شاسی بلند الکتریکی BYD Yuan Plus در نمایشگاه خودرو گوانگژو به نمایش گذاشته می شود

BYD، یک خودروساز محبوب چینی است و اعلام کرده است که این شرکت خودروی شاسی بلند الکتریکی BYD Yuan Plus خود را در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو ۲۰۲۱ در ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) به نمایش خواهد گذاشت. BYD Yuan Plus اولین SUV (شاسی بلند) الکتریکی خالص است که بر اساس BYD e-Platform 3.0 جدید ساخته شده است که در BYD Dolphin (BYD EA1) معرفی شد. گفته می‌شود که ویژگی‌هایی مانند هوشمندی، کارایی، ایمنی و زیبایی‌شناسی را در خود ادغام می‌کند. همراه چیکاو باشید.

پارامترهای پیک ارائه شده توسط این پلت فرم شامل ولتاژ سیستم ۸۰۰ ولت، شتاب ۰-۶۰ مایل در ساعت (۰-۹۷ کیلومتر در ساعت) ۲.۹ ثانیه و برد ۶۰۰ مایل (۹۶۶ کیلومتر) است. این پلت فرم دارای باتری بلید و یک پمپ حرارتی به صورت استاندارد است. این می‌تواند در برخی از برنامه‌ها ظرفیت شارژ تا ۸۰۰ ولت را ارائه دهد.

بی‌وای دی یوان پلاس یک شاسی بلند جمع و جور با طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۴۵۵ میلی متر، ۱۸۷۵ میلی متر و ۱۶۱۵ میلی متر است. در چین، خودروی برقی در دو نوع عرضه خواهد شد، یکی با برد ۴۳۰ کیلومتر و دیگری با برد ۵۱۰ کیلومتر. هر دو مدل دارای یک موتور با ۱۵۰ کیلووات قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور خواهند بود.

خودروی شاسی بلند الکتریکی BYD Yuan Plus - چیکاو

همان طور که در بالا ذکر شد، BYD Yuan Plus به صورت فیزیکی در نمایشگاه خودروی آتی گوانگژو که بین ۱۹ تا ۲۸ نوامبر (۲۸ آبان تا ۷ آذر ۱۴۰۰) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. در سه ماهه اول ۲۰۲۲ (ژانویه تا مارس ۲۰۲۲) (۱۱ دی ۱۴۰۰ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱) با قیمت‌هایی بین ۱۳۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰ یوان که تقریباً بین ۲۰۳۴۹ تا ۲۵۰۴۵ دلار است برای خرید در دسترس خواهد بود.

اوایل سال جاری اعلام شد که Nexport خودرو BYD Yuan Plus را از اکتبر سال جاری در استرالیا به فروش خواهد رساند. با این حال، به دلیل مشکلات تولید و حمل و نقل ناشی از همه گیری کووید-۱۹، عرضه «چند ماه» به تعویق افتاده است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.