شیائومی 10000مین فروشگاه Mi Home خود را در چین افتتاح کرد

چند روز پیش، در جریان معرفی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی (  Redmi Note 11)، مدیرکل ردمی و رئیس شیائومی  Lu Weibing، به این موضوع اشاره شد که غول فناوری در حال آماده شدن برای افتتاح رکورد ده هزارمین فروشگاه Mi Home خود در چین تا قبل از پایان اکتبر است. اکنون ۱۰۰۰۰مین فروشگاه Mi دقیقاً طبق برنامه از پیش تعیین شده افتتاح شده است. همراه چیکاو باشید.

فروشگاه نمادین Mi Home از یک طراحی معماری منحصر به فرد استفاده می‌کند که به تمام معنا متمایز است. این در هپی کاست شنزن (Shenzhen’s Happy Coast) واقع شده است و مساحتی بیش از ۶۰۰ متر مربع را پوشش می‌دهد. این غول فناوری به ۱۰۰۰ خریدار اول فروشگاه جدید این فرصت را می‌دهد که ۱ یوان اضافی بپردازند و هدفون کاملا بی سیم استریو ردمی بادز ۳ ( Redmi Buds 3) شیائومی  را در کنار خرید خود دریافت کنند. این شرکت همچنین به برنامه‌هایی برای ادغام فروشگاه Mi Home و مرکز خدمات پس از فروش در آینده اشاره کرد تا خدمات پس از فروش را برای هواداران و خریداران محصولات خود نزدیک‌تر کند.

فروشگاه Mi Home - چیکاو

لو ویبینگ (Lu Weibing) همچنین به عرضه گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۱ (Redmi Note 11) اشاره کرد که این شرکت در حال حاضر تعداد فروشگاه‌های سنتی فیزیکی خود را به بیش از ۲۲۰۰ شهرستان گسترش داده است. این مورد نشان می‌دهد که شیائومی در بیش از ۸۰ درصد کل شهرستان‌های بزرگ چین فروشگاه فیزیکی Mi Home دایر کرده است. این موضوع با هدف این شرکت برای دایر کردن حداقل یک فروشگاه Mi Home در هر یک از شهرستان‌های چین مطابقت دارد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.