سامسونگ گلکسی A03 گواهینامه وای فای را کسب کرد و انتظار می رود به زودی عرضه شود

در ماه آگوست (شهریور)، سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی A03 را معرفی کرد. گمانه زنی می‌شود که این شرکت کره جنوبی روی این گوشی کار می‌کند تا هرچه سریع‌تر آن را در بازار عرضه کند. ماه گذشته، گلکسی A03 در سایت بنچمارک و پلتفرم صدور گواهینامه FCC مشاهده شد. اطلاعات تازه نشان می‌دهد که این گوشی از طرف اتحادیه Wi-Fi تأیید شده است. همراه چیکاو باشید.

گوشی گلکسی A03 سامسونگ با شماره مدل SM-A032F/DS در فهرست پایگاه داده  Wi-Fi Alliance ظاهر شده است. این فهرست نشان می‌دهد که این دستگاه از وای‌فای شماره Wi-Fi 802.11 b/g/n پشتیبانی می‌کند، که نشان می‌دهد یک دستگاه رده پایین خواهد بود.

گزارش‌های گذشته نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A03 سامسونگ به احتمال زیاد از پردازنده یونسکو «Unisoc SC9863A» استفاده می‌کند. از اطلاعاتی که تاکنون به دست آمده است، می توان پی برد که این گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به ۲ گیگابایت رم خواهد بود و رابط کاربری سامسونگ را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا خواهد کرد. این گوشی احتمال داده می‌شود که نسخه «Go»  سیستم عامل اندروید را در دسترس قرار دهد.

گواهینامه FCC این دستگاه نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A03 برای انرژی مورد نیاز خود از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه خواهد کرد. در حال حاضر، اطلاعات دیگری در مورد مشخصات A03 در دسترس قرار نگرفته است.

گوشی گلکسی A03 سامسونگ ابی - چیکاو

نسخه پیشین این گوشی هوشمند گلکسی A02 نام داشت و آن نسخه با ۳ گیگابایت رم عرضه شد. بنابراین، احتمال داده می‌شود که گلکسی A03 سامسونگ نیز در آینده با یک نسخه ارتقا یافته در دسترس قرار گیرد که مجهز به ۳ گیگابایت رم باشد. ضمن این که به احتمال زیاد آن گوشی با نام گلکسی A03s عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند گلکسی A03s سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح اچ دی پلاس بهره می‌برد و در بخش دوربین نیز برای دوربین سلفی یک حسگر ۵ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های ویدیویی را بر عهده خواهد داشت و در پنل پشتی نیز یک ماژول سه‌گانه جای خواهد گرفت که حسگر اصلی آن از کیفیت ۱۳ مگاپیکسل بهره خواهد برد و ۲ سنسور ۲ مگاپیکسلی احتمالاً ماکرو و داده‌های عمق تصویر نیز دو حسگر دیگر آن خواهند بود.

مشخصات گوشی گلکسی A03 سامسونگ - چیکاو

گلکسی A03s سامسونگ برای تأمین انرژی مورد نیاز یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در داخل بدنه جای خواهد داد و پردازنده‌ی آن نیز هلیو پی ۳۵ مدیاتک () خواهد بود که با کمک ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، سیستم عامل اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. این گوشی به احتمال زیاد در ماه آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.