معرفی برترین نمونه های موفق تولید شده هندزفری بلوتوث

امروزه هندزفری های بلوتوث به دلیل کارایی بالا طرفداران زیادی دارند، از همین رو در این بخش برترین نمونه های موفق تولید شده هندزفری بلوتوث خدمت شما معرفی خواهد شد، جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایان با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هندزفری بلوتوث چیست؟

هندزفری بلوتوث یا هندزفری بی سیم بسیاری از نیازهای کاربر را مرتفع می سازد زیرا نسبت به هندزفری سیمی کیفیت، دوام و کارایی بیشتری دارند. این هندزفری به راحتی درون گوش قرار می گیرد و می توان با آن کارهای روزمره را انجام داد.

برترین نمونه های موفق تولید شده هندزفری بلوتوث کدام اند؟

  • هندزفری بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Pro

هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT1 Pro  از جدیدترین تولیدات این کمپانی می باشد که  شارژ آن تا ۳۰۰ ساعت نگه داری می شود و قابلیت پخش مداوم موسیقی تا ۲۶ ساعت را دارد که حداکثر مدت زمان نگهداری شارژ جهت مکالمه مداوم و یکسره ۸ ساعت خواهد بود.

چنانچه به صورت مداوم با آن مکالمه نکنید ، میزان نگهداری شارژ بسیار بالاتری خواهد داشت و مدت زمان استندبای آن 300 ساعت خواهد بود.

هندزفری بلوتوث هایلو دارای دو گوشی و کیس پاور بانک دار است که در صورت پایان شارژ گوشی ها می توان آن را در داخل کیس قرار داده تا دوباره شارژ گردد.

این مدل از هندزفری بی سیم با کیفیت و دوام بسیار بالا، طرفداران زیادی دارد.

هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT1 Pro جهت مکالمه، گیمینگ، ورزش، کاربری عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

نسخه‌ی بلوتوث این نوع هندزفری 5.0 است و محدوده عملکرد آن 10 متر بوده که در برابر رطوبت و عرق نیز مقاوم می باشد.

  • هندزفری بی‌ سیم شیائومی Redmi AirDots :

هندزفری بلوتوث دار شیائومی از نظر طراحی مشابه هندزفری بلوتوث هایلو است، ولی شارژ آن حداکثر تا ۱۲ ساعت نگه داری می شود، از این رو فروش این نوع هندزفری بلوتوث  نسبت به هایلو کمتر است.

این مدل هندزفری قیمت بسیار مناسب تری نسبت به Gt1 pro دارد  لذا برای بودجه کمتر مناسب تر است.

دو گوشی و کیس پاوربانک موجودی هندزفری redmi airdots می باشد که در صورت پایان شارژ گوشی ها  می‌توان از کیس استفاده کرد تا  دوباره شارژ شوند.

هندزفری بی‌ سیم شیائومی Redmi AirDots جهت مکالمه،  گیمینگ،  ورزش و کاربری عمومی مناسب می باشد، نسخه‌ی بلوتوث آن 5.0 است و در برابر رطوبت و عرق مقاومت دارد که یک جفت سری گوشی اضافه اقلام همراه هدفون بوده و وزن آن  35.4 گرم است.

  • هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T5:

هندزفری بی سیم QCY مدل T5  از کیفیت ترین و با دوام ترین محصولات برند QCY می است که جهت مکالمه، موزیک، ورزش و بازی بسیار مناسب عمل می کند و در مقابل تعریق و رطوبت مقاومت  بالایی دارد.

هندزفری بی سیم QCY برای 5 ساعت شنیدن موزیک و مکالمه مداوم دوام دارد و تا 4 بار می توان با استفاده کیس پاوربانک دار ، آن را شارژ نمود. این مدل از هندزفری بلوتوثی از نسخه 5 بلوتوث پشتیبانی می کند و تا 10 متر  امکان اتصال دارد.

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل  T5 دو عدد گوشی دارد و نشانگر LED جهت مشاهده میزان شارژ آن دارد.

  • هندزفری بلوتوث مدل level u pro:

هندزفری بلوتوث مدل level u pro از پرفروش ترین های بازار است و طرفداران بسیاری دارد. این نوع هندزفری تولید کمپانی سامسونگ است که باتری آن در داخل محفظه گردنی شکل قرار دارد.

باتری این هندزفری لیتیومی می باشد و قابلیت گوش دادن مداوم به موسیقی تا ۹ ساعت را دارد. از سوی دیگر مدت زمان نگهداری شارژ این هندزفری در حالت استندبای تا ۳۰۰ ساعت است.

هندزفری بی سیم مدل level u pro دارای دو گوشی بوده و برای مکالمه، ورزش، کاربری عمومی مناسب می باشد و دارای میکروفون Noise Cancelling Microphoneاست که ظرفیت باتری آن 200 میلی آمپر ساعت می باشد.

همچنین این هندزفری بی سیم دارای قابلیت کاهش نویز و اکو و دارای سرگوشی های مغناطیسی است.

  • هندزفری بلوتوث -i11

این نوع هندزفری بی سیم از ایرپاد های اپل الگوبرداری شده است و قیمت بسیار پایینی دارد لذا با هر سطح بودجه ای می توان آن را خریداری کرد.

هندزفری بلوتوث i11 tws دو گوشی و یک محفظه پاوربانک دار دارد و در صورت نیاز می توان آن را درون پاور بانک قرار داد تا مجدداً شارژ شود.

این هندزفری با وزن ۴۰گرم دارای پد لمسی است و بلوتوث آن نسخه ۵ می باشد که جهت مکالمه و گوش دادن به موزیک تا ۳ ساعت مناسب خواهد بود.

  • هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 5355

این هندزفری بی سیم ساخت شرکت ایرانی  تسکو می باشد که یک سال گارانتی معتبر دارد لذا گزینه ای مناسب و ایده آل برای خرید خواهد بود.

این نوع هندزفری بی سیم  برای مکالمه، ورزش موسیقی، گیمینگ و کاربری عمومی مناسب است و امکان گوش دادن مداوم به موسیقی تا 4 ساعت را دارد.

همچنین مدت زمان استندبای باتری این هندزفری تا ۴۸ ساعت خواهد بود.

به کمک کیس پاوربانک دار آن می توان دو گوشی هندزفری را مجددا شارژ نمود.

این هندزفری بی سیم با قابلیت noise cancelling، true wireless stereo و عملگر صوتی پاسخ به تماس ها از محبوبیت بالایی برخوردار است لذا یک مکالمه بسیار با کیفیت ایجاد خواهد کرد.

نسخه‌ی بلوتوث آن 5.0 است و محدوده عملکرد آن تا 10 متر می باشد که نگهداری شارژ باتری تا 4 ساعت خواهد بود.

همچنین این هندزفری دارای نشانگر LED و میکروفون جهتی و ضد نویز می باشد که قابلیت اتصال به دو دستگاه به طور همزمان از دیگر ویژگی های آن می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.