شرکت  Husban به زودی پهپاد جمع و جور جدیدی را با قیمت 459 دلار به بازار عرضه می کند

شرکت  Husban به تازگی پهپاد جدید Zino Mini را روانه بازار کرده است. این سومین محصول عرضه شده توسط این شرکت در سال جاری است. این یک پهباد بدون سرنشین سبک و جمع و جور است و در کتابچه راهنمای این شرکت برای آن آمده است که هدف آن «اجازه دادن به افراد بیشتری است تا پرواز با چنین دستگاه‌هایی را تجربه کنند». همراه چیکاو باشید.

وزن Zino Mini تنها ۲۴۹ گرم است و دارای یک سنسور دوربین CMOS  است که 1/1.3 اینچ اندازه آن  است که می‌تواند با وضوح 4k و با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه عکسبرداری کند. اما، ویدیو‌های این حسگر با رزولوشن 1080P بر روی تلفن هوشمندی که با آن جفت شده پخش می‌شود. علاوه بر این، این پهباد کوچولو می‌تواند تا ۴۰ دقیقه یا ۱۰ کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که در داخل بدنه آن تعبیه شده است، پرواز کند.

نکته قابل ذکر این است که این پهپاد همچنین دارای یک حالت ردیابی هوش مصنوعی است که می‌تواند افراد، وسایل نقلیه یا حیوانات در حال حرکت را به طور دقیق مکان‌یابی کند و حتی حالت شب را ارائه می‌دهد که از الگوریتمی برای بهینه‌سازی ضبط‌های انجام شده در نور کم استفاده می‌کند.

این پهپاد در دو پیکربندی ذخیره‌سازی موجود است، یعنی در نسخه‌های حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود که می‌توان میزان حافظه آن را از طریق شکاف کارت microSD افزایش داد. تفاوت عمده بین Zino Mini و Zino Mini Pro که به تازگی معرفی شده است، ویژگی تشخیص مانع است.

پهپاد جدید Zino Mini - چیکاو

پهباد دوم یعنی زینو مینی پرو دارای سه سنسور در طرفین است در حالی که زینو مینی فقط با یک سنسور که در قسمت زیرین دارد، ارائه می‌شود. از سوی دیگر، Zino MINI SE یک پهباد بدون سرنشین مقرون به صرفه از این مارک است، اما از ویژگی‌های بیشتری بهره می‌برد که ازجمله می‌توان به عبور آن از موانع و بدون برخورد آن‌ها اشاره کرد. Zino Mini با قیمت ۴۵۹ دلار آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت اما Husban هنوز این محصول را در بازار عرضه نکرده و همچنین مشخص نیست که در چه تاریخی این محصول واقعاً در قفسه‌های آنلاین یا آفلاین فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.