طراحی گوشی وان پلاس نورد ۲ ایکس نسخه پک من ادیشن فاش شد

هفته گذشته، وان پلاس (OnePlus) یک گوشی هوشمند جدید با نسخه محدود را با نام وان پلاس نورد ۲ ایکس نسخه پک – من ادیشن (OnePlus Nord 2 x PAC-MAN Edition)  را معرفی کرد. جالب اینجاست که این برند فقط قیمت این گوشی هوشمند را فاش کرد و جزئیاتی در مورد نوع طراحی و همچنین این موضوع که در چه تاریخی این گوشی در دسترس قرار خواهد گرفت، اعلام نکرد. چند روز پس از اعلام این موضوع، اکنون  اطلاعاتی منتشر شده که تا حدودی می‌توان فهمید که نسخه سفارشی شده گوشی وان پلاس نورد ۲ ایکس پک من ادیشن چه تفاوتی با مدل معمولی دارد. همراه چیکاو باشید.

چند ساعت قبل، سودانشو آمبهور (Sudhanshu Ambhore)، افشاگر مشهور خبرهای فناوری، نه تنها تصویری از گوشی وان پلاس نورد ۲ ایکس پک من ادیشن را  به اشتراک گذاشت، بلکه جعبه خرده فروشی آن را نیز در معرض نمایش قرار داد. او می‌گوید که این تصاویر را از The Phone Talks به دست آورده است. با این حال، احتمال دارد که نتوان این تصاویر را در دسته‌های رسانه‌های اجتماعی منبع اعلام شده پیدا کرد.

جعبه وان پلاس نورد ۲ ایکس نسخه پک من ادیشن - چیکاو

با توجه به تصاویر، دستگاه در جعبه خاکستری رنگ بلند با برندهای PAC-MAN و OnePlus عرضه خواهد شد. تا آنجا که به این گوشی مربوط می‌شود، روکش سفید نقره‌ای براق با و نقاطی که شخصیت اصلی PAC-MAN  را نشان می‌دهد، خواهد بود. طبق اطلاعات افشاگر، شخصیت بازی در تاریکی به رنگ نئون می‌درخشد. در نهایت، یک برند OnePlus x PAC-MAN نیز در سمت چپ ماژول دوربین عقب وجود دارد. گوشی وان پلاس نورد ۲ ایکس پک من ادیشن در هند و اروپا (از جمله بریتانیا) در تعداد محدود از تاریخ نامشخصی با برچسب قیمت زیر در دسترس قرار خواهد گرفت.

پنل پشتی وان پلاس نورد ۲ ایکس نسخه پک من ادیشن سفید - چیکاو

  • قیمت گوشی وان پلاس نورد ۲ ایکس پک من ادیشن

  • قیمت این گوشی در هند ۳۷۹۹۹ رودیه (تقریباً در حدود ۵۱۳ دلار آمریکا) خواهد بود
  • در اروپا ۵۲۹ یورو قیمت دارد
  • در انگلستان با قیمت ۴۹۹ پوند انگلیس عرضه خواهد شد

جهت اطلاع نیز خاطرنشان می‌شود که این نسخه محدود وان پلاس نورد ۲ ایکس پک من ادیشن دقیقاً همان مجموعه مشخصات نسخه ۱۲ گیگابایتی بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مدل استاندارد را دارد اما با قیمتی کمی گرانتر از نسخه معمولی این گوشی عرضه می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.