ردمی تلویزیون هوشمندی با نرخ تازه سازی 120 هرتز با قیمت ۴۲۲ دلار عرضه کرد

برند مستقل ردمی که زیر شاخه شرکت شیائومی بود، سال گذشته از سری تلویزیون‌های هوشمند ردمی ایکس (Redmi X) خود رونمایی کرد که در مقایسه با تلویزیون‌های جدید امروزی، امکانات و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را با قیمت پایین ارائه می‌دادند. این مدل‌ها مورد توجه خریداران قرار گرفتند و عنوان پرفروش‌ترین‌ مدل‌ها را در مهم‌ترین فروشگاه‌های خرده فروشی الکترونیکی چین مانند TMall و JD. com به خود اختصاص دادند. با توجه به موفقیت مدل‌های پیشین، اکنون ردمی مدل جانشین‌ آن را با نام تلویزیون‌های سری اسمارت تی وی ایکس ۲۰۲۲ (Smart TV X 2022) معرفی کرده است. همراه چیکاو باشید.

تلویزیون‌های ردمی اسمارت تی وی ۲۰۲۲ در دو اندازه ۶۵ و ۵۵ اینچی عرضه می‌شوند. هر دو تلویزیون از طراحی صفحه نمایش تمام صفحه با فریم فلزی  برخوردار شده‌اند و همچنین برای نور پس زمینه نیز هر دو دستگاه از آرایه‌ی نوردهی کامل و تمام صفحه ( full-array backlight screen) بهره می‌برند که نسبت به تلویزیون‌هایی که از آرایه‌ی نوردهی از لبه‌ها استفاده می‌کنند، از روشنایی بسیار بیشتر، رنگ‌های خالص‌تر، کنتراست زیادتر، رنگ مشکی غلیظ‌تر و شفافیت چشمگیرتر برخوردار می‌شوند.

این سری تلویزیون‌ هوشمند همچنین از وضوح تصویر 4k و رزولوشن ۳۸۴۰ در × ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برند و علاوه بر این، زمان پاسخگویی صفحه نمایش به طور معمول به مقیاس خاکستری ۶.۵ میلی ثانیه است و همچنین پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیت (۸ بیت + FRC ) و پوشش طیف رنگی ۹۴ درصدی P3 است. از دیگر قابلیت های این تلویزیون ردمی می‌توان به پشتیبانی از فری سینک عالی (FreeSync Premium) و همچنین پشتیبانی از دالبی ویژن  (Dolby Vision) اشاره کرد.

تلویزیون‌های ردمی اسمارت تی وی ۲۰۲۲ در دو اندازه ۶۵ و ۵۵ اینچی - چیکاو

تلویزیون‌های هوشمند ردمی ایکس ۲۰۲۲ همچنین دارای نرخ تازه‌سازی دوگانه ۱۲۰ هرتز و MEMC منحصر به فرد است که می‌تواند تا حد زیادی تعریف تصاویر پویا را بهبود بخشد و مشکلات تصویر را کاهش دهد. از نظر صدا نیز اسمارت تی وی ایکس ۲۰۲۲ ردمی  به همان اندازه که به کیفیت تصاویر توجه است، سعی کرده تا این تلویزیون‌ها از صدای قدرتمند، باکیفیت و شفاف برخوردار باشند و به تنظیمات قدرتمندی برای ارائه بهترین کیفیت صدا مجهز شده‌اند. سیستم صوتی این تلویزیون‌ها شامل چهار بلندگوی داخلی است که دو بلندگو محفظه‌های بزرگ ۲ × ۰.۳۸ لیتر دارند و همچنین دو خروجی پرقدرت ۱۲.۵ وات که از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

قابلیت های تلویزیون‌های هوشمند ردمی ایکس ۲۰۲۲ - چیکاو

از نظر پیکربندی داخلی، تلویزیون هوشمند ردمی ایکس به پردازنده مدیاتک ام تی کی ۹۶۵۰ ( MediaTek MTK 9650) مجهز گردیده است که توسط می تی وی مستر ادیشن (Mi TV Master Edition) استفاده می‌شود. در این تراشه ۲۲ میلی‌متری یک پردازنده گرافیکی Mali-G5.2EE MC1 نیز ادغام شده است که با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. برای اتصالات نیز این تلویزیون هوشمند دارای دو HDMI 2.0 که از (eARC) پشتیبانی می‌کند، یک پورت HDMI 2.1 که می‌تواند از نرخ نوسازی تا ۱۲۰ هرتز و همچنین وضوح تصویر تا 4K را پشتیبانی کند. همچنین، یک پورت AV، یک پورت ATV/DTMB، دو پورت ورودی USB، یک S/PDIF، یک پورت ورودی  RJ-45 و چهار آرایه میکروفون برای پشتیبانی از صدای دور نیز از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون است.

در مورد قیمت نیز تلویزیون اسمارت تی وی ایکس مدل ۲۰۲۲ در سرزمین چین ۲۹۹۹ وان (در حدود ۴۲۲ دلار آمریکا) برای مدل ۵۵ اینچی قیمت دارد در حالی که مدل ۶۵ اینچی این اسمارت تی وی ردمی با برچسب قیمتی ۳۴۹۹ یوان (در حدود ۵۴۷ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید.

نمایشگر تلویزیون‌های هوشمند ردمی ایکس ۲۰۲۲ - چیکاو

به طور مسلم شما نیز تأیید خواهید کرد که چنین قیمت‌هایی را که ردمی برای چنین تلویزیون‌های هوشمندی در نظر گرفته است، با توجه به این مجموعه امکانات و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهند، قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه‌ای هستند. فروش این تلویزیون‌های هوشمند در ۳۱ اکتبر (۹ آبان ۱۴۰۰) از طریق JD. com، Xiaomi Mall و Xiaomi Youpin آغاز می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.