فاکسکان در نظر دارد تا سال 2024 کارخانه های الکتریکی در هند و اروپا بسازد

فاکسکان Foxconn شرکتی که به سازنده آیفون‌های اپل معروف شده است، در نظر دارد تا سال ۲۰۲۴ کارخانه خودروهای الکتریکی جدید در هند، اروپا و آمریکای شمالی یا جنوبی بسازد. این یک حرکت بزرگ برای مونتاژ کننده اصلی آیفون است که قصد دارد فعالیت‌های خود را در بازار رو به رشد خودروهای برقی تنوع بخشد. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارش NikkeiAsia، این خبر را از رئیس بزرگترین سازنده لوازم الکترونیکی قراردادی در جهان نقل می‌کند. به عبارت دیگر، وسایل نقلیه برقی و صنعت نوظهور آن بخش کلیدی استراتژی رشد آن است. یانگ لیو، رئیس Foxconn اظهار داشت: «تولید منطقه‌ای کلید توسعه تجارت خودروهای برقی ما در سطح جهانی خواهد بود. ما جزئیات یک تاسیسات اروپایی، و پس از آن هند و سپس بازار آمریکای جنوبی را به اشتراک خواهیم گذاشت.»

لیو در ادامه افزود که در همه برنامه‌های آن شرکت، مشارکت با شرکت‌های دولتی یا توصیه شده توسط دولت محلی در نظر گرفته شده است. وی گفت: «در اروپا، از طریق همکاری، ما به طور غیر مستقیم با خودروسازان آلمانی همکاری خواهیم کرد.» علاوه بر این، یک کارخانه جدید در آمریکا نیز به بازار آمریکای جنوبی خدمت می‌کند، زیرا احتمالاً این سایت خودروسازی در مکزیک دایر خواهد شد که اکنون یک مرکز مهم برای زنجیره‌های تامین خودرو و یک پایگاه مهم تولید برای فاکسکان است.

کمپانی فاکسان - چیکاو

در حال حاضر، این شرکت با خرید یک کارخانه تولیدی از Lordstown Motors در ایالت اوهایو ایالات متحده، تلاش‌های خود را برای ورود به بخش تولید خودروهای الکتریکی افزایش می‌دهد. این کارخانه از آوریل ۲۰۲۲ برای تولید وانت‌های بزرگ برای بازار آمریکا استفاده می‌شود. این شرکت حتی در تایلان (Thailan ) نیز یک تاسیسات تولید دایر می‌کند و با شرکت نفت و گاز تحت حمایت دولت به نام PTT برای منطقه جنوب شرقی آسیا همکاری خواهد کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.