تصاویر دیگری از ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ ۱۰۰ قبل از معرفی منتشر شد

ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ (Moto Watch 100) موتورولا در هفته‌های اخیر در صدر خبرهای فناوری قرار داشته و تیترهای زیادی را به خود اختصاص داده است. در مورد قابلیت‌ها، امکانات و ویژگی‌های این اسمارت واچ تاکنون خبرهای زیادی افشا شده است. آخرین بار نیز رندرهایی از این ساعت هوشمند موتورولا منتشر شد که طراحی و برخی از مشخصات آن را فاش کرد. اکنون در فضای مجازی رندرهای بیشتری از این ساعت هوشمند ظاهر شده است که نشان می‌دهد تاریخ معرفی این اسمارت واچ به احتمال زیاد چندان دور نیست. همراه چیکاو باشید.

این رندرها را افشاگر معروف evleaks به اشتراک گذاشته است که یکی از افشاگران معروف و خوش ‌نام در زمینه خبرهای دنیای فناوری است. این منبع با انتشار رندرهایی کل طراحی ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ موتورولا را به نمایش گذاشته است. آن طور که در این تصاویر مشاهده می‌شود، این ساعت هوشمند دارای یک صفحه دایره‌ای است که حلقه‌ای در اطراف صفحه وجود دارد. نکته قابل ذکر این است که رندرهای قبلی، صفحه این ساعت هوشمند را با صفحه مشکی رنگ نشان می‌دادند. این بدان معناست که این ساعت هوشمند به احتمال زیاد می‌تواند در دو رنگ معرفی شود.

در مورد مشخصات آن نیز تاکنون گفته شده است که این اسمارت واچ موتورولا دارای صفحه نمایش ۱.۳ اینچی با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است. به نظر می‌رسد این دستگاه دارای یک بند لاستیکی با نوارهایی روی آن باشد. علاوه بر این، ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ دارای باتری ۳۵۵ میلی آمپر ساعتی بوده و وزن آن نیز تنها ۳۰ گرم است.

صفحه نمایش اسمارت واچ موتورولا موتو واچ 100 - چیکاو

بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه با پشتیبانی از GPS عرضه می‌شود، اما مطمئن نیستیم که در یک مدل سلولی با پشتیبانی از داده تلفن همراه نیز عرضه شود. انتظار می‌رود این دستگاه دارای حسگرهای ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و نور محیط باشد. همچنین دارای ویژگی ردیابی خواب خواهد بود.

همچنین، گفته می‌شود که این ساعت هوشمند با پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۲ عرضه می‌شود. این اسمارت واچ  جدید موتورولا یک ساعت هوشمند اقتصادی است که بر روی سیستم عامل Wear OS گوگل اجرا می‌شود و با قیمتی مقرون به صرفه نیز  عرضه خواهد شد. تاکنون در مورد تاریخ دقیق عرضه این ساعت هوشمند هیچ گونه اطلاعاتی به دست نیامده است و شرکت سازنده نیز هیچ مطلبی را تأیید یا رد نکرده است اما انتظار می‌رود که به زودی موتورولا روزه سکوت خود را بشکند و در مورد مشخصات و تاریخ رونمایی و عرضه آن اطلاع رسانی کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.