سرفیس نئو مایکروسافت در فیلم اعلان قرمز نتفلیکس ظاهر می شود

مایکروسافت در بخش گوشی‌های هوشمند شکست خورد و این یک راز نیست. این شرکت تلاش خود را با ویندوز فون و سپس ویندوز موبایل انجام داد اما نتوانست موفق شود و سپس همه تلاش‌های خود را با این دو سیستم عامل موبایل دفن کرد و تصمیم گرفت در بخش سیستم عامل‌ها با اندروید و iOS رقابت نکند.  در عوض، شرکت تصمیم گرفت روی چیزی سرمایه‌گذاری کند که ثابت شد یک استراتژی عالی در صحنه محاسبات است، برنامه‌های کاربردی. همراه چیکاو باشید.

غول ردموند تصمیم گرفت انبوهی از برنامه‌ها و راه حل‌های خود را به اندروید و iOS بیاورد تا یک اکوسیستم محکم بسازد. با اکوسیستم آماده در اندروید، این شرکت گوشی هوشمند مایکروسافت سرفیس دوئو (Microsoft Surface Duo) را معرفی کرد – یک گوشی هوشمند و یا شاید هم یک تبلت با دو صفحه‌نمایش و همچنین دستگاهی که دارای ویژگی‌ها و طراحی منحصربه‌فردی است. خط تولید سرفیس از آن زمان به خانه قطعی ایده‌های نوآورانه تبدیل شده است.

شایعه شده است که مایکروسافت سرفیس نئو را عرضه خواهد کرد، با این حال، این شرکت پنجره راه اندازی خاصی برای این دستگاه ارائه نکرده است اما، تکه‌های شواهدی همیشه در حال ظهور هستند. در جدیدترین موردی که باعث شده تا این موضوع بر سر زبان‌ها بیفتد، مشاهده شدن این دستگاه در یک فیلم جدید در نتفلیکس با نام Red Notice است. رایان رینولدز و دواین «راک» جانسون بازیگران این فیلم هستند.

صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس نئو - چیکاو

این فیلم اخیراً در سراسر جهان اکران شده است و بینندگان با چشم تیزبین به سرعت محصول را در یک صحنه مشاهده کردند. جهت اطلاع کسانی که این موضوع را پیگیری نکرده‌اند، این شرکت سرفیس نئو را در کنار سرفیس دوئو در سال ۲۰۱۹ معرفی کرده است. دومی وارد شده است، در حالی که اولی با تاخیر مواجه شد. با این حال، حضور و نمایش اخیر این دستگاه در فیلم حاکی از آن است که این دستگاه فراموش نشده است.

در واقع، ممکن است به خاطر یادآوری یا جلب توجه همچنان ظاهر تجاری آن حفظ شده باشد اما تا کنون، هیچگونه خبر یا شایعه‌ای درباره آن منتشر نشده است که نشان دهنده‌ی نگاه جدی یا تصمیم مایکروسافت برای تولید این دستگاه باشد. به هر حال اگر ردموندی‌ها حتی تصمیم به ارائه‌ی آن در بازار هم گرفته باشند، باز با اطمینان می‌توان گفت که زمان معرفی یا رونمایی این گجت به آن صورت نزدیک نیست.

تبلت دو صفحه‌ای مایکروسافت با نام سرفیس نئو - چیکاو

  • هیچ سخنی وجود ندارد که سرفیس نئو هرگز در بازار عرضه نخواهد شد

سرفیس نئو «به مدت نامحدود به تعویق افتاد». با این حال، دلیل اصلی آن به صورت رسمی هرگز فاش نشد اما احتمال داده می‌شود که به دلیل تأثیرات شیوع کووید ۱۹ باشد. علاوه بر این، بحران جاری در بخش تأمین قطعات و به خصوص کمبود تراشه نیز ممکن است بر رونمایی و عرضه آن تأثیر گذاشته باشد.

علاوه بر این، تا جایی که آمار و ارقام فروش دستگاه‌های گوشی هوشمند و تبلت اعلام می‌کنند، تاکنون استقبال ضعیفی از Surface Duo شده است. این استقبال تا حدی ضعیف بوده که بتواند احتمالاً مایکروسافت را از عرضه یک سخت‌افزار گران‌تر دیگر منصرف ‌کند. با این وجود، این محصولی که تاکنون در بازار عرضه نشده است همچنان در فیلم‌ها و نمایش‌های سراسر وب ظاهر می‌شود. جالب اینجاست که قبلا در WandaVision نیز دیده شده بود. اما دلیل خوبی برای آن وجود دارد.

هیچ سخنی وجود ندارد که سرفیس نئو هرگز در بازار عرضه نخواهد شد - چیکاو

گوشی هوشمند یا تبلت دو صفحه‌ای مایکروسافت با نام سرفیس نئو به طور رسمی در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. این همان زمانی بود که فیلمبرداری این پروژه‌های سینمایی نیز آغاز شد. به عبارت دیگر، این فیلم قبل از همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ فیلمبرداری شده و محصول قبل از تعویق آن به نمایش گذاشته شده است. شاید بتوان  فرض را بر این بگیریم که مایکروسافت سعی کرده است تا با استودیوها همکاری کند تا کاربران را نسبت به این محصول خود بیشتر کنجکاو کند. با این حال، می‌توانست از تعویق پس از رویدادهایی که در سال ۲۰۲۰ شروع شد، جلوگیری کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.