چه فاکتورهایی برای خرید آیفون تصویری مهم هستند؟

اگر برای تامین امنیت منزل قصد خرید آیفون تصویری را دارید برای این کار بد نیست قبل از آن اطلاعات کافی را در این زمینه به دست آورید. از آنجا که آیفون های تصویری این روزها دیگر مانند گذشته تنها دربازکن به حساب نمی آیند باید با  قابلیت ها و امکانات و آپشن های آن آشنایی داشته باشید تا انتخاب درست را انجام دهید. ما در این مقاله می خواهیم شما را با بعضی از این آپشن ها و امکانات آشنا کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اولین سوال در خرید آیفون تصویری

اولین سوال در خرید آیفون تصویری این است که آیا آیفون تصویری ایرانی بهتر است یا خارجی. گرچه آیفون های تصویری خارجی زیادی در بازار وجود دارد که از نظر طراحی و کیفیت در لول های برتر جهانی هستند و به طور خاص در ایران آیفون های کره ای بسیار پرطرفدار و مقبول عامه بوده اند. اما این روزها دیگر آیفون های ایرانی با آیفون های خارجی از نظر کیفیت و امکانات فرق چندانی ندارند.

خرید آیفون تصویری خارجی این روزها به خاطر گرانی دلار اصلا فکر معقولی به نظر نمی رسد. ضمن آنکه این محصولات به خاطر جمع شدن نمایندگی های شرکت های آن در داخل ایران به علت تحریم ها دیگر امکان ارائه خدمات پس از فروش را ندارند. بنابراین دیگر بحث گارانتی و تعمیرات در مورد آیفون های خارجی با تضمین شرکت سازنده منتفی است.

بنابراین اگر می خواهید اقدام به خرید آیفون خصوصا خرید آیفون تصویری تابا الکترونیک کنید بد نیست بدانید که خرید دربازکن ایرانی بهترین گزینه است. در ضمن شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ اقدام کنید. این فروشگاه نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد و شرق ایران را برعهده دارد و البته در فروش دیگر برندها هم فعال است.https://farsianshop.com/

خرید آیفون تصویری چه سایزی؟

یکی از اولین تقسیم بندی هایی که در مورد آیفون تصویری وجود دارد و در زمان خرید آیفون تصویری فروشنده از شما می پرسد این است که آیفون چه سایزی می خواهید. این سایز مربوط به سایز مانیتور آیفون تصویری است و از ۳/۵ اینچی و ۴/۳ اینچی شروع می شود که سایزهای کوچک به شمار می روند تا سایزهای ۷ و ۱۰ اینچی که سایزهای متوسط و بزرگ به شمار می روند.

اگر سایز متوسط به بالا می خواهید قطعا باید از مانیتورهای ۷ و ۱۰ اینچی خریداری کنید. مشخصا این مدل ها قیمت بیشتری نسبت به سایزهای کوچک آیفون تصویری دارند. خرید آیفون تصویری ۵-۷۰ همان انتخاب یک آیفون تصویری با سایز ۷ اینچی است.

خرید آیفون تصویری با قابلیت عکاسی و فیلم برداری

حتما شنیده اید که امروزه آیفون های تصویری از فضای جلوی درب عکس و فیلم تهیه می کنند. این قابلیت منوط به داشتن حافظه داخلی یا کارت حافظه در آیفون است. اگر آیفون تصویری دارای حافظه داخلی باشد می تواند عکس و فیلم از دوربین پنل دم درب تهیه کند. البته پنل هم باید دارای دوربین بوده باشد یا به عبارتی تصویری باشد.

اگر فضای ذخیره سازی عکس و فیلم در آیفون کافی نباشد فروشنده آیفون تصویری در زمان خرید آیفون تصویری به شما توصیه می کند که از کارت حافظه SD استفاده کنید.اگر قصد خرید آیفون تصویری الکتروپیک را دارید بد نیست بدانید که اکثر مدل های این برند دارای حافظه داخلی هستند.

خرید آیفون تصویری بر اساس امکانات ارتباطی

قابلیت های ارتباطی آیفون های تصویری یکی از مهم ترین آپشن های آن به شمار می روند. این امکانات باعث می شوند آیفون شما از یک وسیله صرفا دربازکن تغییر کند و به وسیله برای کنترل و تسهیل امور عبور و مرور و امنیت منزل تبدیل شود. اولین و مهم ترین امکان ارتباطی ای که در آیفون ها تعبیه می شود امکان ارتباط داخلی یا اینترکام است.

این امکان باعث می شود شما بتوانید بدون نیاز به تماس تلفنی با دیگر واحدهای ساختمان یا واحد نگهبانی ارتباط بگیرید و صحبت کنید. البته این امکان در تمام آیفون ها نیست و برای مجتمع هایی با واحد های زیاد به درد می خورد.  اما از دیگر آپشن های ارتباطی آیفون ارتباط با دیگر وسایل تردد ساختمان مانند آسانسور یا جک درب پارکینگ است که آسانسور را فراخوان می کند و جک درب را باز می کند بدون نیاز به ریموت.

یکی دیگر از این آپشن ها ارتباط با وای فای و تلفن همراه است برای ارتباط با آیفون و دستور دادن به آن یا ارتباط با تلفن ثابت و تماس با آن زمانی که شما در خانه نیستید ولی کسی به منزل مراجعه می کند و زنگ می زند.

خرید آیفون تصویری هندزفری

یکی از انواع آیفون های جدید و مدرن با طراحی زیبا آیفون های هندزفری است. این آیفون ها دسته گوشی یا دهنی ندارند و از طریق میکروفن و بلندگو با آن می توان ارتباط گرفت. در ضمن دارای صفحه کلید لمسی هستند و از این نظر نیازی به دکمه های فشاری ندارند. پس تنها یک صفحه هستند که می توان با آن ارتباط گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.