سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی ام ۳۳ مجهز به ۵جی را در دست ساخت دارد

در پایان ماه اوت (اوایل شهریور ۱۴۰۰)، سامسونگ گلکسی ام ۳۲ مجهز به ۵جی (Galaxy M32 5G) را در هند عرضه کرد. اکنون که فقط در حدود تنها ۲ ماه از زمان عرضه آن گوشی هوشمند در بازار می‌گذرد، خبرها حاکی از این هستند که سامسونگ مشغول کار بر روی جانشین آن دستگاه است که گفته می‌شود با نام گلکسی ام ۳۳ مجهز به ۵جی (Galaxy M33 5G) سامسونگ روانه قفسه‌های فروشگاه‌ها خواهد شد. گزارش‌هایی که اخیرا در این مورد منتشر شده‌اند، علاوه بر افشاء این خبر، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاهی را که سامسونگ در حال کار بر روی آن است، نیز فاش کرده‌اند. همراه چیکاو باشید.

طبق گزارشی که اخیراً از سوی GalaxyClub منتشر شده است، این سایت به این موضوع پرداخته شده است که سامسونگ در حال حاضر یک گوشی هوشمند جدیدی را در دست طراحی و تولید دارد که از شبکه ارتباطات ۵جی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند جدید این شرکت که گفته می‌شود دستگاهی در سطح گوشی‌های میان‌رده‌ی این غول دنیای فناوری کره‌ای است، فعلاً با شماره مدل SM-M336B در دست توسعه قرار دارد. این نشریه می‌گوید که از این دستگاه به احتمال زیاد با نام گلکسی ام ۳۳ مجهز به ۵جی  (Galaxy M 33 5G) سامسونگ به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

رنگ بندی گوشی گلکسی ام ۳۳ مجهز به ۵جی  (Galaxy M 33 5G) سامسونگ - چیکاو

این منبع یعنی GalaxyClub معتقد است که با توجه به این موضوع که گوشی گلکسی ام ۳۲ مجهز به ۵جی درواقع گوشی هوشمند جدیدی نیست بلکه در اصل ری برند شده‌ی همان گوشی هوشمند گلکسی A32 است، نتیجه گیری می‌کند که اکنون نیز گوشی گلکسی ام ۳۳ مجهز به ۵جی و گوشی هوشمند گلکسی ای ۳۳ مجهز به ۵جی نیز درواقع می‌توانند یک گوشی باشند که به صورت ری برند شده و با ۲ نام در بازار عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود این دو گوشی در سال ۲۰۲۲ عرضه شوند.

پنل پشتی گوشی گلکسی ام ۳۲ - چیکاو

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گفته می‌شود که سامسونگ به غیر از این دو گوشی هوشمند، روی چند مدل تلفن همراه دیگر نیز کار می‌کند. شایعات می‌گویند که غول فناوری کره جنوبی روی چندین مدل دیگر از سری گلکسی A مانند گوشی هوشمند گلکسی ای ۱۳ مجهز به ۵جی (Galaxy A 13 5G)، گلکسی ای ۵۳ (Galaxy A 53) و گلکسی ای ۷۳ (Galaxy A73) نیز کار می‌کند. ضمن این که اکثر مشخصات این گوشی‌های هوشمند تاکنون فاش شده‌اند.

پنل پشتی و صفحه نمایش گلکسی ای ۱۳ مجهز به ۵جی - چیکاو

گفته می‌شود که گلکسی ای ۷۳، اولین گوشی هوشمند میان‌رده سامسونگ خواهد بود که دوربین خارق‌العاده‌ی ۱۰۸ مگاپیکسلی بر بالای ماژول پنل پشتی آن به عنوان دوربین اصلی خودنمایی خواهد کرد. تاکنون هیچ گوشی هوشمندی از تلفن‌های سطح میان‌رده‌ی سامسونگ موفق به استفاده از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی نشده است.

گلکسی ای ۷۳ مشکی - چیکاو

 آخرین موضوع مربوط به این گزارش به این نکته اشاره دارد که گوشی گلکسی ای ۵۳ سامسونگ (Galaxy A53) به احتمال زیاد در رنگ نارنجی نیز عرضه خواهد شد. در نهایت، انتظار می‌رود که به طور رسمی اعلام شود که گوشی هوشمند گلکسی ای ۱۳ سامسونگ که مجهز به شبکه ارتباطات ۵جی خواهد شد، عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی هوشمند مجهز به ۵جی سامسونگ را از آغاز تا به امروز، به خود اختصاص دهد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.