گلکسی  A03s سامسونگ در رندرهای جدید می‌گوید که که گزینه های رنگ بیشتری را ارائه می دهد

رندرهای سامسونگ گلکسی A03s که در ماه مه ()اردیبهشت- خرداد) فاش شد نشان داد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ناچ قطره‌ای و دارای دوربین سه گانه در پشت است. در حالی که آن تصاویر گلکسی A03s را به رنگ مشکی به ما نشان می‌دادند، مجموعه جدیدی از رندرهای این گوشی که اکنون منتشر شده‌اند، آن را در دو رنگ دیگر یعنی سفید و آبی نشان می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

این منبع علاوه بر نمایش گلکسی A03s در طیف رنگ جدید، فاش می‌کند که این تلفن هوشمند مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی اینفینیتی وی Infinity-V (شبیه ناچ قطره‌ای وی V شکل) با رزولوشن HD+ ، رابط کاربری One UI Core 3.1 مبتنی بر اندروید 11، دارای حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم است. هرچند که مدل مشابهی که در گیک بنچ مشاهده شده دارای ۴ گیگابایت رم است و از تراشه‌ی هلیو G35 مدیاتک نیز بهره می‌برد. ضمن این که شایعات حاکی از این است که دستگاهی که برای عرضه در بازار اروپا در نظر گرفته شده دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی خواهد بود.

گلکسی A03s - چیکاو

ضمن این که، این منبع شایعات فاش شده‌ی قبلی را درباره‌ی مشخصات این گوشی هوشمند تأیید می‌کند که این اسمارت فون برق مورد نیاز خود را از یک باتری حجیم با ظرفیت  ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین خواهد کرد، برای دوربین سلفی یک حسگر ۵ مگاپیکسلی جهت تماس‌های تصویری و عکس‌های سلفی در نظر گرفته شده است و ماژول دوربین پشتی نیز از یک مجموعه لنز سه‌گانه برخوردار می‌شود که دوربین اصلی یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی نیز به عنوان لنز ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر در این ماژول جای خواهند گرفت.

هنوز هیچ خبر رسمی از سوی سامسونگ در مورد گوشی هوشمند گلکسی A03s منتشر نشده است، اما صفحه پشتیبانی این تلفن هوشمند ماه گذشته در وب سایت رسمی این شرکت در هند فعال شد و نشان از معرفی قریب الوقوع آن دارد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.