راهنمای خرید بهترین بازی‌های ورزشی

شاید شما هم جزء آن دسته از گیمرها باشید که بازی‌های ورزشی پلی استیشن و ایکس باکس را به بازی‌های اکشن و ماجراجویی ترجیح می‌دهید! در سال‌های اخیر، بازی‌های مرتبط با ورزش و مسابقه‌های رزمی از پیشرفت قابل‌توجهی برخوردار بودند؛ به همین دلیل، طرفداران بیشتری هم پیدا کرده‌اند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جالب اینجاست که شرکت‌های بازی‌سازی مشهور نیز برای ساخت نسخه‌های جدید و پیشرفته‌تر بازی‌های ورزشی پیش‌قدم شده و محصولات قابل دفاعی نیز تولید کرده‌اند. ما در این مقاله می‌خواهیم با بهترین بازی‌های ورزشی آشنا شده و روش خرید قانونی آن‌ها را توضیح دهیم؛ پس اگر موافقید شروع کنیم.

1- بازی FIFA 21

وقتی صحبت از بازی‌های ورزشی می‌کنیم، ناخودآگاه به یاد فوتبال می‌افتیم! این رشتۀ ورزشی در دنیای بازی‌های ویدئویی نیز بسیار پرطرفدار است و تقریباً همه‌ی گیمرها حداقل یکبار بازی‌های فوتبالی را روی کنسول خود نصب کرده‌اند!

بازی FIFA 21 جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های FIFA است که توسط کمپانی مشهور EA طراحی و ساخته شده است. بهبود حرکات بازیکنان، هوش مصنوعی ارتقاءیافته و کیفیت گرافیکی از جمله نقاط قوت بازی فیفا21 است.

لازم به ذکر است که این بازی را همه کاربران کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوئیچ و حتی کامپیوترهای خانگی نیز می‌توانند اجرا کنند. به همین منظور بهتر است از گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت نینتندو سوئیچ برای خرید این بازی‌ استفاده کرد؛ چراکه نحوه فعالسازی آن راحت بوده و هیچ دردسری ندارد.

2- بازی PES 2021

یکی دیگر از بازی‌های مشهور و فوتبالی، مجموعه بازی‌های PES است که نسخۀ جدید آن در سال 2021 رونمایی شده است. در این بازی نیز شاهد بهبود قابل‌توجه جلوه‌های بصری و گرافیک فوق‌العاده محیط بازی هستیم که قطعاً برای شما نیز تجربه لذت‌بخشی خواهد بود.

شرکت “کونامی” به‌عنوان سازنده این بازی جذاب، تغییراتی را در نسخۀ جدید آن اعمال کرده که باعث روان‌تر شدن بازی و تنوع در مسابقات شده است. همچنین گیم‌پلی نیز به‌طور کلی بهتر شده و انیمیشن‌های بازیکنان با بالاترین کیفیت اجرا می‌شود.

از جمله نکات منفی بازی PES 2021 باید به لایسنس و مشکلات مربوط به آن اشاره کرد. علاوه‌بر‌آن، سرورهای آنلاین نیز به‌خوبی کار نمی‌کنند و از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. البته این مشکلات آنقدر جدی نیستند و می‌توان با اغماض از کنار آن‌ها عبور کرد.

3- مجموعه بازی‌های Forza Horizon

بازی‌های ورزشی فقط شامل فوتبال نیست! مسابقات اتومبیل‌رانی و ماشین‌سواری نیز بخش جدایی‌ناپذیر این بازی‌ها هستند. شاید مشهورترین بازی رانندگی، Need For Speed باشد اما مجموعه بازی‌های Forza Horizon نیز در چند سال اخیر محبوبیت فراوانی کسب کرده‌اند.

فورزا هورایزن محصولی از کمپانی ماکروسافت است که برای کنسول ایکس باکس طراحی و ساخته شده است. فروش قابل توجه این بازی ورزشی نشان می‌دهد که گیمرها از گیم پلی و ویژگی‌های بازی استقبال کرده‌اند. تنوع در ماشین‌ها، قابلیت ایجاد مسابقات هیجان‌انگیز، انتخاب پیست‌های مختلف و صحنه‌های گرافیکی چشم‌نواز تنها گوشه‌ای از نکات مثبت این بازی است.

شما نیز می‌توانید با خرید و فعال‌سازی گیفت کارت ایکس باکس، بازی Forza Horizon را به‌صورت قانونی خریداری کرده و با خیال راحت از آن لذت ببرید!

4- بازی Crash Team Racing

همۀ ما با مجموعه بازی‌های نوستالژیک و خاطره‌انگیز Crash آشنا هستیم. سری جدید این بازی برای کنسول پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو منتشر شده و کاربران این کنسول‌ها می‌توانند با خرید گیفت کارت مورد نظر، بازی Crash Team Racing را به راحتی خریداری کنند.

نحوۀ ماشین‌سواری و مسابقات ریسینگ در این بازی فوق‌العاده است و خاطرات خوش گذشته را برای شما زنده خواهد کرد! فرایند شبیه‌سازی و هوش مصنوعی نیز در سری جدید Crash به خوبی کار می‌کند و لحظات شیرینی را برای‌تان رقم می‌زند. پس بهتر است هرچه سریعتر این بازی ورزشی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

5- بازی UFC 3

اکنون نوبت بازی‌های ورزشی و مبارزه‌ای است! بازی UFC 3 از جمله بهترین بازی‌های این سبک است که موفق به جلب نظر گیمرها و منتقدان شده است. در این بازی شما می‌توانید مبارزات تن‌به‌تن و واقع‌گرایانه‌ای انجام دهید و ورزشکارهای محبوب خود را برای رقابت با سایرین آماده کنید.

قابلیت شخصی سازی در بازی UFC 3 آنقدر پیشرفته است که توانایی ساخت یک ورزشکار جدید با ویژگی‌های دلخواه را خواهید داشت. بنابراین می‌توان این بازی را متفاوت‌تر از سایر بازی‌های این ژانر به حساب آورد.

6- بازی NBA 2K21

مسابقات بسکتبال در نقاط مختلف جهان طرفداران پروپاقرصی دارد! به همین دلیل، بازی‌های ویدئویی بسکتبال نیز می‌تواند مورد توجه گیمرها قرار بگیرد. از جمله بازی‌های مشهور بسکتبال باید به NBA 2K21 اشاره کرد که تجربه یک بازی واقعی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ورژن جدید این بازی دارای سیستم شوت‌زنی و پرتاب توپ منحصربفرد است که کاربرد فراوانی در حین مسابقه دارد. از طرفی، حالت Exchange نیز به بازی برگشته و به نقاط قوت بازی تبدیل شده است.

البته در کمال تعجب، هیچ تغییری در بخش انیمیشن‌ها ایجاد نشده است و همان انیمیشن‌های ورژن قبلی در این بازی نیز وجود دارد. علاوه بر آن، در گیم پلی بازی نسبت به قبل تغییر قابل توجهی مشاهده نمی‌شود.

در آخر پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید بازی NBA 2K21 از انواع گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت ایکس باکس استفاده کنید. بررسی‌های ما نشان داده است که یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید این گیفت کارت‌ها سایت موبوگیفت است.

 خرید انواع گیفت کارت اورجینال از موبوگیفت

خرید انواع گیفت باید با نهایت دقت انجام شود؛ در غیر اینصورت ممکن است کلاهبرداران اینترنتی باعث ضرر و زیان شما شوند. سایت موبوگیفت با داشتن نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌تواند مطمئن‌ترین گزینه برای خرید Gift Card باشد.

از جمله سایر ویژگی‌های موبوگیفت می‌توان به پشتیبانی 24ساعته و شبانه‌روزی توسط کارشناسان حرفه‌ای اشاره کرد. بنابراین در هر ساعت از شبانه‌روز که مشکلی در خرید گیفت کارت داشته باشید، این کارشناسان مشکل شما را حل خواهند کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.