اپل، کریستوفر مور، مدیر سابق خودروساز تسلا را برای پروژه تایتان استخدام کرد

بر اساس گزارش بلومبرگ، به نظر می‌رسد اپل کریستوفر مور (Christopher Moore)، مدیر نرم‌افزار Autopilot سابق تسلا را استخدام کرده است. مدیر اجرایی به استوارت باورز، که خود زمانی کارمند تسلا بود، گزارش خواهد داد. خاطر نشان می‌شود که اپل حدود ۵ سال است که روی خودروی خودران خود کار می‌کند که با نام رمز «پروژه تایتان» شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد که رهبری و کارمندان مایلند این پروژه را زودتر از موعد به پایان برسانند. همراه چیکاو باشید.

  • استخدام مور برای پروژه تایتان و اپل چه معنایی دارد؟

مور به دلیل جنجال‌هایی که با مدیر عامل شرکت ایلان ماسک داشت مشهور است، زیرا اولی معمولاً ادعاهای مطرح شده توسط مدیر عامل را رد می‌کند، با یک نمونه خاص در رابطه با سطح ۵ Autonomy، مور بیان می‌کند که ادعای ماسک در مورد تسلا به این سطح رسیده است. Autonomy در چند سال غیرواقعی بود. تا زمان نگارش این مقاله، دانش مربوط به نرم‌افزار خودران اپل در بهترین حالت تیره و تار است، زیرا غول کوپرتینویی چند نسخه اولیه از خودروهای خودران خود را در کالیفرنیا اجرا می‌کند و گزارش شده است که این سیستم بر حسگرهای LiDAR و دوربین‌های ویدئویی تکیه دارد.

استخدام مور برای پروژه تایتان و اپل چه معنایی دارد؟ - چیکاو

اوایل سال جاری، با جدا شدن داگ فیلد نایب رئیس اپل و پیوستن آن به فورد، یک شکست اتفاق افتاد. در زمان نگارش این مقاله، به نظر می‌رسد که اپل شریکی برای ساخت خودرو بر اساس طراحی آن شرکت  پیدا خواهد کرد، با گزارش‌های قبلی که در ژوئن منتشر شدند، مبنی بر این که این شرکت به دنبال سازنده باتری برای Apple Car است، فاکسکان، که به عنوان یکی از بزرگترین مونتاژکنندگان آیفون شناخته می‌شود، علاقه‌مند بود تا بتواند در پروژه خودرو اپل شریک شود اما تاکنون هیچ مدرک مشخصی وجود ندارد که نشان دهد این دو ممکن است با هم در زمینه ساخت این خودروی جدید اپل کار کنند.

  • غول کوپرتینو روی چه چیز دیگری کار می کند؟

در دیگر اخبارمربوط به اپل آمده است که مدل‌های جدیدتر آیپد پرو – iPad Pro و مک بوک پرو – MacBook Pro از پنل‌های سوپر آمولد جدید استفاده خواهند کرد. طبق گزارش‌ها، غول فناوری مستقر در کوپرتینو، برای محصولات آینده خود از فناوری صفحه نمایش جدیدی استفاده خواهد کرد که روشنایی بیشتری را نسبت به مدل‌های تبلت و لپ‌تاپ فعلی این شرکت ارائه می‌دهد. گزارش قبلی نشان می‌داد که محصولات خط آی پد اپل قرار است در آینده در عوض نمایشگرهایی با پنل‌های LCD از نمایشگرهای مینی ال‌ای‌دی (miniLED) استفاده کنند.

رنگ بندی نسخه جدید آیپد های اپل - چیکاو

متأسفانه پنل نمایشگر جدید سوپر آمولد فقط در مدل ۱۲.۷ اینچی آیپد پرو موجود بود. از سوی دیگر، نسخه ۱۱ اینچی آیپد پرو همچنان دارای صفحه نمایش LCD بود. گزارشی حاکی از آن است که اپل در سال ۲۰۲۲ از نمایشگرهای مینی ال‌ای دی در سری آیپد پرو و مک بوک ایر جدید خود استفاده خواهد کرد. اکنون، اطلاعات بیشتری در مورد نمایشگر مدل‌های آیپد پرو و مک بوک پرو به صورت آنلاین منتشر شده است و اکثر این گزارش‌ها این موضوع را تأیید می‌کنند که اپل از پنل‌های آمولد جدید یا مینی ال‌ای‌دی در محصولات آتی خود استفاده خواهد کرد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.