکنولوژی برای شما نکته ای خواهیم گفت: برای مثال افرادی که با کامپیوتر سرو کار دارند نیاز دارند که هر چند وقت یک بار ویندوز سیستم خود را تعویض کنند زیرا نصب ویندوز موجب بهبود کار و سرعت بالای سیستم شما می شود. همه افرادی که با کامپیوتر کار می کنند با مرور زمان متوجه می شوند که سیستم آنها کند شده است و عملکرد آن به شدت کاهش یافته ، اینجاست که باید ویندوز تعویض شود تا سیستم عملکرد خوبی پیدا کند حالا شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید با امنیت بالا و هزینه بسیار پایین و یا اینکه سیستم خود را با تمام اطلاعات شخصی و محرمانه به دست افراد دیگر بدهید تا آنها این کار را برای شما انجام دهند با هزینه بالا.

هزینه تعویض ویندوز

نصب ویندوز دانشی است که در ایران افراد کمی به آن آگاهی دارند اما در خواست های زیادی دارد  و اگر شما به این دانش مسلط باشید می توانید هزینه های خود را در این زمینه کاهش دهید و دوستان و آشنایان شما نیز می توانند از علم شما بهره ببرند. هم اکنون هزینه تعویض ویندوز  بین 100 الی 150 هزار تومان می باشد که اصولا تمامی فرایند نصب و تعویض Windows ، نصب نرم افزارهای کامپیوتری مانند نصب آفیس ، نصب آنتی ویروس و … به صورت خودکار انجام می شود. شما فقط می توانید با یک بار هزینه کردن در زمینه آموزش تعویض ویندوز تمامی کار های مربوط به نصب ویندوز را انجام دهید و دیگر نیازی نیست برای هر بار عوض کردن ویندوز خود هزینه کنید و دنبال افراد قابل اعتمادی در این حوزه بگردید.

در آمد تعویض ویندوز

اگر شما بتوانید نصب ویندوز را انجام دهید می توانید در این حوزه کسب درآمد خوبی را داشته باشید بسیاری از شرکت ها و سازمان ها هستند که نیاز به افرادی دارند تا بتوانند ویندوز سیستم ها را تعویض کنند اما به دلایل امنیتی نمی توانند این کار را به هرکسی بسپارند و نیاز دارند تا شخصی که از این علم آگاهی داشته باشد را بتوانند استخدام کنند و امین خود بدانند. پس داشتن علم نصب ویندوز در استخدام شدن در شرکت ها و سازمان ها حائز اهمیت است.

پس دانستیم اگر تعویض ویندوز را به خوبی یاد داشته باشیم می توانیم هزینه های خود را در این زمینه کاهش بدیم همچنین می توانیم همانند بسیاری از افراد این حوزه با تبلیغات در فضای مجازی و انتشار بروشور های تبلیغاتی اعلام کنیم که خدمات نصب Windows را در منزل و محل کار ایشان با قیمت مناسب انجام می دهیم و بر اساس جمعیت شهر شما و فعالیت خود می توانید از این راه درآمد قابل قبولی داشته باشیم.یکی از مهمترین بخش ها و برگ برنده در زمینه نصب ویندوز امنیت بالا، و اطمینان ازحریم شخصی خود است . علاوه بر آن شما به تنهایی قادر خواهید بود ویندوز خود را برای همیشه تعویض کنید و عملکرد سیسیتم خود را بهبود ببخشید.

آموزش تعویض ویندوز

یادگیری تعویض ویندوز به گونه ای است که اگر شما بخواهید می توانید در کمتر از سه ساعت آن را فرا بگیرید و بر روی تمامی سیستم های مختلف آن را به کار بگیرید علاوه بر آن هر نسخه جدیدی که از Windows مانند ویندوز 10 و ویندوز 11 که منتشر شد شما می توانید آن را بر روی سیستم خود در کمتر از پانزده دقیقه نصب کنید و از آن لذت ببرید.

ما در تیم آموزشی زراوند پلاس بهترین دوره آموزش تعویض ویندوز در ایران را که می‌توانید با کمک آن در کم‌ترین زمان ممکن به یک متخصص تعویض ویندوز درجه یک
تبدیل شوید را تدوین کرده ایم ، که هم اکنون می توانید از طریق وب سایت zaravandplus.ir با مبلغ بسیار ناچیز و پشتیبانی ویژه این دوره آموزشی را تهیه و مشاهده کنید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.