از کجا ارز دیجیتال شیبا بخریم

ارز دیجیتال شیبا با بازدهی فوق العاده خود در یکسال گذشته همواره مورد توجه خریداران ارزهای دیجیتال بوده است.  در این مطلب می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که ارز شیبا چیست و بعد آموزش دهیم به چه شکلی می توانید شیبا را با یک قیمت مناسب خریداری کنید. مراحل ثبت نام، احراز هویت و خرید و فروش  را در مانکس724 را به صورت کامل برای شما آموزش می دهیم  تا براحتی بتوانید خرید های خود را انجام دهید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 روش های مختلف خرید شیبا در ایران :

در پاسخ به سوال از کجا می توانم شیبا بخرم، باید گفت، خرید ارزهای دجیتال را می توان از روش های آنلاین مختلفی انجام داد. شرح برخی از این روش ها در ادامه برای شما آورده شده است:

  • خرید از دوستان و آشنایان: آسان ترین و کم ریسک ترین روش خرید و فروش ارزهای دیجیتال است اما در بسیاری از مواقع عملی نیست. شاید نخواهیم سایرین متوجه شوند که ما قصد خرید ارزهای دیجیتال داریم، یا حتی ممکن است آشنایان ما ارز دیجیتال نداشته باشند.
  • خرید در شبکه های اجتماعی: گروه ها و کانال های بسیاری به فروش ارزهای دیجیتال مختلف در شبکه های اجتماعی می پردازند. اما خرید از این روش به دلیل ماهیت شبکه های اجتماعی دارای ریسک های فراوانی است.
  • خرید از صرافی های خارجی: یکی از امن ترین روش های خرید ارز دیجیتال شیبا، خرید از صرافی های آنلاین است. سایت های بسیاری از جمله صرافی ایرانی مانکس724 و بایننس در این زمینه فعالیت می کنند. امکان خرید شیبا با ریال از این سایت ها وجود ندارد یکی از مشکلات اساسی دیگر آنهاست.
  • خرید از صرافی های ایرانی: در حال حاضر صرافی های ایرانی معتبر بسیاری وجود دارند که می توانند خدمات خوبی به شما ارائه دهند. شاید صرافی های ایرانی نسبت به صرافی های خارجی دارای تنوع کمتری باشند ولی به نوبه خود ارز های زیادی را برای کاربران خود در دسترس قرار می دهند. شما می توانید برای خرید ارز دیجیتال شیبا بر روی این لینک کلیک کنید.

به عنوان بهترین سایت ایرانی خرید ارز دیجیتال شیبا در حال حاضر می توان سایت مانکس 724 را نام برد که دارای مزایای همچون کارمزد کم، تنوع مناسب ارز های دیجیتال و همچنین پشتیبانی فارسی را نام برد که برای کاربران فارسی زبان بسیار مفید می باشد. بهترین قیمت خرید ارزهای دیجیتال از اهداف ما در سایت مانکس724 می باشد. خرید ارزهای دیجیتال مانند خرید وب مانی، شیبا، ترون و سایر ارزهای دیجیتال نیز در مانکس724 ممکن است.

آموزش ثبت نام در مانکس 724:

برای خرید اول از مانکس724 شما لازم است گام های زیر را طی کنید، البته لازم به ذکر است که این گام ها تنها برای خرید اول ضروری هستند:

  1. افتتاح حساب ارز دیجیتال: افتتاح حساب رایگان است، کافی است شما کیف پولی را که می خواهید با آن کار کنید را انتخاب کنید.
  2. ثبت نام در مانکس724: با توجه به اینکه امکان خرید مستقیم ارزهای دیجیتال به صورت دلاری وجود ندارد. شما نیاز دارید که از خدمات صرافی های آنلاین برای خرید و فروش استفاده کنید تا بتوانید خرید را با استفاده از کارت شتاب خود انجام دهید. متاسفانه امکان خرید شیبا بدون احراز هویت در سایت مانکس724 وجود ندارد. احراز هویت بنابر قوانین خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران اجباری است. می توانید ثبت نام خود را از طریق این لینک شروع کنید: https://monex724.com/buy-shiba
  3. پیام به پشتیبانی : پس از ثبت نام می توانید از طریق پشتیبانی درخواست پیگیری سریع تر بکنید. این گام اختیاری است اما کمک می کند که سریعتر مدارک شما بررسی و تایید گردد.
  4. خرید از مانکس724: پس از تایید هویت شما می توانید به صورت اتوماتیک و با استفاده از کارت شتاب خود به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

حال که مراحل ثبت نام را برای شما توضیح دادیم در ادامه شیوه خرید از مانکس724 را به شما آموزش می دهیم.

آموزش خرید شیبا:

امکان خرید و فروش شیبا برای تمام کاربران مانکس724 به شرط ثبت نام و احراز هویت در سایت فراهم شده است. برای خرید وارد پنل شوید. در منوی کشویی سمت راست همانطور که در شکل پایین نمایش داده شده است بر روی گزینه “خرید رمز ارز” کلیک کنید.

سپس از میان لیست ارزهای موجود شیبا را پیدا کنید گزینه خرید را انتحاب کنید، تا به فرم خرید راهنمایی شوید.در این قسمت شما وارد فرم خرید از سایت مانکس شده اید. ما قیمت هر shiba inu را در بالای صفحه مشخص کرده ایم و توضیحات کاملی نوشته ایم تا امکان خطا در زمان خرید کاهش پیدا کند. شما با توجه به قیمت شیبا می توانید مقدار کل مورد نظر خود را با توجه به بودجه خودتان تعیین کنید. در ادامه شماره کیف خود را وارد کنید.

پس از وارد کردن آدرس والت باید حالا مشخص کنید به چه مقداری شیبا نیاز دارید. با وارد کردن مقدار مورد نیاز شما می توانید اطلاعات مربوط به کل مبلغ پرداختی و کارمزد انتقال را مشاهده کنید. این کارمزد مربوطه به شبکه است و مانکس724 منفعتی از آن ندارد. صحت اطلاعات موجود را بررسی کنید و سپس بر گزینه “تایید و پرداخت” کلیک کنید. پس از پردخت ریالی، به صورت اتوماتیک خرید شما به کیف پول شما انتقال پیدا خواهد کرد. در صورتی که کیف خود را بدرستی وارد کرده باشید معمولا پس از 1 ساعت خربد شما به صورت اتوماتیک برای شما واریز خواهد شد.

همچنین لازم به اشاره است که ما پیشنهادی به خرید و فروش هیچ ارزی را به شما پیشنهاد نمی دهیم، خود شما با توجه به پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا می توانید اقدام به خرید یا فروش کنید.

آموزش فروش دوج کوین در مانکس724:

صرافی مانکس724 همه رمز ارزهای که می فروشد، را به صورت متقابل از کاربران می خرد و به ازای آن‌ها، ریال پرداخت می‌کند. برای فروش ارز دیجیتال شیبا همانطور که برای خرید توضیح داده شد لازم است اکانت شما احراز هویت شده باشد. برای شروع فروش همانند مراحلی که برای خرید توضیح داده شد ابتدا ارز شیبا را انتخاب کنید، سپس فرم فروش زیر برای شما نمایش داده خواهد شد. همانطور که مشخص است قیمت فروش شیبا در مانکس724 از شما و همچنین کل مبلغ موجودی ریالی سایت برای شما نمایش داده شده است.

حساب بانکی که می خواهید مبلغ ریالی به آن واریز شود را انتخاب کنید، سپس مشخص کنید قصد فروش چند شیبا به سایت را دارید، پس از آن مقدار کل تومانی که دریافت خواهید کرد برای شما نمایش داده خواهد شد. اگر مورد تایید است بر روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید. در مرحله پایانی شماره کیف ما برای شما نمایش داده شده است، شما می توانید فروش شیبا خود را از طریق شبکه bsc براحتی انجام دهید.

امیدوارم آموزش داده شده برای شما کاربردی بوده باشد در صورت هرگونه سوالی دیگری می توانید از قسمت پشتیبانی برای ما پیام ارسال کنید.

نتیجه گیری:

در این مطلب به صورت کامل شیوه “ثبت نام”، “خرید” و “فروش” دوج کوین را به عنوان یکی از رمز ارزهای محبوب آموزش دادیم. لازم است به شما اطلاع دهیم که علاوه بر دوج کوین شما می توانید دقیقا به همان شیوه ای که در بالا آموزش داده شد سایر ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، شیبا، وب مانی، پرفکت مانی و بیش از 100 ارز دیگر را براحتی خرید کنید.

منبع: سایت مانکس 724 https://monex724.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.