عکس صفحه کلید تبلت لنوو  Xiaoxin Pad Pro 12.6 قبل از معرفی در 2 نوامبر منتشر شد

لنوو به طور رسمی رویدادی را در تاریخ ۲ نوامبر برای معرفی تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro ۱۲.۶ اینچی برنامه ریزی کرده است. قبل از این که این رویداد انجام شود، این شرکت برخی از قابلیت‌های جالب این تبلت را به افشا می‌کند و به نظر می‌رسد این موضوع همچنان ادامه داشته باشد و متوقف نشود. آخرین بار، این شرکت، پشتیبانی صفحه نمایش آن از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را در برنامه Youku تأیید کرد و اکنون، صفحه کلید جانبی مغناطیسی آن به اشتراک گذاشته است. همراه چیکاو باشید.

طبق یک تیزر ویدیویی، تبلت لنوو ۱۲.۶ اینچی Xiaoxin Pad Pro با لوازم جانبی مانند صفحه کلید مغناطیسی عرضه خواهد شد. این صفحه کلید با استفاده از فناوری بی‌سیم بلوتوث به تبلت متصل می‌شود و به عنوان یک قاب محافظ نیز عمل خواهد کرد. این صفحه کلید دارای رنگ خاکستری است و هنگام اتصال به تبلت، به نظر می‌رسد مانند یک دستگاه لپ‌تاپ کار می‌کند.

این صفحه کلید جانبی دارای ۱۵ کلید میانبر و یک صفحه لمسی بزرگ است. این صفحه کلید دارای کلید ۱.۳ میلی متری است که فاصله بین کلیدها ۱۹ میلی متر است که درست به اندازه صفحه‌کلید لپ‌تاپ لنوو است و همچنین، این صفحه‌کلید جانبی دارای مارک Lenovo است که در سمت راست آن مشاهده می‌شود.

علاوه بر این، این تبلت دارای لوازم جانبی دیگری ازجمله قلم نسل دوم نیز خواهد بود. این قلم از ۴۰۹۶ سطح حساسیت فشار پشتیبانی می‌کند. در مورد عملکرد این قلم گفته می‌شود که ۴۴ درصد سریعتر از قلم نسل اول لنوو است.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 دارای صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۶ اینچی است که از وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز برخوردار خواهد بود.

تبلت لنوو  Xiaoxin Pad Pro 12.6  - چیکاو

این تبلت لنوو از نظر دوربین نیز از ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد که دوربین اصلی آن یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی است و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار دارد. در بالای پنل جلو نیز از یک ماژول دوگانه ۸ مگاپیکسلی بعلاوه‌ی سنسور ToF استفاده می‌شود که برای تماس‌های تصویری (و احیانا عکس های سلفی!) می تواند انجام وظیفه کند.

 این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام در بطن خود بهره می‌برد و همچنین برای رم نیز از نوع سریع LPDDR5 و همچنین حافظه ذخیره سازی داخلی پر سرعت از نوع UFS 3.1 استفاده خواهد شد. برق مورد نیاز این تبلت را نیز یک باتری بزرگ با ظرفیت ۱۰۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد که با استفاده از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی همراه شده است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.