بررسی پهباد DJI Mavic 3 قبل از عرضه در 5 نوامبر به صورت آنلاین منتشر می شود

پهپاد Mavic 3 که شرکت  DJI آن را تولید می‌کند، توجه افراد قابل توجهی را به خود جلب کرده است. این شرکت اعلام کرده است که از این پهباد در روز ۵ نوامبر رونمایی می‌کند. همچنین چندین قابلیت و ویژگی دیگر این پهباد نیز  فاش شده است، زیرا رندرها و جزئیات کلیدی دیگری نیز در مورد پهپاد جدید DJI در دسترس قرار گرفته‌اند. اکنون با اولین بررسی ویدیویی Mavic 3 که در یوتیوب منتشر شده است، هیاهو پیرامون این پهباد چندین درجه بالاتر رفته است. همراه چیکاو باشید.

پهباد Mavic 3 دستگاه پرچمدار شرکت  DJI است که با چندین ویژگی چشمگیر همراه شده است که از جمله می‌توان به استفاده از باتری بزرگتر در این دستگاه اشاره کرد. گزارش شده است که ویدیوی بررسی عمومی Mavic 3  را کانال ColorBee Photography Life به اشتراک گذاشته شده است و یکی از علاقمندان DJI از امتیاز دریافت این کلیپ برخوردار شده است.

پهباد پرچمدار Mavic 3 - چیکاو

ویدئوی بررسی، برخی از مناطق خاکستری و ناشناخته پهباد  Mavic 3 شرکت DJI  را که به خوبی مشخص نبود، بیشتر روشن کرد. اکنون اطلاعات بیشتری از این پهباد در دسترس قرار دارد و برخی از این داده‌ها شامل نحوه ظاهر پهپاد در برنامه DJI Fly نیز می‌شود. با این حال، ویدیو (که به زبان چینی بود) بعدا حذف شد. این ویدئو طراحی عالی Mavic 3 و باتری چشمگیر آن را به طور کاملاً برجسته و روشن نمایان ساخت. با توجه به مشخصاتی که در مورد Mavic 3  جمع آوری شده، اکنون مشخص شده است که با آنچه از این پهباد انتظار می‌رفت، تفاوت قابل توجهی وجود ندارد.

شرکت DJI اعلام کرده است که در رویداد روز ۵ نوامبر، چهار محصول را برای رونمایی، آزمایش و معرفی آماده کرده است. این شرکت تاکنون چند مدل پهباد دیگر را نیز تولید کرده است اما پهباد مدل Mavic 3 بهترین نوع و دستگاه پرچمدار این شرکت است.

پهباد Mavic 3 در حال پرواز - چیکاو

این پهپادی است که می‌تواند پیشرفت‌های قابل توجهی را در چندین جنبه از عملکرد خود ارائه دهد. سایر محصولات DJI که در این رویداد معرفی خواهند شد عبارتند از کنترلر هوشمند RC برای Mavic 3 ، دوربین Action و DJI Mic هستند. مدل Cine Mavic 3 برای تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای و سینماگران و فیلمبرداران مناسب است که با کنترلر هوشمند RC نیز سازگار خواهد بود. به هر حال،  پهباد Mavic 3  دارای برچسب قیمتی ۲۳۰۰ دلاری خواهد بود اما نسخه برجسته‌تر و حرفه‌ای‌تر آن یعنی  Mavic 3 Cine می‌تواند تا حدود  ۵۲۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.