هدفون پام پادز پرو ۹۹ دلاری از نویز کنسلینگ اکتیو و عمر باتری ۲۴ ساعته پشتیبانی می کند

پس از عرضه گوشی پام فون (Palm Phone) در سال ۲۰۱۸، این شرکت با یک محصول جدید به نام هدفون پام بادز پرو (Palm Buds Pro) بازگشته است. این هدفون‌های جدید اولین ایر فون‌های این برند هستند و قرار است در بازاری عرضه ‌شوند که گزینه‌های مختلف و بسیار زیادی برای انتخاب در دسترس کاربران قرار دارد. همراه چیکاو باشید.

هدفون استریو کاملاً بی سیم واقعی پام بادز پرو، در مورد طراحی، همچون بسیاری از هدفون‌های دیگر موجود در بازار، دارای ساقه هستند. آن‌ها همچنین طوری طراحی شده‌اند که می‌توان سری سیلیکونی آن‌ها را برای متناسب شدن با حفره ورودی گوش تعویض کرد و از سری‌های کوچکتر یا بزرگتر استفاده کرد.

این شرکت این ایرفون‌های داخل گوشی را با رنگ مات تولید می‌کند. گفته می‌شود که این هدفون‌های داخلی گوشی طوری طراحی شده‌اند که بتوانند حداکثر راحتی را برای کاربران به ارمغان آورند. ضمن این که این ایرفون‌ها از چنان شارژدهی و عمر باتری خوبی برخوردار شده‌اند که می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی یک شبانه روز تمام دوام داشته باشند.

هدفون‌های پام پادز پرو فقط در رنگ مشکی موجود می‌شود اما دارندگان این هدفون‌های کاملاً بی سیم واقعی استریو می‌توانند کیس محافظ سیلیکونی را در رنگ‌های آبی دریایی (Navy Blue) و رز صورتی (Rose Pink) خریداری کنند. همچنین هر کیس سیلیکونی دارای یک قلاب یا گیره و سه جفت سر سیلیکونی اضافی است که با رنگ قاب سیلیکونی مطابقت دارد.

هر هدفون دارای یک درایور دینامیک ۱۰ میلی‌متری درجه یک استودیویی است که علاوه بر این که صدای باس قدرتمندی را تولید می‌کند، فرکانس‌های سطح میانی را نیز به خوبی تقویت می کند و همچنین دامنه فرکانس‌های سطح بالا را با وضوح و شفافیت بسیار خوب تولید می کند.

این هدفون کاملاً بی سیم استریوی واقعی به لطف سیستم میکروفون ۶ تایی که دارد، از فناوری نویز کنسلینگ (Active Noise Cancellation) یا  قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد. همچنین این هدفون از حالت Ambient برخوردار شده است که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند هنگام پخش موسیقی، اعلان‌ها، صداها و ترافیک خیابان را نیز به خوبی بشنوند.

شرکت پام (Palm) می‌گوید که کاربران به لطف استفاده از فناوری حذف نویز محیطی که صدای محیط را در حین تماس‌ها، چه در داخل خانه یا خارج از خانه که در حال دویدن باشند، کاهش می‌دهد، از تماس‌های شفاف لذت خواهند برد.

هدفون کاملاً بی سیم پام بادز پرو از جفت شدن فوق سریع از طریق بلوتوث بهره می‌برد و همچنین از همگام‌سازی و سوئیچینگ با چند دستگاه پشتیبانی می‌کند. این هدفون کاملاً بی سیم در صورتی که در هنگام استفاده حالت نویز کنسلینگ اکتیو آن روشن باشد، ۴.۵ ساعت عمر باتری دارد اما اگر فناوری نویز کنسلینگ آن غیر فعال باشد مدت زمان استفاده و شارژدهی باتری آن به ۵.۵ ساعت افزایش می‌یابد. عمر شارژدهی با استفاده از شارژ کیس به ۲۴ ساعت می‌رسد که واقعاً مدت زمانی عالی است.

این هدفون‌ با اندروید و iOS سازگار بوده و از دستیار گوگل و سیری پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این، دارای رتبه IPX4 برای مقاومت در برابر آب و عرق است و همچنین از کنترل لمسی هوشمند بهره می‌برد.

رنگ بندی هدفون‌های پام بادز پرو - چیکاو

هدفون‌های پام بادز پرو، درواقع ۱۲۹ دلار قیمت دارد که در حال حاضر برای کسانی که این هدفون‌ را پیش خرید کنند با قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رسد و کاربرانی که قصد پیش خرید این ایرفون‌ها را دارند می‌توانند از طریق سایت Palm. com برای انجام پیش خرید، ثبت نام کنند اما پس از اتمام مدت زمان پیش فروش، قیمت آن به ۱۲۹ دلار برمی‌گردد.

کیس محافظ سیلیکونی + سری این هدفون نیز با قیمت ۱۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد اما پس از اتمام مدت پیش فروش با قیمت ۲۴.۹۹ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. این شرکت می‌گوید دستگاه‌های کاربرانی که آن را پیش خرید می‌کنند از تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان ۱۴۰۰) ارسال خواهد شد اما کیس‌های محافظ سیلیکونی تا پایان نوامبر (۱۰ آذر ماه) به دست سفارش دهندگان خواهد رسید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.